Как да направите сандвича по-здравословен?

Добавете колкото се може повече зеленчуци към закуската си
17
Как да направите сандвича по-здравословен?
Снимка: Istock

Закуската е най-важното хранене за деня. Тя трябва да ви зареди с енергия и достатъчно хранителни вещества, за да устоите на предизвикателствата на деня. За да се случи това обаче, закуската ви трябва да е максимално здравословна. Не е важно просто да закусите – важно е как и с какви храни го правите. Сандвичът е една от най-популярните закуски, които милиони хора по света консумират. Той обаче невинаги е здравословен.

Но има няколко начина да направите сандвича си за закуска максимално здравословна опция. Ето как.

Подбирайте постно месо

Беконът е едно от най-използваните меса за закуска. Ако сте от почитателите на английската закуска, вероятно добавяте бекон към чинията си всяка сутрин. У нас също толкова разпространени са сушените, варено-пушените колбаси, които съдържат изключително много мазнини. За да намалите наситените мазнини, а заедно с тях и излишните калории, наблегнете на постните меса за закуска. Такива са печените и варени пуешки, пилешки или свински деликатеси, направени от чисто месо.

Извлечете максималното от хляба си

Сандвич без хляб не е сандвич. Няма как да премахнете хляба от този вид закуска, но можете да извлечете максимума от него. За целта избягвайте гевреците, бейгълите, кроасаните, питките от бяло брашно. Заменете ги с възможно най-пълнозърнестите им версии. Така ще добавите повече протеини и фибри към закуската си. Според клиника Майо, това е много важно за намаляване риска от инфаркт, инсулт, диабет, както и за удължаване на усещането за ситост през целия ден.

Още по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


17
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
14
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Като го намажете със свинска мас и сложите вътре парче сланина, сандвичат Ви ще бъде хем здравословен ,хем с вълшебен вкус.
13
1
 
3
 
! Отговори
До 9 преди 1 месец
Белия хляб(брашно) има по-висок гликемичен индекс от захарта. Т.нар. бързи въглехидрати причиняват бързо покачване-сваляне на кръвната захар, което е много опасно и главен фактор за инсулинова резистентност. Пълнозърнестия хляб е по-добър, но просто на пазара такъв няма и всичко е боя и буклуци.
12
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
С ваксинация.
11
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Всичко в Бг е ментеее и всички вие сте виновни затова!!!Няма да обяснявам ЗАЩО щото сте много т..Ъ..п..и !!
10
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Сандвича става здравословен когато го изхвърлите от менюто си.Това е джънк фуд и няма значение от какви био продукти ще го приготвяте!ПроЦто е но не е за проЦти хора.
9
4
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Хляба бил отрова...Щом го казвате, обяснете кое му е отровното, че да заредим населението с машини за хляб.
8
0
 
5
 
! Отговори
1 преди 1 месец
Като си сготвим супа.
7
3
 
3
 
! Отговори
До 2 и 4: преди 1 месец
Напълно съм съгласен в вас. Хлябът, който се продава е отрова. Предлагал съм много пъти на възрастния ми баща да му купя домашна машина за правене на хляб, такива каквито се ползват на запад и изобщо не са скъпи, но за съжаление той предпочита да ходи в магазина за да има някакви социални контакти.
6
2
 
4
 
! Отговори
Д-р Здравков преди 1 месец
Как да направим сандвича по-здравословен ?Като махнем от сандвича хляба, месото и зеленчука )))
5
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
...заменете ги (питките) с най-пълнозърнестите им версии ... Т.е. с най-тъмно боядисаните им версии !
4
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Най хубавият хляб е домашният който го правя от типово брашно. Такъв хляб няма никога да хапнете. Това което го продават за типов хляб и пълнозърнест е боядисано с бои произведение. Купих веднъж да им пробвам пълнозърнестите произвезения и след това им занесох от моите произведение и им казах да не лъжат хората защото ги тровят. Видяха разликато от истинското и фалшивото. Но Мутренските им работодатели са им казали да лъжат народа и да правят пачки.
3
0
 
9
 
! Отговори
Н1 преди 1 месец
Ставате в 6 ч. Правите лека гимнастика, разхождате кучето. Закусвате с две препечени филийки, намазани с масло, плочка сирене, може и варено яйце. Чаша чай, прясно мляко или кисело. Може да прибавите мед, домашно сладко, ядки. Кафе. В 7.30 влизате в час и предавате на няколко класа Питагорова теорема. За обяд супа, шкембе, борш, курбан или пилешка, джолан, калони с крем за десерт. Чаша вино. За вечеря соленки, накрая за храносмилане коняк с кокалче. Весели празници.Толкоз.
2
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Глупости. Аз не закусвам от половин година и се чувствам много по-добре. От 115кг. в момента съм 92. И да тая отрова, която я продават за хляб въобще не трябва да се яде. За мазнините дали са вредни може доста да се спори.
1
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Загубихте ме накъде на "постно месо"