4 грешки, които жените допускат с диетите

"Награждавате се" след тренировка
25 юли 2017 09:15, Михаела Лазарова
0
4 грешки, които жените допускат с диетите
Снимка: pixabay

Когато искаме да отслабнем, почти винаги избираме драстична диета, неефективна тренировка... Резултатите се постигат трудно или изобщо не се случват. Отчаяни решаваме, че трябва да си направим пиршество с любимите ни храни.

След това не само, че не изглеждаме по-добре, но се чувстваме зле. Дамите винаги са по-нетърпеливи и в желанието си да постигнат красива фигура, допускат грешки, които им пречат в отслабването. Кои са те?

Не пропускайте закуската си

Всяка жена, която го прави ще намери поне три причини, с които да се оправдае, че пропуска първото и най-важно хранене за деня. Не забравяйте, че гладът няма да ви помогне да свалите излишните килограми.
Здравословната закуска ни осигурява всички необходими хранителни вещества, за да функционира организмът ни както трябва през целия ден. И не, чаша пресен сок не се брои за закуска. Започнете вашите сутрини с протеини и фибри. Яйцата и препечената филийка пълнозърнест хляб са най-лесни за приготвяне сутрин.

Не обръщате внимание на макроелементите

Диета с ниско съдържание на въглехидрати, протеини или мазнини не е особено ефективна в редуцирането на телесното тегло. Ще загубите няколко килограма, но това няма да е устойчиво, а в дългосрочен план е нездравословно.

Лишаването на тялото от необходимите хранителни вещества ще повлияе върху енергийните ви нива. Не забравяйте, че не всички въглехидрати са вредни за консумация. Добавете в менюто си сложни въглехидрати.

Повече по темата може да прочете в Az-jenata.bg


0
Още от
Напиши коментар Коментари

Маникюр със златни мотиви (галерия)
Маникюр със златни мотиви (галерия)

Маникюр със златни мотиви (галерия)

Червен ориз – за диета, силни кости и при анемия
Червен ориз – за диета, силни кости и при анемия

Червен ориз – за диета, силни кости и при анемия