Как да контролирате размера на порциите?

Изпийте чаша вода преди хранене
28 фев 2019 22:55, Михаела Лазарова
2
Как да контролирате размера на порциите?
Снимка: istock

Когато се стремим да свалим излишни килограми, не само видът и съчетаването на храните са важни, но и колко често се храним и в какви порции. Контролът върху порциите означава да консумираме толкова, колкото се нуждае тялото ни, ако искаме да отслабнем. Това е и най-трудната част. Но има 4 трика, които могат да помогнат да бъдете сити.

Променете размера на чиниите

Колкото по-голяма е вашата чиния, толкова повече храни ще може да си сипете в нея. Дори да пробвате да сервирате малка порция в голяма чиния, мозъкът ви и стомахът ще получат сигнал, че това количество е малко. Помислете само, когато посещавате ресторант, там ви сервират порцията в голяма чиния, нали? Това е трик, с който искат да ни накарат да поръчаме още храна, а всъщност не се нуждаем от нея, за да се нахраним.

Когато хапвате у дома, опитайте се да сервирате по-малка порция в по-малка чиния, на купчинка. Това е най-лесният начин да накарате очите си да вярват, че ще задоволите глада си с повече храна, а все пак човек се храни и с очите.

Изпийте чаша вода преди хранене

Водата е много важен елемент, когато искаме да отслабнем. Тя ни осигурява повече енергия за спорт, хидратира ни добре, а често дехидратацията се бърка с глад. Ако се чувствате гладни, изпийте 1 чаша вода. След това изчакайте поне 10 минути преди да приемете храна. Тази чаша вода ще ви помогне да разберете дали се нуждаете от нея или действително сте гладни. Освен това приетите калории ще са по-малко.

Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


2
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари

Полезна ли е кокосовата вода за здравето?
Полезна ли е кокосовата вода за здравето?

Полезна ли е кокосовата вода за здравето?

9 възможни причини да ви треперят ръцете
9 възможни причини да ви треперят ръцете

9 възможни причини да ви треперят ръцете