Марка кондоми се рекламира с пародия на "50 нюанса сиво"

Двойка доказва, че садо-мазо сексът не е лесен за изпълнение
Обновена: 10 фев 2015 22:04 | 10 фев 2015 22:03,
1

Снимка: YouTube

Феновете на "Петдесет нюанса сиво" очакват с нетърпение излизането на филма в навечерието на Свети Валентин - 13 февруари. По телевизията вървят реклами за лентата, а най-големите почитатели вече имат и билети.

Историята за садомазохистичната връзка между очарователния милиардер Крисчън Грей и младата студентка Анастейжа Стийл се продава много успешно заради добрата реклама и маркетингова стратегия. Затова и всеки се опитва да "изстиска" от нашумелия бестселър каквото може.

Така марка презервативи се е възползвала от известността на книгата и е направила пародийна реклама на кондоми, които се наричат "50 нюанса истинско удоволствие".

Във видеото мъж и жена отиват при консултант, с който да обсъдят сексуалния си живот. Двамата искат да запалят искрата в леглото, като взаимстват садо-мазо пози "50 нюанса сиво". Разбира се, резултатът се оказва комичен и несполучлив. Изглежда, че грубостите под завивките не са толкова лесни за изпълнение.

В крайна сметка двойката решава да се върне към своите си сексуални навици и тук идва мястото на презервативите "Trojan".

Вижте пародийната реклама във видеото:

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


1
Още по темата: пародиясадомазохизъм
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
1
1
 
5
 
! Отговори
Пища Хуфнагел преди 9 години
Американска простотия, пародираща друга американска простотия!