Как да стегнем мускулите на бедрата

Фитнес съветите на Мартин Гергов
Обновена: 26 апр 2017 12:27 | 26 апр 2017 09:55, Eкип на Puls.bg
0
Как да стегнем мускулите на бедрата
Reuters

"Разгъване на бедрата на уред" е често предпочитано и лесно за изпълнение упражнение във фитнес залата за разлика от тежките клекове. Това упражнение е концентрирано, което ще рече, че натоварва най-активно капковидната глава на бедрата. Това е онзи мускул малко над коляното. Когато е трениран и добре развит се откроява красив мускул под формата на капка.  

Ако, обаче имате проблеми с коленете, не правете това упражнение или не слагайте максимални тежести, като добър вариант е първо да се посъветвате и с физиотерапевт например.
 
Ако коремната ви мускулатура е слаба, ползвайте хоризонтална лежанка. В случай, че имате по силни коремни мускули – ползвайте лежанка с наклон в зависимост от силовите ви възможности. Заемете изходно положение, като седнете на уреда за разгъване на бедрата. (Помагайте си с видеоматериала, приложен по-долу)
 
Поемете си максимално въздух и започнете да разгъвате плавно краката си до момента, в който те са напълно изпънати, като издишвате също постепенно. В тази част на упражнението, може да задържите за 1-2 секунди за още по добро натоварване на капковидните мускули в случай, че имате сили.
 
След достигане до крайното положение, започнете да спускате плавно краката си, като вдишвате равномерно до достигане на началното положение(малко преди активната тежест на фитнес уреда да се допре до останалите тежести, т.е. мускулите не трябва да си почиват) .
 
 

0
Още от
Напиши коментар Коментари

Упражнения за жени на 40
Упражнения за жени на 40

Упражнения за жени на 40

7 чудеса, които ябълковият оцет прави с тялото
7 чудеса, които ябълковият оцет прави с тялото

7 чудеса, които ябълковият оцет прави с тялото