Twitter се надява на големи продажби в Бразилия

Световното първенство по футбол и Олимпиадата може да донесат рекордни приходи
Обновена: 13 май 2013 14:40 | 13 май 2013 14:37, Елка Василева
0
Twitter се надява на големи продажби в Бразилия
Снимка: архив, Reuters

Докато Бразилия се бори да завърши новите стадиони навреме за Световното първенство по футбол през 2014 г., Twitter вече работи над това да капитализира онова, което главният финансов директор Адам Бейн нарича „една потенциално огромна бизнес възможност“, пише в свой анализ Ройтерс.

Постоянно нарастващите потребителски разходи, потенциалът за нарастване на още ниското проникване на интернет и бързото навлизане на смартфоните превърнаха тази нация от 194 милиона души в атрактивен пазар за Twitter и други онлайн гиганти.

Заради Световното първенство и надничащата зад ъгъла Олимпиада 2016 Бразилия се откроява като прекрасна възможност за попадналата под натиск компания да монетаризира своята 200 млн. потребителска база.

„Помислете за следващите 10 години в Бразилия и наистина ще бъде невероятно от гледна точка на бизнеса“, казва Бейн, президент на Twitter за приходите, в интервю по време на посещение в Сао Паоло.

"Бразилия е най-голямата възможност, което виждаме в Латинска Америка и честно казано, на всички други пазари," казва мениджърът. "Ето защо ние сме тук и ще продължим да инвестираме в този пазар, при това мащабно".

Очаква се Мондиалът и Олимпийските игри да покажат състоянието на Бразилия като нововъзникваща икономическа мощ. Но само една година преди първия мач  най-голямата икономика в Латинска Америка се бори със завършването на новите стадиони и пускането на ключовата инфраструктура, като например G4 мобилните мрежи.

За Twitter международните спортни събития също са от решаващо значение. Базираната в Сан Франциско компания преживя рекордни нива на трафик по време на Олимпийските игри в Лондон през 2012 г. и стартира модел на интеграция с телевизиите, за който ръководството на компанията смята, че може да бъде съществена част от стратегията за монетизиризация.

Twitter прави пари чрез своите „промотирани туитове“ или рекламни публикации, които потребителите получават в своите емисии с тъитове. Очаква се компанията да генерира почти 600 млн. долара приходи тази година, показват данни на изследователската компания еMarketer.

Бейн, който в Twitter отговаря за това да превръща потребителската база в пари, е на посещение в Бразилия, за да разговаря с компании, които биха могли да инвестират в социалната мрежа.
 

Още икономически новини четете в Investor.bg
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


0
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари

Спонсорирани публикации