Хора с определени мутации в гените не се заразяват с коронавирус

Реакцията на всеки зависи от разликите в гените, отбелязват учени
6 окт 2020 19:05, Петя Славова
Хора с определени мутации в гените не се заразяват с коронавирус
Снимка: БГНЕС

Хората с определени мутации в гените си не могат да се заразят с коронавирус, казаха от Роспотребнадзор, съобщи ТАСС.

"Учените са открили, че полиморфизмите (мутациите) в гена, кодиращ протеина ACE2, който коронавирусът използва за навлизане в клетките на дихателните пътища, може да улесни или затрудни попадането на вируса в клетките", се казва в съобщението, цитирано от БГНЕС.

Ведомството добавя, че реакцията към коронавируса може да зависи и от разликите в гените на левкоцитите HLA (основен комплекс за хистосъвместимост). В допълнение, коронавирусът може да изостри хроничните заболявания, които впоследствие могат да доведат до увреждане.

"Постоянното влошаване на здравето поради коронавирусна инфекция е възможно при тежка съпътстваща патология. Коронавирусът може да се превърне в стимул за обостряне на много хронични заболявания, което може да доведе до инвалидност", отбелязват от ведомството.

Те също така съобщиха, че американско проучване показва, че човек, който е имал сезонна остра респираторна вирусна инфекция (ОРВИ), може да има антитела срещу коронавирус.

“Неотдавнашно проучване на американски учени показа, че след сезонен ТОРС човек може да придобие имунитет срещу инфекция с много коронавируси, включително SARS-CoV-2. Доколко обаче е ефективен такъв имунитет, изследователите все още не могат да кажат”, се казва в съобщението.

В същото време няма научни доказателства, че болните от грип може да са имунизирани срещу коронавирус. Освен това Росподребнадзор отбелязва, че човек, който се е възстановил от коронавирусна инфекция и има антитела към нея, за известно време може да бъде носител на инфекция. Ето защо маските трябва да се носят от всички.

Отдавна казах, че този вирос е по-фалшив от програмата Аполо.

Бързо да се съобщи на лабораторията в Ухан какви пропуски на направили с този вирус и да се направят корекции да заразяви всички.

говори на ум преди 3 години
До АмиНосителите на тази специфична геномна комбинация биват заклеймени като заразени с вируса или положително тествани.Най-лошото от всичко е, че Световната здравна организация настоява за различните националности да бъдат използвани различни протоколи на PCR sequence primer тоест търсят се различни носители на тези специфични гени в различните страни. СЗО задължи България да използва PCR тестове, произведени от конкретни лаборатории.Всички държави участват в тази измама. Измамата се осъществява със съдействието на медиите, всяване на страх и паника и колосален натиск за тестове.

То тия де помагат и намазват от това не са случайни

Ами преди 3 години
че вървете в ковид отделенията, да помагате бе! И влизате без предпазни облекла. Смешници

Oppa преди 3 години
Ей умници прочетете какво ви е казал Хемус по-долу,а Индия, Бразилия и може би в близко бъдеще и Африка имат своето значение, но целта са развитите държави и тяхното народонаселение!

КОРОНА преди 3 години
НЯМА КОРОАНА НЯМА И ЗАРАЗА ОСОБЕННО В БЪЛГАРИЯ А И В ОСТАНИЯ ЛЪЖЛИВ УЖ ДЕМОКРАТИЧЕН СВЯТ.!

Ковид 19 като отделна болест няма!Факта , че след близо година епидемия и пандемия се надпреварват да ни убеждават в страшната болест и още далеч не са успели за какво говори?

Вирос нема.

Доло Мотафчйиски доло доло

Ох на баце мутантите! Затова ли протестирате и нищо не ви лови?

знаем преди 3 години
Преди години Мими Виткова от БСП първа зарази хемофилици с хепатит С и ХИФ.По това време беше и скандала за заразени деца в Либия......

знаем преди 3 години
До този момент никой учен не е успял да изолира вируса per se и да докаже неговото съществуване. Това е факт. Няма вирусно РНК, а само фрагменти от човешко РНК, което PCR тестовете откриват.Всички PCR тестове търсят специфичен генетичен материал, характерен за хромозома 8 в човешката клетка. Ето защо се инсценира тази ПЛАНдемия и за какво се оказва толкова голям натиск за тестове, повече тестове. Търсят се носители на специфични генни.Какви гени?ХЕМОФИЛИЯ

Няма антитела. Дори и изградените антитела за Ковид19 са трайни 6 месеца.Има резаразяване.Нищо не са открили.Плямпат да изкарат хонорар.Нищо не са намерили.Налучкват.Двама шведски изследователи са открили у неандерталеца ген,който повишава до три пъти риска от тежко протичане на Ковид-19.Мутацията на гена, който е имал неандерталецът,и който ние сме наследили от него, се носи в Европа от всеки дванайсети.Докато в Африка почти не се среща, обяснява Шифелс.Мутациите на гените до сега не вредяха.

А дали е така ...... преди 3 години
Научни твърдения от Роспотребнадзор не звучат много убедително .........

Гено от Грамада преди 3 години
Лекари и учени се уморени вече, вкл. и от производството на лакърдии.

Значи това *** борисов да е спокоен

До ХемусИндия например е с "развито гражданско общество"... Ха-ха-ха. Много си зле с логиката.

Хемус преди 3 години