Свежест и бодрост всяка сутрин с 6 стъпки

Уточнение - утринта започва от вечерта
23 яну 2018 19:46, Иванка Гъркова
0
Свежест и бодрост всяка сутрин с 6 стъпки
Източник: Reuters

Заспиването и субуждането сутрин е сложна задача за мнозина. Прибираме се у дома след натоварения ден, вечеряме и искаме да си легнем по-скоро, но това невинаги е толкова лесно. Причините може да са най-различни. Едно е ясно – късното лягане води до проблемно ставане на другия ден.  

Има начин да спим достатъчно и да се будим свежи и готови за нови предизвикателства. За тази цел трябва просто да си изградим по-строг режим, който да спазваме. Ето няколко съвета в тази насока:
 
Край на разсрочването на алармите
 
Оставяте ли сутрешната аларма да звъни през 5 минути? Това нарушава сутрешния ни тонус и ни прави още по-лениви. Причината е в биологичния ни часовник, който се обърква и няколко минути в дрямка ни отпуска още повече.
 
Заспиване без телефон
 
Технологиите са неизменна част от живота ни. Щастливци са онези, които не обичат да прекарват свободното си време с телефон в ръка. Светлината от екраните на електронните устройства, които ползваме, оказва негативно влияние върху качеството на съня. Ако сме свикнали да влизаме в социалните мрежи преди да заспим, ще имаме трудности с ранното ставане на другия ден.
 

0
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари

Страхотни признаци, че всъщност тялото ви е напълно здраво
Страхотни признаци, че всъщност тялото ви е напълно здраво

Страхотни признаци, че всъщност тялото ви е напълно здраво

Как да стегнете корема след раждането
Как да стегнете корема след раждането

Как да стегнете корема след раждането