Зелен боб помага при анемия

Богат е на желязо
5 дек 2017 10:52, Eкип на Puls.bg
1
Зелен боб помага при анемия
Reuters

Зеленият боб предлага една от най-пълноценните възможности за набавяне на много от ежедневно необходимите хранителни вещества без риск от негативно влияние върху теглото. 

В състава на зеления боб се откроява високото съдържание на фибри, белтъчини и флавоноиди. От витамините преобладават А, С, К, В6 иВ9 (фолиева киселина). Групата на микроелементите е представена от желязо, калций, манган и калий.
 
Зеленият боб обаче се откроява сред останалите бобови и хранителни култури като цяло с 3 много позитивни особености. Той е беден на калории, не съдържа холестерол и е сред много малкото естествени източници на силиций сред храните.
 
Този универсален и в някои аспекти уникален състав превръща зеления боб в продукт, който трябва да присъства редовно на трапезата ни. Редовната му консумация гарантира по-висок шанс за превенция на редица здравословни проблеми.
 
Защита от анемия
 
Зеленият боб съдържа около 2 пъти повече желязо от най-популярния източник на желязо сред храните – спанака. Високите дози от микроелемента, които зеленият боб осигурява, ще бъдат от огромна полза за страдащите от желязодефицитна анемия и хронична умора, както и за хората, коит искат да се предпазят от тези състояния.
 
Комплексна грижа за коса, кожа, нокти и кости
 
Естественото съдържание на силиций, особено в комбинация с витамин К, носи комплексни ползи за формирането на съединителната и костната тъкан. 

1
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
1
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 10 месеца
На снимката повече прилича на бакла.

Храни, които изграждат чиста мускулна маса
Храни, които изграждат чиста мускулна маса

Храни, които изграждат чиста мускулна маса

Какво се случва, когато ядете по 2 яйца на ден?
Какво се случва, когато ядете по 2 яйца на ден?

Какво се случва, когато ядете по 2 яйца на ден?