БДЖ вдига заплатите, финансовото състояние се подобрило

Остава и бонусната система за локомотивния персонал
22
БДЖ вдига заплатите, финансовото състояние се подобрило
Снимка: архив, БулФото

Заплатите в държавните железници се вдигат със задна дата - от 1 януари. Съветът на директорите на "Холдинг БДЖ" ЕАД е решил възнагражденията на локомотивния персонал в "БДЖ-Пътнически превози" да се увеличат с 12,5 %.

Още по темата

По този начин заплатите на всички служители в "Пътнически превози" и "Товарни превози" ще бъдат повишени считано от началото на годината.

Увеличението се определя в зависимост от заеманата длъжност и варира от 11% до 12,5%, съобщиха от пресцентъра на БДЖ.

Въведената бонусна система за локомотивния персонал в "БДЖ-Товарни превози" се запазва, чрез което се поощрява коректното изпълнение на служебните задължения.

От холдинга съобщават, че увеличението на заплатите на персонала е резултат на проведените реформи и подобреното финансово състояние в "Холдинг БДЖ" и двете дъщерни дружества.

Наскоро телевизионно разследване показа, че машинистите от държавните железници масово надвишават допустимия извънреден труд. Причината според БДЖ е масовото напускане на кадри заради ниските заплати. В същото време обаче други хора в БДЖ получавали заплата, без да идват на работа.


22
Още от Ако щете - вярвайте
Любов от пръв поглед: Има ли такова животно?
Напиши коментар Коментари
22
0
 
3
 
! Отговори
Жп преди 2 седмици
Стига глупости!осрано жп,осрана държава,осрано правителство.ако някой се разрови многи ще мирише
21
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Бойко вдига заплатите, страх го е от протести!
20
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Владимировщини ...

когато пуснеш мотриса за 140 км/ч на път позволяващ 60км/ч, а локомотив развиващ максимална скорост 100км/ч на път, позволяващ 160км/ч
19
0
 
8
 
! Отговори
Глупак преди 2 седмици
Защо пишете глупости за повишение на заплати заради реформа и добри резултати!? Господа журналисти и управляващи, вие наистина ни мислите за ***. ПРОСТО - ЗАПЛЛАТИТЕ СА ОБВЪРЗАНИ С МИНИМАЛНАТА! НИЩО ПОВЕЧЕ - НИТО РЕФОРМА, НИТО ПЪТНИЦИ, НИТО ТОВАРИ! Кадри няма, нови не се подготвят, а старите и подготвени се пенсионират до 2-3 години! Скоро се впечатлих много, разбирайки, че "Тодор Каблешков" подготвя счетоводители и икономисти за транспорта!!! Досега не знаех, че има.недостиг!
18
0
 
11
 
! Отговори
Жепеец преди 2 седмици
Заплатата на жепейците е вързана за МРЗ.След като се вдигне МРЗ с 10% и нашата се вдига с толкова.Има таблица в последния подписан КТД.Това не оправдава факта че заплатите са към 700лв тоест след облагане ако нямаш клас отиваш на 500.И всичко това на фона на отговорност и ежегодни изпити.Млади хора не постъпват а старите са пред пенся.До 5 години БДЖ и НКЖИ няма да имат подготвени кадри
17
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Защо не го питат какво става с поддръжката на мотрисните влакове?

Защо не избират вече повече от година кой ще ги ремонтира?
Откъде ще намерят пари за ремонта им, щом планират да изхарчат субсидията по просрочените заеми.

Какви са тайните секретни параметри за новите машини на БДЖ, за които смятат да изхарчат милиони бюджетни средства?
16
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Заплате се изплащат навреме даже понякога преди време за разлика от частните структори
15
8
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
12.5% увеличение - факт!
Камунетата газ пикaят :)
14
0
 
4
 
! Отговори
House M.D. преди 2 седмици
След радостните новини за предмета Вашингтонски, е време за стачка на целия персонал в БДЖ.
13
0
 
12
 
! Отговори
анонимен преди 2 седмици
Това за заплатите не е "вдигане на заплатите".Това е клауза от действащия Колективен трудов договор, според която, след повишаване на мин.РЗ за страната, се повишава със същия процент заплатата в БДЖ.
12
1
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Интересно как частните жп превозвачи им излиза по-изгодно да си вземат лиценз и чисто нови машини и да плащат по-високи заплати, отколкото да ползват услугите на БДЖ. Дали Владимиров има отговор на този въпрос?

Дали няма злоупотреби и неефективно управление?
11
1
 
5
 
! Отговори
Колкото преди 2 седмици
и да вдигне заплатите БДЖ не може да достигне висините, които виждаме във обществената поръчка за ремонт на ЖП линията от Елин Пелин до Костенец за 1 МИЛИАРД лева. Познайте кой ще я спечели.
10
2
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
жеко, между аванс и заплата не е нормално да има 47 дни разлика
9
1
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
На Владимиров са му все точно локомотивите, поради което 1 да се развали и се почват драмите с големите закъснения, отменени влакове.

Това обаче не го притеснява, защото ремонтът на локомотивите струва пари, докато приходите му от дейност са 15%, а субсидията от държавата не зависи от постигнатите резултати.

Успешната владимирова реформа е - всичко на скрап, и симулация на дейност с цел - запазване на субсидията и усвояването й от увеличаващата се администрацията.
8
0
 
4
 
! Отговори
жеко преди 2 седмици
До Анонимен ами кога да я получите в декември ли ?????
7
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Да не забравяме една скандална сделка със застраховка на БДЖ, където подвижният състав бил застрахован, но само когато не е в движение.

Т.е. като да си застраховам колата за Гражданска отговорност, но да ми важи само в гаража.

По същия начин в Хитрино, застраховката на влака на Булмаркет покривала по-малко щети отколкото застраховка Гражданска отговорност на коя да е кола?!
6
3
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Трябва ли да затрива по някое от отрочетата си министъра, че да се сети, че и в БДЖ искат хляб да ядат?
5
2
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Московски си пише активи, след като се осра.......
Да беше ги направил тези подобрения преди да стане касапницата в Хитрино.
4
1
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Проблема е че такива структури са напълно 100% безконтролни от държавата, те. съответното министерство. Симулира се дейност само ако някой случай се разшуми по медиите. Последния такъв обаче не беше достатъчно скандален за минстърчето , че то да разпореди проверки по него.
3
5
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 2 седмици
Освен това БДЖ закъснява с изплащането на заплатите на служителите!

Заплата за януари ще се вземе в края на февруари