Стара Skoda стигна от Лондон до Нюрбург с един резервоар

Дизеловият седан показа разход от 3,8 л/100 км
31 май 2018 09:30, Красимир Ангелов
22
Стара Skoda стигна от Лондон до Нюрбург с един резервоар
Снимка: Car Throttle

Екип на YouTube-канала Car Throttle измина разстоянието от Лондон до градчето Нюрбург, до което е разположена легендарната писта "Нюрбургринг", със стара дизелова Skoda Octavia от първото поколение на модела. Цeлият маршрут – 1287 км, бе изминат само с един резервоар, като на края остана гориво и за една обиколка на трасето.

Пътуването е продължило 24 часа, като е преминало през Великобритания, Белгия, Франция и Германия. Накрая бордовият компютър е показал разход от 3,3 л/100 км. Реалният разход – засечен с пълнене на резервоара догоре, определен пробег и ново пълнене догоре, е малко по-висок - 3,8 л/100 км.

Любпитното е, че наскоро Car Throttle вече разказа за тази Octavia. Нейният пробег е 695 000 км, като след преглед в технически център, специализиран за автомобили на Skoda, се оказва, че седанът е в отлично състояние. Колата е с оригиналните си агрегати, като има само незначителни следи от ръжда.

Видео от пътуването вижте в AutoMedia.bg

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


22
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
20
0
 
2
 
! Отговори
Шкодата преди 5 години
Че аз редовно си минавам по 1200 км с 17 годишната ми Октавия и багажника е нон стоп фул с машинки
19
3
 
3
 
! Отговори
Поп Грую преди 5 години
Оф, като гледам как е облепена предницата с тиксо, направо мога да позная, че е напомпал гумита на 5 бара, резерваната гума, крикът, аптечката и задните седалки са свалени и даже казанчето на стъкломиещото е празно... А, гледам и фаровете са изгасени, може и касетофонът да е свален!
18
2
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
първо,там дизелът не е бок-ука на лукоил и второ,за такъв разход не трябва да е надвишавал 90 км в час
17
0
 
26
 
! Отговори
123 преди 5 години
Как да не си измислят разни *** евро 6 ала бала. Една такава кола си върви и почти нищо не ти струва, в следствие не си купуваш нова и от това страда някой милиардер, че не си си купил новият таралясник, който ще се счупи около 6 месеца след края на гаранцията. Аз също карам 10 годишен дизел и не смятам да го сменям. как так някой ще ми забранява да съм беден, защото точно това правят с тези закони.
16
41
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Дизела е само за камиони и пикапи, лека кола на дизел е върховна глупост. Добре обявиха че се отказват от дизела. Виж вече хибрида е друго нещо...
15
1
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Няма нищо сензационно. Добре потдържан автомобил при разумно кормуване харчи малко. Моя е 2,5 Д, 204 кс. може да гори 20/100, може и 5/100. Не го настъпмам много и ми дава 7/100.
14
0
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Аз със Шкода Фабия от първите с 1.4л 3 цилиндров дизел съм минавал 1125 с един резервоар и имах гориво поне за още 50 км. нормално шофиране.
13
1
 
25
 
! Отговори
хххх преди 5 години
Шкодите са добри и не толкова скъпи, но Бай Ганъо предпочита 15-годишен Мерцедес или БМВ пред 7-8 годишна Шкода.
12
0
 
37
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Е как няма да искат да го забранят дизела? Хората не искат да се отказват от старите си коли. Новите модели със същия разход и същата мощност на баснословни цени, разликата само в малко напудрена електроника.
11
0
 
32
 
! Отговори
Мицо Октавията преди 5 години
Шкодите са железни...Частите са евтини, подръжка никаква, комфорт горе-долу и пространство колкото искаш.
10
7
 
24
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Пускаш по надолнищата на свободна, при по-големите надолнища пускаш на скорост, ако имаш надолнище и след това нагорнище, то по надолнището засилваш леко, след това по нагорнището забавяш леко, разбира се трябва да караш сам, без багаш, всякакъв излишен багаж го махаш, че тежи, колата трябва да е абсолютно изправна... и се получава. Спираш с двигател, максималната ти скорост не трябва да е повече от 80км/ч и да я поддържаш постоянна. Избягваш да намаляваш или ускоряваш... Пълна мъка с 1 дума. :)
9
2
 
12
 
! Отговори
MaйMyнaтa преди 5 години
Шкода, а на мотора щампа (VW)
8
0
 
22
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Значи, ясно е как се прави.... Самият аз съм го правил на 2 коли... 15 годишен дизел Опел Вектра 1,7ТД /82кс/ по книжка му дават 4,6л/100км, а на мен ми изгори 4,3л/100км. Другата кола беше 2 годишен бензинов Форд Фокус 1,6 /100кс/, по книжка му дават 5,5л/100км, а на мен ми изгори 5,25л/100км. Карането така в името на рекорда обаче е пълно мъчение. Никакъв климатик, без фарове, радио, никакви консуматори на ток, добре надути гуми, прозорците вдигнати и вътре става жега, спирачка не натискаш...
7
6
 
0
 
! Отговори
654 преди 5 години
сложили са добавки,слогили са хубави консумативи,по-добре надути гуми,може и в скоростната кутия малко да са бутнали....
6
0
 
15
 
! Отговори
123 преди 5 години
До IPRИменно и са и запушили всички въздушни отвори, т.е. са намалили значително въздушното съпротивление. При скорост от около 90 на 5-та, моята кола ми дава под 5 на сто (4.5-4.7). Един литър не е толко трудно да го свалиш с хубава нафта и леко каране.
5
1
 
45
 
! Отговори
IPR преди 5 години
Минала ги е с техните горива (в случая дизел). Ех как е нямало БГ нафта да ги видя :)
4
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
УжасТ!
3
2
 
20
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Нормално,дизел.Като се кара с ниски обороти харчи 4 на 100.
2
6
 
18
 
! Отговори
Fck преди 5 години
Тия стари шкоди са хубави автомобили. Ама новите нещо те изоставят ,кога не требва ;)
1
13
 
16
 
! Отговори
змей преди 5 години
прекрасна статия , а защо шофьорите галено наричат "octavia" - остави я :)))

Спонсорирани публикации