И съветските авто легенди имаха нужда от реклама

Вижте как се рекламираха Лада и Москвич по времето на социализма
15 мар 2017 21:54, Красимир Ангелов
56

Снимка: back-in-ussr.com

Все по-назад в нашите спомени остава времето, в което соцвозилата бяха единствените, които обикновеният българин можеше да си купи.

Това обаче, че Ладите и Москвичите са били без алтернатива, далеч не значи, че не са имали нужда от реклама. И то каква – истинска съветска реклама чрез постери и плакати. Част от тях – на английски език, за външния пазар.

Вижте в следващата галерия най-интересните реклами на авто легендите от СССР. А още подобни снимки може да откриете тук.


56
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
41
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
РАФ беше много добра и здрава машина.
За времето си
40
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
И вицове имаше по повод рекламите:" ЗИЛ5 - хорошая машина. От Одеси до Варна доэхал без ремонта".( Защото са го возили с кораб. Главоболията следвали на сушата.)
39
3
 
3
 
! Отговори
Шматко фонХамбургски преди 1 година
Докато живеех в БГ карах една лада на родителите ми 1600 модел 1978 г . и бях много доволен ремонти подчти не помня да са и правени смяната на гуми , масло и филтри не го зачитам . Ладата в момента е в едно село където все още се движи . Освен че е що годе удобна за път е мега удобна за секс . Що колежки съм ги водил по поляните около София леле като се сетя само .
В Хамбург от 84 г съм сменил 20 коли най-доволен съм бил от БМВ Е34 530 И . От 86 г всичко е еднакво пластмаса и гума говна
38
0
 
3
 
! Отговори
Ганчовец преди 1 година
Мисля, че рекламата на Лада 1500 най-много хваща.
37
3
 
1
 
! Отговори
а не преди 1 година
Миналата седмица се качих на една запазена лада за едно кръгче, обаче забравих, че трябва първо да потеглиш и след това да завиеш, а за завоя се напънах яката с волана и без малко да нацеля паркирала кола...Повече на такова "чудо" не се качвам.
36
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
До Анонимен - На 9-тата снимка ловджията никога няма да уцели глигана!!!

това е така, защото се цели в стъклото на колата!
35
1
 
8
 
! Отговори
мадафака преди 1 година
Абе, не знам. Със стария тарпан(вид диво азиатско магаре-Москвич 408И) свърших толкова работа, такова влачене и блъскане с нулева поддръжка. Масло не съм сменял, само съм доливал и то отработено от Ладата. Беше на 75 хиляди като го взех и му врътнах още 40 хиляди за 2 години на газ. После го дадох на едни мaнгали за 100 кинта.
На Ладата и врътнах 320 хиляди с един основен ремонт на двигателя. Общо взето борба беше и с двете машини и не искам и да чуя вече за руско
34
3
 
6
 
! Отговори
ДО НЯКОЙ СИ преди 1 година
Прав си, на един приятел му избяга котката от Москвича при затворени врати и прозорци!
33
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
През далечната 1979 год трябваще да докарам от пистанище Бургас НОВА Латвия, /случебна разбира се/ до София.
Развали се още след Сливен!
Февруари месец!
Няма пъта помощ, няма нищо!
Дърпане "на въже" до София
Руснак и техника?!?!
ОКСИМОРОН!!!!
32
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Още се движат, щото има балъци да лежат под тях и да ги ремонтират нон-стоп. И според мен е странно, но всеки си решава.
Поне в София, много намаляха, вече почти не се виждат, освен по паркингите с купчина листа под тях.
31
4
 
8
 
! Отговори
СерГЕЙ преди 1 година
Изключителни к-о-ч-и-н-и. Всичките до една.
Снимка №15 – 80 хил. км. съм карал на това автомобилно недоразумение. Преди това баща ми още толкова. Чисто нова я купихме. За 160 хил. км. сме направили 20-30 сериозни ремонта. Козметичните не ги броя. Разваляше се всичко и по всяко време. За смяна на ламарини няма да говоря. Прагове, калници… По няколко пъти. Шарнирни болтове – веднъж на две години. И т.н. Никога вече! Няма как русофилчетата да ме убеждават, че не е така, защото съм го преживял ;)
30
9
 
8
 
! Отговори
1 преди 1 година
Като са калпави що още движат по пътищата ? И е тъпо да се сравняват със съвременни модели, к'во искате парктроник в кола на 40 год. ли ? Дори мерц на 40 год е изгнил трошляк ,ако не е гледан.
29
1
 
2
 
! Отговори
Хейтър Тролев преди 1 година
Като видях втората снимка и в съзнанието ми изникна "млад физкултурник" ,
като основен проблем бе гниенето и липсата на качествена поддръжка , имаше спикък и се чакаше с месеци да те вкарат в сервиз и като се разхлопа нещо под капака ти казваха:" Карай така , докато се обади".
28
2
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Още я имам Волга 24-10 не е игнила ,гаражна е и върви безпроблемно,но ме трепе с данък.Иначе е много добра кола.
27
2
 
7
 
! Отговори
Съвет преди 1 година
До ХА-ХА-ХА ! Абе "човек" ,спри се бе! Нямаш ли умора да пишеш глупости по форумите и да се смееш? Ще ти кажа че социализма никога няма да се върне , така че е време да плачеш.
26
3
 
3
 
! Отговори
ОЙ преди 1 година
до 31 Не нисан купи лада а Рено купи нисан !После за Лада се продават и моделите на Дачия .Четете бре не само вестници !
25
0
 
9
 
! Отговори
Така е преди 1 година
Радой Ралин беше изключителен човек , със строхотно чувство за справедливост и изключително чувство за хумор.Познавах го лично през седемдесетте години.
24
11
 
5
 
! Отговори
Питам преди 1 година
Немците правят коли , французите любов , а руснаците бомби.Някой да е чувал че руснаците са техническа нация? Аз не съм.
23
1
 
12
 
! Отговори
Пръц преди 1 година
Ало Днеса, стига лъгали хората, че това са рекламни плакати и че руските возила имали нужда от реклама! Наснимали сте кориците на някакви авто-списания от 70-те и 80-те. И да е имало реклама е било вяла работа. Каква реклама при планова икономика, само дразните хората.
22
7
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 година
Купища несмислени форми на метала.