50% от хората вярват: Има извънземни цивилизации!

Най-много са вярващите в това в Русия
8 дек 2017 07:10, Елка Василева
50% от хората вярват: Има извънземни цивилизации!
Снимка: архив, Reuters

Близо 50 процента от хората вярват в съществуването на извънземен живот и искат да установят контакт с него. Това показва проучване в 24 държави, което според авторите обяснява донякъде популярността на сагата "Междузвездни войни" 40 години след излизането на първия филм от поредицата, съобщава Ройтерс.

В навечерието на премиерата на "Междузвездни войни: Последните джедаи" изследователи публикуваха резултатите от проучване, което показва, че 47 процента от над 26 000 анкетирани вярват "в съществуването на разумни извънземни цивилизации във вселената".

Още повече - 61 процента, отговарят с "да" на въпрос дали вярват в съществуването на "някаква форма на живот на други планети".

Грубо една четвърт от анкетираните смятат, че освен на Земята на друго място няма разумни същества, съобщиха изследователите от "Глосалитис".

Сред онези, които вярват, че не сме сами във вселената, 60 процента казват, че трябва да потърсим контакт с извънземните.

Това не е първата анкета, която проучва отношението на хората към извънземния живот, отбелязва Ройтерс. Изследвания в Германия, Великобритания и САЩ също достигат до подобни изводи, но авторите на настоящото проучване посочват, че то е по-мащабно.

Анкетите са направени на 15 езика между декември 2015 г. и февруари 2016 г. в държави, които представляват 62 процента от населението в света и 80 процента от световната икономика.

"Високият процент на хора, които вярват в съществуването на разумни извънземни цивилизации, отчасти обяснява огромната популярност на филмите за космоса, като "Междузвездни войни", каза изследователят Мартин Лампърт.

Най-много вярващи в извънземни цивилизации има в Русия - 68 процента. Веднага след това се нареждат Мексико и Китай, докато холандците са сред скептиците с 28 на сто.

Не вярвайте на психиатрите! Техните хапчета потискат телепатичния контакт с двуполовото съществи от алфа-кентавър.

ем зе перикс преди 1 година
Я не моа да тръпа комшията ,па камо ли извънземни.Да счезват веднага.

Руснака преди 1 година
50 % от хората пък не вярват. Лошото е че повече от 50 % вярват във въображаемия си приятел!

кротко преди 1 година
Има данни за тн извънземни които ползват летящи тарелки че са ги прецакали с високо вредни скенери вместо безвредно осветление и не ги допускат до нашия биосферен резерват..

JJivanov преди 1 година
Засега данните са че живеем разкошно в добре охраняван резерват за хора и приятели в края на НЕозойската ера.
развъжданите с временно разрешение домашни хора с къси полови членове са кротки трудолюбили ,добиха огромни количества ценни метали и други ценности , неполучавани от други развъждани преди тях .РАзвиват земеделие и животновъдство..

До 56 - Обединен свят, не звучи толкова лошо, ама Тея извънземни симулирани атаки ... Мдааа

До FLAT AS A PANCKA преди 1 година
Статий и цивилизаций :D о колко си прост! Научи Бългаски преди да мислиш за конспирации :D

Много ясно че има цялата тази вселена би била супер waste ако сме само ние. А за flat earth-ите не мога да повярвам, че има толкова прости хора.... ?!?!

Един българин преди 1 година
До: номер 57 (FLAT AS A PANCKAKE)

Да, откачалник, и аз потвърждавам!
Много преди Коперник, всъщност от древни времена още хората са знаели че Земята е кръгла (не точно, защото е малко сплескана).
Митовете, че католическата църква е проповядвала че Земята е плоска са само митове.
А как са се зародили е вече отделна тема - някъде в средновековието или Ренесанса може би, трябва да проверя.
Църквата е възприемала геоцентричния модел - че Слънцето се върти около Земята а не обратното.

Един българин преди 1 година
До: номер 50

Ставате вече банални и безинтересни с тия конспиративни теории за програмата Аполо.
Да, поясите на Ван Ален са истински и радиацията е голяма опасност за астронавтите.
И тъкмо заради това ще ти кажа, че половината от астронавтите летяли до Луната или са се разболяли или са починали от различни болести - рак, психическо заболяване, неврологични проблеми, не на последно място и нарушаване на зрението.
Вземи се поинтересувай за съдбата на астронавтите след Аполо!

Алф преди 1 година
А аз пък вярвам в съществуването на хора на планетата Земя от Слънчевата Система!

Ж преди 1 година
До FLAT AS A PANCKAKE

откачалник

FLAT AS A PANCKAKE преди 1 година
Много се смея като чета подобни статий, полети до луната, до марс,извънземни има да..във студиата на ХОЛИВУД :D Земята е плоска,всички цивилизаций преди нас са го знаели,земята е кръгла само от има няма 500 години заради онзи *** Коперник и свързаните зад него еврей :)
Плоската земя не само е най ГОЛЯМАТА конспирация но и е и най лесната за доказване :)

Извънзмни има, но не са това което Холивуд ни показва.
Тези фалшиви извънземни са проект на ЦРУ, и целтта е чрез тях да ни манипулират да приемем новата световна религия. Ще симулират изънземна атака, за да "обедният" всички нации срещу тях, и така, ще оправдаят създаването на световна армия, която ще служи за налагане на Новия световен ред. Всичко ще бъде използвано срещу нас.
Добрата новина, е че все повече хора се събуждат и виждат истината. Това което преди беше конспирация, вече е реалност.

От 60 поста, твоят ЕДИНСТВЕН беше политизиран, антируски, споменат Путин. Ти единствен клъвна на подзаглавието. Браво, tъпанарю! Ще хапнеш шороsка пица!

Симулирането на гравитация не е невъзможно, напротив напълно възможно е благодарение на познатите ни центробежни сили - космически кораб представляващ въртящ се конус или пръстен с определена постоянна скорост, успешно може да симулира земната гравитация. Проблема с радиацията също е разрешим поне теоретично - необходимо е мощно магнитно поле което да обгръща космическия кораб. Разбира се към днешна дата подобен кораб е труден за изпълнение, но в бъдеще със сигурност ще конструираме такъв.

Принципно човека еволюционно е адаптиран, да живее единствено на земната повърхност, до определена надморска височина, тоест където и да отиде другаде човек, това носи определени рискове за здравето и живота му! Открития космос е съвършенно различна среда от тази на земната повърхност, така че дълготрайните пътувания там носят големи рискове към днешна дата. За да е безопасно едно пътуването в открития космос е необходмо да се симулира средата ни на Земята - от радиационна защита до гравитация.

До 50 преди 1 година
Това са пълни глупости! Да радиацията извън магнитното поле на Земята е доста силна, но не и смъртосна за човека! Всеки дръзнал да предприеме такова пътешествие е наясно с рисковете. В бъдеще най-вероятно ще имаме по-развити технологии за защита от радиация, като изкуствено магнитно поле генерирано около сътветния кораб. Всъщност радиацията не е най-големия проблем при космически пътешествия на човека - липсата на гравитация изтънява костите, мускулната маса намалява, нарушена мозъчна дейност.

младен преди 1 година
"50% от хората вярват: Има извънземни цивилизации!"

Има та, я вижте в парламента какво става, има разбира се!

Пътуането до Марс на живо същество не е напълно достижимо поне на този етап. Няма кораб, който да може да осигури необходимата за оцеляването на нещо повече от бактерия антирадиационна защита. За един единствен човек тая защита ще е няколко десетки тона, вероятно. Нищо не може да премине Поясите на Ван Алън и да оцелее. Което значи, че не само до Марс, ами и до Луната не може да отиде човек. Освен ако не се увие в по - дебел найлон, според американските учени ;)-