Култовият "Трабант"! Вече и тунингован, дори с гребло на снегорин

Фенове на източногерманската кола се събраха отново в Търново
Обновена: 16 мар 2019 19:09 | 16 мар 2019 19:05, Екип на Bulgaria On Air
23

Стотици фенове на култовата източногерманска кола "Трабант" се събраха за поредна година във Велико Търново. Те се насладиха на дефилето по улиците на старата столица с ретро возилата.

Първата среща на евродепутата Ангел Джамбазки с "Трабант" била по време на студентството му, когато в свободното си време припечелвал като доставял пици по адреси в София, предаде Bulgaria ON AIR.

Сред организаторите на трабант феста и един от най-запалените фенове на ретро автомобилите е и депутат от "Обединени патриоти" - доц. Милен Михов.

Вече 30 години той е горд притежател на трабант, модел 1987. И до днес той не е изневерявал на марката, а автомобилът му има специално място на паркинга пред Народното събрание.

В парада и тази година се включиха и тунинговани трабанти, като кабрио, лимузина и високопроходимо трабантче с гребло на снегорин.


 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


23
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
14
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Зимата на 1985 г. Студ и сняг. Отивам на работа.Трябва да кача баира по Драган Цанков до Телевизионната кула.Пред мен лади и москвичи танцуват, ха на ляво, ха на дясно!Моят двутактов Трабант пър-пър, покрай тях и бавно и славно изкачи баира.Бях млад и щастлив.ТОВА Е ЯКО ХАХАХАХАХАХАХАХА
13
0
 
1
 
! Отговори
№10 преди 5 години
Хал хабер си нямаш от Трабант! Отварял ли си скоростна кутия на тази машина, че пишеш глупости? Имаш ли представа как работи фрайлауфта?
12
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Ерик Хоникер е жив
11
1
 
0
 
! Отговори
До varg преди 5 години
Да както и налъмите-най хубавото комунистическо сабо!
10
1
 
3
 
! Отговори
varg преди 5 години
Легендата Трабант никога няма да умре.Това е най-добрата комунистическа кола на всички времена.
9
0
 
3
 
! Отговори
До друг Стар от Стар преди 5 години
Фрайлауфа на Траби беше само на четвърта,а на Варбург от първа до четвърта.След Трабанта имах Вартбург -комби и дъщеря ми неизключила фрайлауфаго оставила на скорост ,но с фрайлауф тя не държи и на Вишнева и Св.Наум,заключва прави няколко крачки и вижда че колата тръгва сама надолу и хуква до нея но неможе да отключи и да я спре,тича и крещи срещу движението .И добре че точно срещу Руското,колата подскача леко кривва и се удря в една стеничка и я събаря.Ужас беше,тя беше съвсем млад шо
8
0
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Зимата на 1985 г. Студ и сняг. Отивам на работа.Трябва да кача баира по Драган Цанков до Телевизионната кула.Пред мен лади и москвичи танцуват, ха на ляво, ха на дясно!Моят двутактов Трабант пър-пър, покрай тях и бавно и славно изкачи баира.Бях млад и щастлив.Сега карам една скучна Корола. Вече 8 година не ще да се развали тая пущина, а с Трабито през месец-два си спретвахме ремонтчета. Всяка кола трябва да се уважава,защото е нея е вложен човешки труд! Дори в най-лошата!
7
1
 
11
 
! Отговори
шматка преди 5 години
Нека си говорим истинатаНикой не мечтаеше за Трабант.Хората ги купуваха защото нямаха избор.Мечтаеше се за Лада полски ФИАТ.Мечтата през 80те беше Лада 7ца със седарки Рекаро хубава музика самоделно "барче" на тунела халогени и тъмни задни стъкла.Беше равносилно на ЕС класа
6
0
 
8
 
! Отговори
Жо преди 5 години
ТРАБАНТЪТ е елементарно проста кола с минимални изисквания за поддръжка и ремонт.Ако акумулаторът е слаб, може да стартираш двигателя, като вдигнеш на крик лявото предно колело, даваш на контакт, включиш на първа и завъртиш колелото на половин оборот.Пали от раз!Коя друга кола можеш да стартираш по този начин?Прибирал съм се през нощтта с един работещ цилиндър на двигателя от Пампорово до София.На сутринта открих скъсана жичка, свързах я и проблемът се реши.
5
3
 
4
 
! Отговори
друг стар преди 5 години
До Стар--------------------------Абе култовото бе,че бяхме млади и хубави.Фрайлауф трабанта нямаше,имаше вартбурга.
4
0
 
2
 
! Отговори
До 3 преди 5 години
Вижда се само ,,качествени " автомобили си карал,ама смяташ ли че някой го интересува какво е карал някой си анонимник.Аз пък гледах как се строи ЦУМ,не знам как се връзва това със твоя шмайзер?
3
6
 
8
 
! Отговори
Стар преди 5 години
Кое му е култовото на това мукавено недоразумение.И като му туриш и 330 грама масло на 10 литра става съвсем,,култов" по отношение на цена на горивото.Особенно сега през зимата-Като добавим и, че не е особенно удобен ,не искам да си спомням колко ,,култово "съм си прекарвал в началото с ,,бастуна" след това да свикнеш с фрайлауфа,да я задавиш преди да я загасиш/за да тръгне на другият ден/Абе въобще-приключение и ,,начин на живот"
2
9
 
7
 
! Отговори
Burzum преди 5 години
ХахахаххХ нямам думи ...Бах та в държавата...а Търново е невероятна провинция...
1
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Трабанта се превърна в Култова машина!-)))))))

Спонсорирани публикации