Sanofi получи наградата "Социално отговорна компания" в здравеопазването на Българската педиатрична асоциация

Sanofi България организира ежегодно няколко социално отговорни кампании насочени към редица рискови групи
Обновена: 15 дек 2018 16:52 | 15 дек 2018 15:09, Екип на Dnes.bg
Sanofi получи наградата "Социално отговорна компания" в здравеопазването на Българската педиатрична асоциация

Sanofi България получи престижното отличие на Българската педиатрична асоциация за социално отговорна компания в областта на детското здравеопазване. Наградата беше връчена на официална церемония в присъствието на председателя на Комисията по здравеопазване към 44-то Народно събрание Д-р Даниела Дариткова, над 300 медици, общественци и представители на неправителствени организации и на бизнеса.

Sanofi получи наградата "Социално отговорна компания" в здравеопазването на Българската педиатрична асоциация
"Наградата е поредното признание за социално отговорната политика на Sanofi. Ние сме приели за наш дълг освен разработването на иновативни лекарства, така и инвестирането в редица социални кампании, които повишават здравната култура на българското общество и са насочени към превенция на социално-значими заболявания", сподели при приемането на наградата Петя Жекова "Маркетинг мениджър" на Sanofi Pasteur за България и Македония.

Sanofi България организира ежегодно няколко социално отговорни кампании насочени към редица рискови групи. 

Вече седем поредни години компанията реализира инициативата "Открито за диабета", чиято цел е информиране на обществото за диабета, превенция, ранна диагностика и правилно лечение на заболяването. Само през последните няколко месеца над 850 българи от цялата страна са се възползвали от безплатните изследвания на кръвна захар и гликиран хемоглобин, които компанията организира в малки и по-големи населени места из цялата страна. И тази година посланик на "Открито за диабета" бе Ивет Лалова, която припомни с поредица от активации колко важен е хранителният режим за правилния контрол над заболяването и превенцията му. Затова чрез инициативата бяха призовани ресторантьорите да посочват под всяко ястие в менюто си именно какво е съотношението в грамове на въглехидрати, мазнини и белтъци.

През 2017 г. Sanofi Pasteur представи първата в България четиривалентна противогрипна ваксина, като организира и мащабната информационна кампания "Открито за ваксините". Стъпвайки на научно доказани факти и надеждни статистически данни, кампанията запозна обществото ни със сериозните здравни последствия от грипа и ефективната превенция чрез ваксинация.

Като здравен партньор на хората живеещи редки болести, множествена склероза, онкологични и имунни забалявания, Sanofi Genzyme, разработва и реализира образователни програми за лекари и пациенти в партньорство с пациентските организации и здравните власти. Тяхната цел е повишаването на разпознаваемостта на редките болести, така че пациентите с тези заболявания да могат навременно да бъдат диагностицирани и да получат адекватно лечение.

Sanofi е глобална биофармацевтична компания, отдадена да помага на хората и да облекчава техните здравословни предизвикателства. Компанията е едновременно до хората, страдащи от редки заболявания, както и до милионите пациенти с дългогодишни хронични заболявания. С повече от 100 000 служители в 100 държави Sanofi трансформира научните иновации в здравни решения по света.

Компанията  заема 5-о място  по продажби в България и се нарежда на 4-о място сред иновативните компании в страната. В България Sanofi се стреми да повиши качеството на живот на българите, осигурявайки достъп до иновативни здравни терапии и предлагайки диверсифицирано портфолио от фармацевтични продукти.
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase

Имиджова публикация

Още от
Спонсорирано съдържание