Можем да подобрим настроението с хранене

Какво трябва да консумираме?
15 яну 2016 15:53, Анна Дантева
5
Можем да подобрим настроението с хранене
Източник: Reuters, архив

Допаминът е невротрансмитер, по-известен като хормон на щастието, и има ключова роля по отношение на мотивацията, усещането за удоволствие и емоционалния отговор. Дефицитът на допамин може да доведе до развитие на болест на Паркинсон и повишава податливостта към пристрастяване и депресия. Ето как можем естествено да повишим нивата на „щастливия“ хормон...

Да намалим калориите

Небезизвестен е фактът, че приемът на по-малко калории може да повиши шансовете за по-дълъг живот. Това може да окаже влияние и върху секретирането на невротрансмитера допамин. 

Зелен чай

Топлата напитка носи редица ползи за здравето, като една от тях е повишаване нивата на серотонина – ключов невротрансмитер за чувството за благополучие. Той също така увеличава и допамина в мозъка. 

Куркума

Тази подправка действа ефективно като антидепресант. По време на лабораторни проучвания е доказано, че количеството между 10 и 80 мг куркума повишава серотонина и допамина. Като превантивна мярка срещу развитие на депресия, е препоръчително редовно да добавяме куркума към хранителния режим.

Кои храни още оказват благоприятен ефект на настроението може да научите на Puls.bg


5
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
0
 
0
 
! Отговори
Sofiiska voda преди 2 години
I s piene :-):-)
2
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Елементарно е! За да подобрите настроението си яжте това, което обичате и което ви е вкусно!!! Точка по въпроса :)
1
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 години
Защо са пропуснали шоколада?

Състояния на лицето, които подсказват за проблем
Състояния на лицето, които подсказват за проблем

Състояния на лицето, които подсказват за проблем

Признаци на дефицит на витамин B12
Признаци на дефицит на витамин B12

Признаци на дефицит на витамин B12