Йога за стягане на коремните мускули

Упражненията са полезни и при болки в кръста
Обновена: 29 юни 2018 17:55 | 29 юни 2018 17:41, Eкип на Puls.bg
2
Йога за стягане на коремните мускули
Източник: Reuters

Най-честата грешка е, че поради болки в гърба и кръста, хората избягват да натоварват корема, а точно коремните мускули поддържат гръбнака здрав.

Желанието за стегнат корем не е само каприз към външния вид, но и здраве за гръбначния стълб. Ако мускулите на корема са слаби, това само ще влоши стойката и правилната позиция на гръбнака. 

Колкото повече коремът е трениран, толкова по-малко ще изпитвате дискомфорт в кръста. Въпросът е от къде да започнем, ако вече има контузен кръст или болки в долната част на гръбнака?
 
В повечето от йога асаните се работи комплексно върху тялото и коремът също се стяга, но най-важното е те да се изпълняват правилно.
 
Една от най-щадящите пози за кръста и в същото време стягаща корема е в легнало положение.
 

2
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
1
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Таа го отнася до корема! Дано долните мускули да са и стегнати, да го прещипе в основата!

8 храни, които задължително да ядете сурови
8 храни, които задължително да ядете сурови

8 храни, които задължително да ядете сурови

Митове за метаболизма, които пречат на тънката ви талия
Митове за метаболизма, които пречат на тънката ви талия

Митове за метаболизма, които пречат на тънката ви талия