По-често ядене, по-малки порции - инструктор със съвети за отслабване

Клековете горят калории, обяснява Латоя Джулси
13 юни 2021 14:15, Иванка Гъркова
19
По-често ядене, по-малки порции - инструктор със съвети за отслабване
IStockphoto

Независимо дали сте готови или не, лятото идва. А с него ще се наложи да покажете поне веднъж тялото си по бански или някоя по-плътно прилепнала дреха. След месеци наред, прекарани вкъщи, за някои това може да е стресиращо преживяване. Да вземем и пресен пример - с Уил Смит, който си призна, че дълго време не контролирал порциите и спрял да спортува, с което натрупал излишни килца и направил бирено коремче. Той реши да промени това, като нае инструктор, който да му изготви програма и заедно да покажат неговите трениворки в интернет.  

Не само звездата от "Мъже в черно", а много други известни имена от киното и музикалната сцена се доверяват на специалист, за да отслабнат. Наскоро Латоя Джулси, която е персонален треньор в Ню Йорк и работи с Мери Кейт и Ашли Олсън, Аманда Сийфрид, разкри кое е най-важното при тренировките и храненето, за да имат те добър ефект. 
 
Преди да започне да се занимава професионално със спорт, Тоя, както я наричат още, работи като медицинска сестра и има доста стресиращо ежедневие. Работата на крак и нощните смени я карат да се храни некотролируемо, понякога с твърде много вредни храни. 
 
Специалистът с ценни съвети за отслабване: 
 
1. Клекове, клекове и пак клекове
 
Дори и да нямате достатъчно време, за да отидете до залата или тичате в парка, може да правите клекове у дома. Според Джулси, това е най-доброто движение, което да направите за изгаряне на мазнините и повече тонус, когато сте заети. 
 
"Те винаги са чудесен ход. Ще изгорите много калории", казва инструкторът и уточнява, че с въпросните клекове се напрягат не само краката, а и други части от тялото. Важното е да се изпълняват правилно. 
 
Латоя обяснява, че всеки ден сядаме и ставаме, ето защо може да се упражнявате и на стола, стига да искате. Например в обедната почивка. 
 
2. Яжте по-често, но по малко 
 
Днес всички ние се подлагаме на какви ли не диети, за да отслабнем и имаме хубаво тяло за плажа. Но понякога това е свързано с доста гладуване, което не е полезно за организма. Според Джулс, здравословният начин на живот е просто да си по-дисциплиниран и внимаваш с порциите, а не да не ядеш с часове. 
 
„Закуските са изключително важни за мен. Казвам го на всички свои клиенти“, коментира тя пред Eatthis. 
 
Още съвети за отслабване, ще откриете в материала на Tialoto.bg 

Източник: Tialoto.bg 

19
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
16
1
 
0
 
! Отговори
ДДРОнег преди 1 месец
Аз съм на кето-диета и съм доволен ! ..... Беше ми трудно да си овладея апетита, сега нямам проблеми !....То това е най-трудното за да отслабнеш, да си овладееш апетита ! ... Понякога след спорт също се наблюдавал спадане на апетита, явно е психическа или физиологическа нагласа ?!
15
1
 
4
 
! Отговори
до 13 преди 1 месец
Ти поне знаеш и взимаш мерки, но има много хора, който не знаят, че имат инсулинова резистентност и продължават да се тъпчат постоянно с буклуци. Последиците знаете какви са.
14
0
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Преди 30г.да видиш дебел човек в Бг беше рядкост, сега 10годишни деца тежат 100кг. Правете си изводите
13
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Аз имам инсулинова резистентност и постоянно ми се яде. А пия Метфогамма. На никого не го пожелавам
12
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Апетитът идва с яденето колкото повече се тъпчеш, толкова повече огладняваш.
11
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
А сега де - да не л- апа бо- клуци - това че вие, в модерирането, сте с мръсно подсъзнание, съвсем не значи, че и останалите говорим и мислим като вас.
10
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Всъщност колкото по- начесто се храниш, толкова повече ти се яде, организмът няма възможност да се изчисти и да се обърне към вътрешните си резерви. Не случайно и в природата възрастните индивиди се хранят по веднъж или най-много два пъти дневно. Постоянното преживяне е за клавите, но и то не е ядене, а преживяне.
9
2
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Нещо за качване да знаете? Всички статии как да се отслабва. Много е лесно да си слаб. Просто ядеш, когато си гладен и спираш да ядеш като се наядеш. Аз се опитвам да кача кг. Вече 10 години не съм качил 5 кг, а уж се насилвам да ям повече. Не се лишавам и от вредните неща - вафли, торти, пържени картофи. Викат ми "щеката", защото съм много слаб. Помогнете!
8
2
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Разберете, че моделите на снимките, дори и да не са барнати от Photoshop, то са снимани при перфектни условия, подбрани са най-добрите снимки, имало е гримьори, облечени са с подходящи дрехи, а преди това са тренирали по 20 часа на седмици и са яли някакви скъпи биламачи, деот повечето не може да си ги позволим, а още преди това са били родени с гени, които предразполагат към това, да ги считаме за красиви и не им дават да надебеляват лесно.
7
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
До Анонимен 5 - То не е и много сложно. Лошото е, че повечето не си променят хранителните навици, когато са на 15, спрямо когато са на 25, с разлиакта, че ядът повече. Има колеги, дето млатят по една опаковка M&M бонбони, а думкат по 3-4 латета с по 3 лъжици захар и ей там са им дневната доза калории за деня ... а после има по 3-4 аденета. И особено покрай короната, като затвориха фитнеси и спряха да купонясват през нощите и уйкендите, всички накачиха по 15-20 кила :/
6
0
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
До tt - Диетата е добра за активно спортуващи или за хора, които са на много малко въглехидрати на ден. Но за някоя офис мома, която прекарва половианата си време да пише есета в маркетинговия отдел, а другата половина ги прекарва в салоните за красота, няма да се отрази добре.
5
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Поредните глупости. То ако беше толкова просто, всички щяха да са слаби.
4
2
 
9
 
! Отговори
tt преди 1 месец
Мазнини се топят, когато са ниски нивата на инсулин. Когато се яде нивата на инсулин се покачват и тялото влиза в режим "складиране" на мазнини и не само. Та не знам как с 5-6 яденета на ден, дори и по-малко храна се отслабва
3
0
 
12
 
! Отговори
az преди 1 месец
хапвайте по начестичко ( по един -два пъти на час ) по една вафличка , малко чипс , някоя лъжичка нутелка , пък си чакайте да заслабнете с клекове или без.
2
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Такова нещо, като "универсална диеата" просто няма."Дори и да нямате достатъчно време, за да отидете до залата или тичате в парка, може да правите клекове у дома"И колко клека може да направи средностатистиеското момиче, дето не е яло като хората от 2 седмици и кара на по една шепичка плява? 15? 25? Ще изгори 15 калории ...
1
3
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
По-малко да папкаме.