Можем да подобрим настроението с хранене

Какво трябва да консумираме?
15 яну 2016 15:53, Анна Дантева
5
Можем да подобрим настроението с хранене
Източник: Reuters, архив

Допаминът е невротрансмитер, по-известен като хормон на щастието, и има ключова роля по отношение на мотивацията, усещането за удоволствие и емоционалния отговор. Дефицитът на допамин може да доведе до развитие на болест на Паркинсон и повишава податливостта към пристрастяване и депресия. Ето как можем естествено да повишим нивата на „щастливия“ хормон...

Да намалим калориите

Небезизвестен е фактът, че приемът на по-малко калории може да повиши шансовете за по-дълъг живот. Това може да окаже влияние и върху секретирането на невротрансмитера допамин. 

Зелен чай

Топлата напитка носи редица ползи за здравето, като една от тях е повишаване нивата на серотонина – ключов невротрансмитер за чувството за благополучие. Той също така увеличава и допамина в мозъка. 

Куркума

Тази подправка действа ефективно като антидепресант. По време на лабораторни проучвания е доказано, че количеството между 10 и 80 мг куркума повишава серотонина и допамина. Като превантивна мярка срещу развитие на депресия, е препоръчително редовно да добавяме куркума към хранителния режим.

Кои храни още оказват благоприятен ефект на настроението може да научите на Puls.bg


5
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
0
 
0
 
! Отговори
Sofiiska voda преди 2 години
I s piene :-):-)
2
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Елементарно е! За да подобрите настроението си яжте това, което обичате и което ви е вкусно!!! Точка по въпроса :)
1
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Защо са пропуснали шоколада?

Прически за ежедневието и офиса (галерия)
Прически за ежедневието и офиса (галерия)

Прически за ежедневието и офиса (галерия)

Как да прочистим дебелото черво?
Как да прочистим дебелото черво?

Как да прочистим дебелото черво?