Хапвайте синьо сирене за добра памет и здраво сърце

Консумацията му повишава ефективността на имунната система
13 фев 2018 12:37, Михаела Лазарова
2
Хапвайте синьо сирене за добра памет и здраво сърце
Снимка: unspalsh

То има силен аромат, интензивен вкус, красив цвят и всички тези негови качества зависят от млякото, с което е приготвено, времето на зреене, традицията, която е следвана и т. н. Синьото сирене – деликатес, който обичаме да хапваме като мезе към хубаво вино или да добавяме към кулинарните си шедьоври.

Продукт, който съдържа голямо количество мазнини, протеини и други важни хранителни елементи. Синьото сирене е ценено не само заради своите вкусови качества, но и заради неговите здравословни ползи.

Когато се консумира в умерени количества (тъй като съдържа повече мазнини и сол) то има благоприятен ефект върху здравословното ни състояние. Споделяме няколко добри причини да го консумирате по-често.

За здраво сърце

Добавянето на синьо сирене към вашето дневно меню може да намали риска от сърдечносъдови заболявания. Проучванията показват, че хората, които консумират синьо сирене, имат по-малък риск от развитие на болести на сърцето.

Вкусното сирене също помага за понижаване нивата на холестерола и предотвратява възпалението на артериите и образуването на кръвни съсиреци.

При артрит

Един от най-често срещаните здравословни проблеми свързани с напредването на възрастта е артритът. Синьото сирене притежава противовъзпалителни свойства, които помагат за намаляване на възпалението на ставите и облекчаване на болката при артрит.

Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


2
Още от
Напиши коментар Коментари
2
4
 
2
 
! Отговори
11 преди 3 месеца
Тва са бoклуци.
1
4
 
7
 
! Отговори
ДА преди 3 месеца
Хахах,а може ли да го комбинираме с пасти,че няма хляб!?

Полезни храни, които никога да не ядете, ако искате да отслабнете
Полезни храни, които никога да не ядете, ако искате да отслабнете

Полезни храни, които никога да не ядете, ако искате да отслабнете

Упражнения за жени на 40
Упражнения за жени на 40

Упражнения за жени на 40