Храни за тонус без кофеин

Канелата подобрява бдителността
Обновена: 13 ное 2015 18:35 | 13 ное 2015 15:30, Анна Дантева
0
Храни за тонус без кофеин
Снимка: Reuters, архив

В следобедните работни часове много често се появява чувство на умора и съответно нужда от повишаване на енергията. В тези моменти мнозина се насочват към кофеина. Това не е единственият източник на бодрост, който може да подобри и концентрацията.

Канелата например е от средствата, подобряващи бдителността. Според данните на проучване, поместено на страниците на North American Journal of Psychology, дъвченето на дъвка с канела или добавянето ѝ към топла напитка се отразява благоприятно на концентрацията, виртуалната и работната памет и визуално-моторната реакция.

Сушените сливи са полезни за храносмилането и по-конкретно при запек, но също така съдържат важни антиоксиданти и са и отличен източник на енергия.

Изследователите твърдят, че сушените сливи не предизвикват скок в кръвната захар, което най-вероятно се дължи на високото им съдържание на фибри. В допълнение, сорбитолът, който се намира в тях, се метаболизира по-бавно от организма.

 
 

0
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари

По-добро емоционално състояние с помощта на подправки
По-добро емоционално състояние с помощта на подправки

По-добро емоционално състояние с помощта на подправки

Важни хигиенни навици след тренировка във фитнеса
Важни хигиенни навици след тренировка във фитнеса

Важни хигиенни навици след тренировка във фитнеса