Йога асаните тонизират тялото

Помага за по-стегнат торс и здрави крака
Обновена: 30 мар 2017 13:11 | 30 мар 2017 11:19, Eкип на Puls.bg
0
Йога асаните тонизират тялото
Reuters

Налично е желание за по-стегнат торс, здрави ръце и изваяни крака? Йога практиките са доказано ефективни в понижаването на натрупания стрес и увеличаване на гъвкавостта на тялото, но малцина са запознати с техните свойствата да увеличават и мускулната сила. 

Правилното изпълняване на асани (пози) като делфинските лицеви опори или позата Войн подпомагат изграждането и тонизирането на мускулните влакна.
 
Делфинските лицеви опори са упражнение, трениращо множество мускулни групи и подобнява мускулния тонус за цялото тяло. Началната поза е Куче, гледащо надолу. Едновременно с бавно вдишване тялото се разгъва до поза Дъска. Предмишниците се полагат на земята, като лактите са на ширината на раменете и паралелни на постелката (най-често тя е шалте). Задържа се 10 секунди, след което поетия въздух плавно се издиша, предмишниците остават в същата позиция, но бедрата се повдигат обратно до началната поза Куче. Изпълнението включва 10 повторения, като вдишване и издишване се извършват само контролирано и осъзнато. След това се почива в поза Дете.
 
При желание да се засили ефекта на позата върху коремните мускули и прасците, техниката може да се модифицира. При преминаване в поза дъска, левият крак се надига от земята и сочи право назад. Важно е бедрата да останат в равностойна позиция. Задържа се за време, равно на 5 равномерни вдишвания. Следва повторение с десния крак. След това, отново в поза дъска, се повдига лявата ръка, чийто предмишница трябва леко да докосва дясното рамо. Позата се задържа за 3 вдишвания, след това ръцете се сменят.
 

0
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари

Закуска за всяка зодия
Закуска за всяка зодия

Закуска за всяка зодия

Ежедневен бюти ритуал според типа кожа
Ежедневен бюти ритуал според типа кожа

Ежедневен бюти ритуал според типа кожа