Как да тренирате, ако сте бременна?

Никога не пропускайте загрявката
14 юни 2024 19:55, Михаела Лазарова
10
Как да тренирате, ако сте бременна?
Снимка: Istock

Движението, физическата активност и редовните упражненияса много важни за здравето. Ако сте активна личност, която обича да тренира и да се грижи за тялото, фигурата и мускулатурата си, вероятно бихте били изправени пред дилема, ако сте бременна – дали да спрете да тренирате или да продължите.

Стига състоянието ви да позволява и наблюдаващият бременността лекар да е установил, че няма рискове за вашето състояние, можете да продължите да тренирате и водите активен начин на живот. Това ще се отрази благотворно както на вашето здраве, така и на развиващия се плод.

Но има някои правила за безопасна тренировка по време на бременност, които е добре да следвате.

Как да тренирате безопасно, ако сте бременна?

Старайте се винаги да сте добре хидратирани

Пийте повече вода, за да си осигурите необходимото ниво на хидратация, нужно за вашия организъм и този на бебето. Пиенето на достатъчно количество вода при редовна физическа активност е от голямо значение за възстановяване на изразходваните течности при натоварване и изпотяване.

Не се претоварвайте

С всяка изминала седмица бременността напредва, което прави тренировките все по-предизвикателни. От голяма важност е да не прекалявате и да не злоупотребявате с натоварването, за да не предизвикате опасни състояния, криещи риск за бременността и здравето ви. Съобразете вида и интензитета на тренировките със състоянието си и никога не прекалявайте. След раждането ще имате възможността да възстановите предишния си режим на тренировки.

Още по темата може да прочетете в Az-jenata.bg 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


10
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
9
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
До Анонимен 1, може? Ама може и да не доведе. Дори вероятността да не доведе е много по-голяма :) Всъщност бременността не е болест. Можете да си функционирате съвсем нормално без да се пазите :) Освен, ако нямате специфики в клиничната картина. Всички, които имат спокойна бременност могат и да си тренират.Спрете да давате съвети за неща, от които не отбирате. Поне не се излагайте толкова публично. Има лекари, които трябва да са източник на подобни съвети, а не *** като "журналистката"
8
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
Жено, има ли нещо от което да не разбираш, ***? Ти си цяла енциклопедия! ЮНЕСКО трябва да те обяви за национално съкровище! Егаси пропадналата списвачка.
7
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
Не са ви нужни тренировки. Пазете си здравето и енергията, която е нужна за правилния растеж и развитие на плода. Останалото само ще се уреди. Ще имате време после да тренирате
6
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
- Младеж, ще ми отстъпиш ли мястото си, че съм бременна? - Разбира се. В кой месец сте, че не се вижда? - От 15 мин. и затова съм толкова изморена.....
5
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
Глупости!! Просто си го вкарвайте сутрин и вечер по-дебел. Отзад също. Това е рецептата!!
4
0
 
4
 
! Отговори
Ако Сте Бременна преди 4 седмици
Вече сте се Упражнили - Достатъчно!
3
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
тренирайте мозька си като помислите що стигнахте дотук и се мъчите :)))
2
0
 
3
 
! Отговори
Войник преди 1 месец
Марш на скок 10 км всеки ден. И ще сте в перфектна форма. Нали сте равни с мъжете.
1
3
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Ако сте бременна, просто не четете тази статия. Единственото полезно за вас упражнение са бавните разходки. Всяко претоварване (а то е лесно постижимо по време на бременност) може да доведе до помятане, без значение в кой стадий на бременността. Не знам откъде авторката на това нещо си го е измислила, но най-важното нещо по време на бременността е животът и здравето на детето.