Високо и далече: Научните открития на космоса

Поглед към тях с документалните филми на Bulgaria ON AIR
2 ное 2018 15:23, Петя Славова
Високо и далече: Научните открития на космоса
Снимка: Bulgaria ON AIR

Какво е бъдещето на Земята? Има ли живот извън нашата планета и какво се простира отвъд Слънчевата система? Всяка събота и неделя от 09.30 часа по телевизия Bulgaria ON AIR може да проследим дръзките мисии на учените в търсене на отговорите, които ни вълнуват вече няколко десетилетя.

На малко над 40 билиона километра от Слънцето, Проксима Кентавър е най-близкият звезден съсед на Земята. Продукциите търсят съществува ли там климат и дори живот. Любопитно им е какво би ни коствало първото междузвездно пътуване до червеното джудже.

Повече по темата може да научим от "Пътуване до Червената планета", който ще бъде излъчен на 10 ноември.

На следващия ден по същото време "Царството на Сатурн" ще ни покаже какво става 20 години след пускането на космическия кораб "Касини" на НАСА в действие. Филмът показва тайните на спътниците на планетата и ролята на "Касини" в търсенето на извънземен живот. Какви ще бъдат откритията на космическия кораб, преди да изгори в газовата обвивка на Сатурн ще научим на 11 ноември.

Повече за произхода на галактики като Млечния път и за светове като нашия ни показва "Началото на времето". В него високите технологични телескопи ни позволяват да уловим светлината, простираща се на огромни разстояния във Вселената. Филмът може да видим на 17 ноемвр.

Следващата документална продукция за месеца ни отвежда назад във времето:  5 август 2012 г. марсоходът на НАСА "Кюриосити" изпълнява едно от най-драматичните кацания в историята на космическите пътувания. На 18 ноември филмът "Пътешествието на Кюриосити" ще покаже на зрителите всяка крачка и откритие на роувъра до Червената планета.

Трол преди 7 месеца
А бе като толкоз ни пълните главите с извънземни, па вземете покажете някое *** да видим, да пипнем. 2000 години след Христа и нищо, сатанисти.

"Научните открития НА космоса"?

Понякога се чудя дали списващите тези пасквили са българи или чужденци, СРАМ И ПОЗОР НЕГРАМОТНИЦИ!!!

Космосът не създава никакви научни открития дегенерати такива!

Един турчин преди 7 месеца
В един по-просветен свят тази новина трябва да е четена и коментирана най-много.