А вие помните ли логото на Apple?

Участниците в експеримента трябвало да го нарисуват, но...
31 мар 2015 11:36,
10
А вие помните ли логото на Apple?
Снимка: Reuters, архив

Учените от университета на Калифорния направили експеримент и установили, че паметта съхранява много по-малко информация, отколкото си мислим, съобщи Psych Central, цитиран от БТА.

В опита участвали 85 студенти от горните курсове. Те трябвало да нарисуват по памет логото на Apple. Със заданието успешно се справил само 1 човек. А много от доброволците са сметнали, че с лекота ще решат тази задача.

Освен това по-малко от половината от студентите не са успели да различат логото на Apple от други подобни, които са били леко видоизменени. При това логото не е било разпознато нито от ползватели на Apple, нито от собствениците на компютри на други марки.

52-ма участници са били собственици на продукти на Apple, 23-ма са използвали продукция на Apple и на други фирми, а 10 души са имали само компютри на други марки.

Изследването е показало още, че паметта е много по-избирателна, отколкото хората предполагат. Вероятно, на мозъка не му е необходимо да помни конкретни детайли.

Точната информация за логото например е необходима само тогава, когато трябва да се различи оригинал от фалшификат.

Преди време учените бяха установили, че повечето хора не помнят детайлите на предмети, с които се сблъскват всеки ден.

Сред тях са например компютърната клавиатура, монетите и пътните знаци.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


10
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
9
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Не ми трябва да го помня, не ползвам продуктите на Епъл, а и не смятам за нужно да го помня, все пак не съм се зомбирал по марката и не е информация от първостепенна важност, а е просто поредното лого сред няколко милиона лога.Все пак можеше да се въздържите от очевидната скрита реклама на Епъл, който ни го натрапвате за щяло и нещяло и можеше да се съсредоточите върху фактите- хората не помнят детайли.
8
0
 
6
 
! Отговори
до №5 преди 9 години
Дали ако и бяха дали логото на Мерцедес намаше да се справят но-добре? Или това е поредната платена статия за Apple.Да се говори за тях - пък какво се говори не е важно.
7
0
 
2
 
! Отговори
До 1 преди 9 години
Май ще те скъсат на експеримента, защото не е круша хихихихихихих !
6
13
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Новинарките, напишете един път статия за *** на ShitSamsung.
5
5
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
В iPhone5 има скрита опция за подводни снимки.Задължително опитайте!
4
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Верно много *** народ има тука- не става въпрос за Епъл- логото е избрано, защото е едно от най-лесно разпознаваемите и често срещани- и смисъла на изседването е точно дали можем да пресъздадем нещо, което е лесно и виждаме почти всеки ден.
3
10
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Трябвало е да направят проучването между хомосексуалисти и кифли - истинската таргет-група на епъл.
2
13
 
11
 
! Отговори
Silas преди 9 години
А и от кога US студенти са критерии за нещо. Те са си *** по принцип.
1
6
 
23
 
! Отговори
Анонимен преди 9 години
Какво толкова има да се помни на логото на Apple, една наръпана круша.