Без дизел за новия WV Golf – ще е 48-волтов хибрид

Volkswagen в нова посока при 8-ото поколение на бестселъра
5 фев 2017 10:05, Мария Захариева
16
Без дизел за новия WV Golf – ще е 48-волтов хибрид
Снимка: Volkswagen

За следващото поколение на своя Golf от Volkswagen са намислили да лишат клиентите си от малките и икономични дизелови мотори. След глобалния скандал, станал известен като "Дизелгейт", германците поеха в съвсем друга посока и вече залагат активно на хибридните и електрическите технологии, което очевидно ще засегне и осмото поколение на бестселъра Golf.

Според британското издание AutoExpress малките дизели в моделното семейство на Golf VIII ще отстъпят мястото си на 48-волтова хибридна система. Във VW Group планират компанията да стане лидер при автомобилните електрически системи, работещи при напрежение 48 волта, които са подходящи за т.нар "микро хибридни системи", каквато най-вероятно ще се използва при Golf VIII.

"Следващият Golf ще е силен модел по отношение използването на 48-волтови електрически системи – обясни шефът на VW Херберт Дийс при представянето на фейслифта на седмото поколение на Golf. – Мисля, че при този автомобил ще трябва да заместим някои от дизеловите мотори с микро хибридни системи. Те ще имат сходен разход на гориво, по-добро ускорение и ще са на същата цена или дори малко по-евтини."

Според ранните слухове 48-волтовата хибридна система се разглежда като вариант за съвместна работа с 1-литров 3-цилиндров бензинов турбо мотор, но впоследствие се появи информация, че става въпрос за 1,5-литров 4-цилиндров двигател, който ще работи съвместно с електромотора – за допълнителна мощност и по-добро ускорение.

Очаква се, че новите "микро хибридни" системи на борда на Golf VIII да се появят първо на пазарите в Европа и Америка, като за Щатите отсега е ясно, че VW няма да предлага дизелови версии на новия модел. 

Още новини за автомобили четете в Automedia.bg


16
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
14
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Наскоро ми се наложи да регистрирам нов автомобил в кат ,служителката дори нямаше идея какви документи трябва да се подпълнят, просто защото не беше кола втора употреба.Та какво да говорим за пазара на подобни коли в България.
13
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
На всеки е ясно че това са бъдещите автомобили, но въпроса за всяка компания е в кой момент да се включи в този пазар, той не е напълно развит но ако закъснее някоя компания изпуска целия пазар който има , явно че сега фолсваген са решили че е момента.Дали са сега е момента бъдещето ще каже .
А по въпроса дали има пазар в България , извинявам се но в България няма никакъв пазар за нови автомобили каквито и да е.
12
3
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Вместо да губите време да ме убеждавате колко са хубави хибридите, що не вземете да си купите един?

Два пъти по-скъпи са? Чупят се поне ва пъти по-често? Цените на ремонтите им са непосилни? След 5 години не можете да я препродадете? Ами тогава не ме убеждавайте мен. Като видя половината ми познати да са с хибриди и да са доволни - ще си помисля и аз. До тук знам само за хора, дето са се набутали един чувал пари и не са им останали нерви от глупостите по хибридите...
11
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Време е вече да спират всички печки. като мине един такъв и избълва един черен пушек, хващаш няколко вида рак. Дизел само за трактори и кораби
10
2
 
1
 
! Отговори
аа1830 преди 1 година
.....и скоро ще са история, т.к. биват замествани от водорните автомобили. Дано и VW не станат история, но с тази си политика никой няма да ги чака да се преориентират.
9
0
 
3
 
! Отговори
peposhi преди 1 година
До автора. на статията:
Капацитетът на батериите на електрическите автомобили се измерва в киловати, а не във волт! В kW, а не във V!
8
0
 
2
 
! Отговори
aa1830 преди 1 година
Тойота предлага хибриди от 20 години!
7
5
 
11
 
! Отговори
1010101010 преди 1 година
Браво-о-о! Дано се спре най-накрая с тъпите дизели, зверски тровещи въздуха и крайно неприятни като миризми. А дано! Хибриди сигурно е по-добре, но не ми е ясно поради що не се лансира газ/бензин повсеместно като възможно най-чистата масова форма на придвижване с доказана (бензинова) технология?
6
1
 
6
 
! Отговори
рупи преди 1 година
Пак тая неграмотната журналистка. WV. След като е такъв материала, няма как да излезе хубава и грамотна статия. Миме, време е да си смениш професията.
5
8
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
"Те ще имат сходен разход на гориво(+5 литра), по-добро ускорение(по нанадолнище, заради +1 тон батерии към теглото) и ще са на същата цена или дори малко по-евтини(кога пък новият модел е бил по-евтин от стария?!? сефте!)."
4
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Можело начи...
3
3
 
20
 
! Отговори
vw преди 1 година
WV e новото име на VW в България. Прекалено много неграмотни хора работят грамотни работи. Така демократична държава, не може да има.
2
6
 
8
 
! Отговори
dmx преди 1 година
И как го направиха това грозилче? Вижте Тесла и Епъл какъв дизайн правят
1
12
 
17
 
! Отговори
Хм преди 1 година
То при Фолксваген най-доброто са дизелите!Като ги махнат какво остава????

Спонсорирани публикации