Audi решава дали да изпрати V10 и W12 двигателите в историята

Компанията ще продължи да използва моторите с 8 цилиндъра
15
Audi решава дали да изпрати V10 и W12 двигателите в историята
Снимка: Audi

Повечето производители подготвят сериозно промени в моделните си гами, за да ускорят процеса по преминаване към електрически и хибридни автомобили. Компанията Audi също се готви за този процес, като първите негови "жертви" ще станат V10 и W12 двигатели, с които са оборудвани някои модели на марката, съобщава Automotive News.

От 2018 г. производителят от Инголщад обещава да предлага поне по един модел на ток годишно. Всички тези коли ще бъдат изградени на нова модулна платформа за електромобили, разработено съвместно с Porsche. В същото време Audi ще съкрати с около 40% моделите си с традиционните бензинови двигатели. И първите, които ще отидат в историята, са именно автомобилите с V10 и W12 мотори.

Към момента 10-цилиндровият мотор се предлага единствено на суперколата Audi R8 – купе и роудстър, докато 12-цилиндровият се поставя на флагмана на марката A8. Постепенно обаче те ще бъдат извадени от употреба, като заедно с тях вероятно ще си тръгнат и големите V8 агрегати на дизелово гориво. Що се касае до бензиновите мотори с 8 цилиндъра – те остават и ще бъдат активно развивани.

"Имаме много клиенти по цял свят, които са готови да си купят автомобили с V8 бензинови двигатели, така че нямаме никакво намерение да се отказваме от тях. Що се отнася до съдбата на големите дизелови мотори, както на V10 и W12 двигателите – тяхното бъдеще е под сериозна въпросителна. Предстои ни да вземем крайно решение и това ще стане скоро", коментира членът на Съвета на директорите на Audi – Петер Мартенс.

Повече подобни новини четете в Automedia.


15
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
15
0
 
0
 
! Отговори
анон преди 1 година
ауди в инголщат е банановото дърво на туземното население там. водят истински битки, за да го защитават апетитите на другоплемци. влагат всичко в тази борба - падение, подлост, шантаж и измама. ако няма да ги хванат - и физическа заплаха като класика. жалка история
14
1
 
0
 
! Отговори
Дим4о преди 1 година
Ел. двигателите като са хубави, покажете ми голям багер, камион с такъв мотор .
Дизела е истината.
Има само един проблем при него, надежден е и изкарва милиони километри.
Да това е проблем .
Ел. двигателите, ще се чупят, така се проектират 100 000 км и край.
А резервните части, ще са по-скъпи от колата.
Същото положение е и с новите LED телевизори, живот 2 години и коша .
13
0
 
1
 
! Отговори
Паметлив преди 1 година
До Анонимен
Автоматичните скоростни кутии докъм 2000г затормозяваха автомобила и силно повишаваха разхода на гориво.Сегашните са нещо съвсем различно,но пък и цената си я бива.Иначе ръчната трансмисия е тръпка и ще си има фенове.
12
0
 
1
 
! Отговори
Факт преди 1 година
А достатъчно добри батерии(за ел.колите) още няма....Това е единствения,но фатален за тях проблем.ДВГ-тата могат да се забранят със закон,наистина,но това няма да направи ел.колите по-добри.Все пак,на първо време хибридите могат да решат проблема-примерно в града ЗАДЪЛЖИТЕЛНО на ток,а навън-кой каквото има.То на извънградско разходът и съответно замърсяването са значително по-малки.Ако се сложи и таван на скоростта(140-150км/ч) екологията горе-долу ще се оправи.
11
7
 
0
 
! Отговори
Гъзap преди 1 година
Аудито е аграрен чук. Само BMW!
10
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Това долу , което са писали некви приматии за коли от 95-та..Еми всяко поколение си има такива,Които остават там :))
Ръчна скоростна кутия е все да имаш ръчна пералня. Бъдещето е съвсем друго.
9
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Няма за кога вече. Идват колите на ток. Които , ще са доста по бързи и ефективни с доста по-малко поддръжка. Европа изостана и трябва големите концерни да засилят свойте разработки в тази посока. Дизела и Бензина вече не са оферта. Пълнят чужди джобове и са скъпи.
8
3
 
3
 
! Отговори
до тоя под мен преди 1 година
Иди.от е полово неспособнияТ ти баща, неграмотнико, къде те е изплюл в детеродния орган на магистралната Мара.
7
4
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Долния "мъжкар" ми прилича на иди.от искаш да има Бенефон от 91-ва, вместо Самсунг от 2017, понеже не може да се справи с пределно сложния съвременен вариант на света около него.
6
5
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Хахха нали СВОБОДНА пазарна икономика ни продаваха от ЕС, а то какво се оказа - по-зле и от времето на соц-а.
Насила карат производители и клиенти да купуват каквото решат чичковците от Брюксил.
5
4
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Истинската мъжка кола има нужда от ръчна скоростна кутия, голям и мощен мотор и задно предаване/4х4. Другото е хомосексуализъм за измислени шофьорчета, неспособни да си паркират автомобила без камери, датчици и куп други женски простотии.
4
7
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Карай си ти бангията от 95-та, аз си карам хибрида 2017 с радарно-камерна система, куп сензори, безстепенен автомат и отопление на волана :D
3
4
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Сега се правят пластмарницици, паркетници и кИнефи, които са бъкани с дефектираща електроника. Карам си бангията, производство 95 та, модифициран мотор, окачване, спирачки и се радвам на истински автомобил, вие бъдете модерни, давайте хиляди левове за барутници с модно-светещи чики чирик бутончета и дисплейчета и си мислете, че притежавате автомобил.
2
4
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Ние сме от щасливците - поколението което видя истинските коли с технически близо до съвършенство мощни двигатели и свободния интернет. За голяма жалост вече ще трябва да се откажем от тях. Интернет вече падна под ножа, сега са наред колите.
1
3
 
8
 
! Отговори
haha преди 1 година
Тия няма да се спрат докато не пре'еб'ат всичко..... Произвеждат Мерцедес в Китай, смех...

Спонсорирани публикации