Кои са най-подходящите тренировки за всяка част от деня?

Вижте кой часови диапазон е най-подходящ за даден вид тренировка
1
Кои са най-подходящите тренировки за всяка част от деня?
Снимка: istock

Ако сте си наумили през 2020 година най-после да постигнете тялото на мечтите си, вероятно сте си обещали да тренирате всеки ден. Това е чудесно, но трябва да подберете най-подходящата физическа активност за вас. След това трябва да я съобразите със свободното си време, така че да успявате да тренирате всеки ден без изключения. Това е един от най-трудните моменти, защото ежедневието ви става все по-динамично, отговорностите и ангажиментите на модерния човек са много и времето за упражнения е наистина ограничено.

Затова и често допускаме грешки, като правим даден вид упражнения в грешен и неподходящ диапазон от деня. За да извлечете максимална полза от усилията, които полагате, вижте кой часови диапазон е най-подходящ за даден вид тренировка.

Сутрин – кардио

Повечето треньори са единодушни, че тренировките сутрин са много добър начин да задвижите метаболизма си, да раздвижите мускулатурата и да отслабнете и стегнете фигурата си. Това е отличен начин да започнете деня. Кардиото е най-подходящата тренировка за този часови отрязък, защото повишава сърдечната честота, стимулира метаболизма и изгарянето на калории.

Кардио тренировките са чудесни за трениране на мускулите и ускоряване на пулса, респективно задвижване на метаболизма. Важно е преди това да загреете добре, за да избегнете претоварвания и травми.

Сутрешното кардио е добре да се прави на празен стомах. Този тип нискоинтензивна тренировка няма да навреди на мускулите ви, защото няма да черпи енергия от тях и няма да им навреди. Енергията за кардиото идва от излишните мазнини, които биват изгорени по време на тренировъчна сесия, което е чудесно и води до задоволителен резултат.

Още по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


1
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари