Екзотика? Русия предлага космически разходки за туристи

Удоволствието за 10 дни ще струва под $100 млн.
1 фев 2018 22:27,
Екзотика? Русия предлага космически разходки за туристи
Снимка: Архив, Reuters

Русия възнамерява след няколко години да предложи на туристите космически разходки на цена под 100 милиона долара и "удобни пътешествия", предава Франс прес, цитирана от БТА.

Агенцията се позовава на директора на руската корпорация "Енергия" Владимир Солнцев. По неговите думи държавната компания е констатирала, че съществува търговски интерес за подобни пътешествия в космоса на цена до 100 милиона долара.

"За първия подобен турист цената сигурно ще бъде под 100 милиона долара", заяви Солнцев.

Корпорацията "Енергия" конструира корабите "Прогрес" и "Союз", които се изстрелват към Международната космическа станция, подготвя нов модул за орбиталната станция - НЕМ, като работи и над бъдещия модул НЕМ-2 с възможности за приемане на космически туристи.

Последният е с капацитет за 5-6 души, снабден е с удобни кабини, тоалетни и интернет. По думите на Солнцев той ще осигурява максималния възможен комфорт, който може да се предложи в космоса.
Към този проект интерес за партньорство са проявили от американската компания "Боинг".

Туристите ще могат да осъществяват космически разходки при 10-дневен максимален престой на МКС.

Споко бе джендер, ще има тоалетни и за трето полови кат тебе.

SpaceX преди 6 години
Няма лошо , въпреки че държавен туризъм няма никъде по света . Американците навреме се усетиха и узакониха частното предприемачество в Космоса и надпреварата там вече е бясна .

А един мармот завива шоколад в станиол

РД 180 е изключително евтин, надежден и мощен двигател. Има 11 ПЪТИ по - голяма тяга от тези на Мъск. За това Мъск използва 10 двигателя в една ракета, но за да ги свърже му трябва сериозна консрукция, което ОСКЪПЯВА и ОТЕЖНЯВА крайния продукт. Руснаците имат право да го ползват където си искат. Но не го ползват, защото имат по - добри. Американците нямат право да го ползват за военни цели. Между другото, космодрум Восток изстреля ракета с 14 сателита - 3 руски, останалите чужди. Всички са ОК.

"Аз, аз да попитам, а *** ще има ли, на тези руские карабля?"Украинките са навсякъде. Няма начин някоя да не почука по илюминатора. Ако не те е страх да не хванеш космическо - украински спин, отваряш и и я пускаш. Да не забравиш да си сложиш скафандъра преди това.

РД-180 вече е скъп и неикономичен двигател, освен това и с недостатъчна мощност. Вече има много по-добри евтини и ефикасни двигатели като Мерлин който работи с керосин или етанол и мощният BE-4 при това и двата двигателя струват с 40% по-евтино от РД-180.

До Анонимен 23Съвсем не си наясно с "руските" двигатели РД-180 и РД-181. Като си изясниш защо Русия няма право да ползва тези двигатели ще ти светна лампичката в русофилската глава кой кара влака. Освен това Обама през 2016 година наложи забрана на НАСА да купува повече от тези двигатели.

До Льольоѝ ти, ти защо питаш? Искаш да се главиш за такава ли?

До Ала БалаЯнките се пенявят за разни глупости, този олигарх, онзи олигарх, но НАСА купува двигатели РД-180 и РД-181, защото сами не могат да си ги направят. А Боинг и разни корабостроителници купуват титан. 35% от титана за самолетите и подводниците им е руски. Еърбъс за А-400 внасят цялата 3.5 тонна централна "талига" от Русия, от титан и титанови сплави. Та ембаргото е ластично, значи!

Роскосмос остана без никаква клиентела освен руското министерство на агресивните войни. Сега се чудят откъде да завъртят някоя рубла поне за минимални заплати да има.

Льольо преди 6 години
Аз, аз да попитам, а *** ще има ли, на тези руские карабля?

До19 преди 6 години
И как беше в студиото? Ще споделиш ли впечатления от суперджендърското си приключение там?

Оурудвали са яко джендар студио и ще те поканят като представител на софииската соросо идо- джендерска общност

Явно в Мосфилм са оборудвали супер яко студио и симулатор за космически снимки.

Да не е 100 млн рубли? Ако е в рубли се записвам и аз.

До шматкаАми щом само те могат да предложат туристически полет в космоса и щом има желаещи да платят 100 милиона, защо да не скочат на тази цена?

До 12 Лъжеш се!Руснаците изпраъиха 7 души туристи на МКС последният е канадец през 2009г..Цената е варирала ог 20млн. долара до 35млн.,както и престоят от 8до 14дни.Никой от тях не е бил в открития Космос,можеби сега в цената ще влиза и повече дни и излизане от МКС!

Какви сто милиона бе ? Това е грешка в превода от журналята. То тоя весник с голема цензура и измислени журналисти отива към залез.

шматка преди 6 години