5 начина да елиминирате мастните натрупвания от бедрата

Направете корекция в консумацията на въглехидрати
11
5 начина да елиминирате мастните натрупвания от бедрата
Снимка: Istock

Освен плоското коремче и стегнатото и повдигнато дупе, изваяните бедра са другото нещо, което искаме да постигнем. Мастните натрупвания в тази област понякога може да се окажат упорити за сваляне. Но следвайки тези стъпки, можем да се справим с тях.

500 калории по-малко

Елиминирането на само 500 калории от дневния ви прием, помага да изгаряте излишни мазнини, включително в областта на бедрата.Консумирането на по-малки порции няколко пъти на ден, обикновено четири до шест пъти, ще ви помогне да се справите с глада. Важно е менюто ви да включва богати на хранителни вещества храни, като боровинки, ягоди, ядки, кисело мляко, киноа, овесена каша, риба, пилешко, телешко месо.

Пийте повече вода

Това помага не само да намалите приема на калории и да бъдете добре хидратирани. По този начин вие помагате на бъбреците да елиминират голяма част от токсините, подобрявате перисталтиката на червата, което намалява риска от запек. Здравословният прием на вода спомага за засилване на метаболизма с до 30%, по-добре се усвояват хранителните вещества, имате повече енергия, намалявате задържането на излишни течности, заради което бедрата ви изглеждат по-подпухнали. 

Още по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


11
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
9
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
До 7
Спринтьорите са мускулести и набити, маратонците дебни, слаби и леки. То е и до тип тяло - ако е ти е силно, мускулесто, едро няма как да си маратонец но може да си ултрамаратонец с кеф.
8
0
 
0
 
! Отговори
Дебеланка преди 1 месец
До 5
Ако е глад отде да дойде тая енергия за работа или за другото?
7
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
До Анонимен 6
.
1 .А ти виждал ли си добре изглеждащ концлагерист или добре изглеждащ маратонски бегач?

2. Сравни как изглеждат един спринтьор/спринтьорка и един маратонец/концлагерист
6
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Дано няма момичета/жени , който вземат на сериозно подобни статии , които са всичко друго , но не и здравословни .
Изобщо , писалия горната глупост има ли представа колко са 500 калории в проценти от необходимия калориен минимум за съществуването ?
Калорииният минимум зависи от възраст , телесно тегло , височина , физическа активност и други фактори , които са индивидуални ....
5
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Два са основно начините:
1- Крачетата сутрин, обед, вечер и нощем, да се допират до мъжко рамо, но не да сте пасивна като дърво, а да вложите и вие малко старание в този вид гимнастика.Резултатът- след месец.
2-Всички сте виждали кадри от освобождаване на концлагеристи едно време. Да видяхте някой дебел?Глад и работа.......
4
1
 
1
 
! Отговори
фокус нали преди 1 месец
не сме зодии анализирайте вас си винаги не познавате медиите лъжат
3
1
 
1
 
! Отговори
Аман преди 1 месец
фокусирайте се на вашите тлъстини
2
2
 
2
 
! Отговори
глупости преди 1 месец
глупости
1
1
 
4
 
! Отговори
Он знае преди 1 месец
Ако сте политик, например сикаджия, или Премиер, подавате оставка.
Народа си взема откраднато.
И 230 лв пенсия.

Гаранция ще отслабнете