Революционно! Учени откриха лекарство против рак

Руски медици уверяват, че ще е готов до 3 - 4 години
3 мар 2017 22:15, Петя Славова
Революционно! Учени откриха лекарство против рак
Снимка: архив, Reuters

Руски учени завършват доклиничните изпитания на лекарствен препарат, който според тях ще може да се бори със злокачествени тумори дори в последните стадии, съобщи ТАСС.

Опитите с мишки и плъхове са дали отлични резултати дори при късни стадии на лечението, разказа Андрей Симбирцев, заместник-директор на държавния научно-изследователски институт за особено чисти препарати към Федералната медико-биологична агенция.

Затова учените са убедени, че препаратът, наречен "белтък на топлия шок", има необходимата за лечение на рака биологическа активност.

За създаването на препарата са допринесли космически експерименти на Международната космическа станция. Така за шест месеца са получени свръхчисти кристали, които са анализирани в Русия и Япония.

Странични ефекти от новия апарат не са установени. Той не проявява токсичност. За завършване на доклиничните изследвания е необходима още една година

Още по темата: ученилекарство

**** преди 7 години
Тука си драскате свободни съчинения без никакъв смисъл.Молете се да не се разболявате,вие или ваш близък,тогава и д...*** ще давате,но сега плюете,молете се това наистина да е така,и написаното да е вярно.

Да, новото лекарство се нарича Боярищник и руските люди редовно го поглъщат, много често с фатален край. Помните ли Иркутск където 100 човека починнаха от това лекарство за няколко дни ?!Явно лекарството на руснаците не работи...То нищо руско не работи.

Рак се лекува с паст преди 7 години

Сигурен съм, че както винаги пак водка ще се получи.

На руснаците не може да се вярва, те постоянно лъжат. Пиянници.

Поредната руска лъжа.Те една кола не могат да сделат, а се правят на лекари ...Народа им измира от пиене на лосион и антифриз, да поработят върху това!

Сбе преди 7 години
Не разбрахте ли, че РАК не е болест? Попитайте някой професор в медицинския университет, защо НЕ ТРЯБВА ДА СЕ ЛЕКУВА РАК!

Тате ще ми купи колело.....ама друг път.

Революционно! Учени ПАК откриха лекарство против рак."

Има ли са предвид нова Водка.

ГАДОРЯН преди 7 години
Вчера го четох това в руски сайт. Ми а да видим. Малко съм скептичен честно да ви кажа. Освен това раковите клетки са като бактериите, мутират и стават все по устойчиви към медикаментите.

Предполагам учените са от Магаданския институт

"Лекарствата на Жабилов са за СПИН, но и ЗА РАК!Сега един *** въпрос: защо го няма в световните медии този доктор, на който да кажат: Ето го човека открил лекарството за СПИН: Българинът доктор Жабилов?"Чакай да позная; вероятно защото си измислям, или по-скоро защото е факт. Ще ти подскажа, второто е.

"Бай Тошо лично на доктор Жабилов прави лаборатория за 3 милиона! за жалост пада строя и доктора умира, а синът му обещавс да се бори за това откритие на баща си да бъде патентовано. И досега нищо вече 20 години."По-точно разполагаше с 2 милиона лева по онова време, крайно щедро като за соца, но явно още тогава е напипал нещо. И между другото през 2009-та лекарството на Жабилов получава първият в света патент за лек срещу СПИН. Излекувало е 31 от 44 пациента в София.

Flex преди 7 години
27, всичко е фантастично, докато не бъде направено :) Телепортация и в момента има, но единствения начин, който са измислили е тотално неприложим за нещо с масата на човек. Ако анихилират едни 100 кила ще има локално слънце :) Та поне там за момента е на кота 0. Генетиката обаче е много, много обещаваща и също толкова много трябва да се внимава с нея. Прочети за CRISPR примерно, от тая страна очаквам истинските лечения на болестите и то скоро, не от начина в статията.

"Българин създаде двигател с вътрешно горене...с ВОДА!Този човек изчезна безследно. На такива хора не се правят оферти- директно ги затриват!"Чувал ли си за лекарството разработено от българският доктор Жабилов лекуващо рак и СПИН? Започнал е още по соц време в разградския фармацевтичен завод. Ако си чувал, значи повече няма да чуеш за него. За последно чух преди близо 20 години, че е дало положителен резултат срещу СПИН и няколко вида рак. След това нищо.

Flex преди 7 години
Реално от рак ни оттърват 2 неща:1. Спиране на скъсяване на веригите при делене, което ни прави частично безсмъртни (ще разкара рак при остаряване)2. Спиране на делението при повредена клетка - това го има в природата и поне според това, което четох - имат идея как да вкарат технологията при човек (това ще премахне ракови клетки от облъчване)Ние постоянно генерираме "ракови" клетки, повечето са калпави и просто измират, други са толкова различни, че иммунната ги убива

"Браво! Тя , Русия прати човек на Луната, станции на Марс, направи свястна кола.. Може и да е открила такова лекарство. Ама...надали..."Преди време излъчиха интервю с американски представител по повод полетът на Гагарин. Пред журналиста той сподели, че тогава са се чудили как нация, която не произвежда хладилници може да изстреля човек в космоса. Ами може, стига да си го постави за цел!

Flex преди 7 години