Пилотът на Емилиано Сала напуснал обучението си за лиценз

Ако това се докаже, "Кардиф" няма да плати на "Нант"
Обновена: 3 мар 2019 15:58 | 3 мар 2019 15:45, Нели Христова
13
Пилотът на Емилиано Сала напуснал обучението си за лиценз
Снимкa: Reuters

Дейвид Ибстън, пилотът на злополучния самолет, който трябваше да отведе Емилиано Сала в Кардиф, се е отказал от курсовете си за пилот. Това твърди директорът на авиационното училище пред CNN.

Това разкритие повдига въпроса – бил ли е легален този полет?

Още по темата

Ибстън е притежавал лиценз, който му позволявал да управлява самолет единствено сам, без пътници на борда. За да извършва полети, от които да печели пари, превозвайки пътници на борда на самолета си, той е трябвало да има комерсиален лиценз.

От обучението за този лиценз обаче Ибстън се отказал, следователно, не е било редно той да бъде пилотът, който да откара Сала към новия му дом.

Спорът дали футболният отбор "Кардиф сити“ трябва да плати на "Нант“ сумата за трансфера на Сала още се води. От официалното заключение на разследването зависи, дали английският футболен клуб ще получи пари от застрахователната компания, които после да прехвърли на френските си колеги.

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


13
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
0
 
0
 
! Отговори
Discovery преди 5 години
Тука спора е не дали Кардиф ще плати на Нант... те искат не искат ще им платят, спора е дали застрахователя ще плати на Кардиф, защото ако пилота е нямал лиценз застраховката отпада. Нещо като условията в гаранцията, ако определени условия не са изпълнени, нема кинти тва е!!!
9
1
 
0
 
! Отговори
Хахахахахаха преди 5 години
ДоКардиф е Английски клуб???а аз толкова години си мислех че не еА кардифските въглища откъде мислиш, че са, от Марс??? Все пак в Англия е построена първата парна машина (Джеймс Ват) и първият парен локомотив.
8
1
 
3
 
! Отговори
бай ганю преди 5 години
Кардиф е Английски клуб???а аз толкова години си мислех че не е
7
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Към момена на полета на Сала, той е бил вече "собственост" на Кардиф....така, че независимо от случилото се, Кардиф дължи парите на Нант.
6
0
 
7
 
! Отговори
До 3 преди 5 години
Глупповат си. Пишеш, че Сала сам е организирал транспорта си, но той вече е бил собственост на Кардиф и в очите на закона, Кардиф са замесени, дори не пряко, в транспорта му до базата си. Кардиф са отговорни и ще платят всичко до стотинка ;)
5
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
3) В такива договори се включват всякакви клаузи една от които е че ако нещо се случи с него след подписване на договора за продажба от Кардиф, те дължат сумата на Нант. Той разбира се е бил застрахован освен ако Кардиф не са толкова глупави и застрахователя ще плати - тва не е България където законите са само за бедните. Друг е въпроса как застрахователя ще си вземе парите от транспортната фирма която най-вероятно ще бъде обявена в несъстоятелност. Нант ще си вземат парите, но ще ги мотаят.....
4
0
 
6
 
! Отговори
Легендата преди 5 години
Англичаните се чудят как да не платят.
3
5
 
8
 
! Отговори
Кашкавала преди 5 години
Сала сам е организирал транспорта с агента си...Клуба купувач не е виновен и няма да плати нищо...
2
2
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Кардиф трябва да платят - транспорта е бил организиран от един от техните футболисти тоест от тяхната организация. В цената на футболиста не се включва доставката, тя е за сметка на Кардиф или Сала, Нант нямат нищо общо с това и следователно трябва да си получат парите от продажбата.
1
1
 
17
 
! Отговори
Изводът преди 5 години
Евтинкото ... (летене, облекло и всичко останало) накрая ВИНАГИ излиза по-скъпо.Рокфелер: не съм толкова богат, че да си купувам.евтини неща.Руска поговорка: скупой платит дважды.