Какви коли караме? "Голф"-ове за перничани, каравани за видинчани

Столичани основно ровят из нета, за да си търсят работа
9 фев 2018 09:00,
116
Какви коли караме? "Голф"-ове за перничани, каравани за видинчани
Снимка: flickr

Култовото германско возило "Голф" затвърждава позицията си на неофициалната емблема на миньорския град Перник.

Оказва се, че там най-търсената и предлаганата стока в сайтовете за безплатни обяви е именно този автомобил, като офертите за него са скочили с цели 40% за година.

Във Видин пък основно имат нужда от лодки, каравани и билети за концерти и различни събития. Така, въпреки че регионът се слави като най-бедния в Европа, то явно живеещите там имат доста свободно време, което да запълват. Това показва статистиката на една от най-големите онлайн платформи за покупко-продажби у нас.

Столичани основно ровят из нета, за да си търсят работа, което е продиктувано от по-доброто заплащане и повечето свободни позиции на пазара на труда.

Въпреки това в София основните артикули, които се пускат за продан, са дрехи.

"Търсенето определя предлагането" важи в пълна сила за Плевен. Там хората сърфират из нета основно за да търсят препитание, но и основните обяви, които се пускат са за свободни позиции.

В момента там бизнесът се нуждае от хора, които да работят като офис асистенти, в автосервизи и в цветарски магазини.

Работодател дори предлага заплата между 1000 и 5000 лева, ако сте специалист в международното ДДС възстановяване.

Гражданите на Велико Търново пък определено са естети и обръщат внимание на себе си и дома си. Хората там предлагат както нови дрехи, така и втора употреба, но основното търсене е за нещица свързани с дома и градината – мебели, пердета, килими и всякакъв вид посуда.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


116
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
75
2
 
13
 
! Отговори
Замунда Бенд - Боза преди 6 години
Щом са високи, сини планините, ако море са плиска под носа и "Мерцедес" предимно са колите, със сигурност България е т'ва! Тук киселото мляко най е сладко, народа е закърмен с фасул, правителствата траят твърде кратко и стоките са "Мейд ин Истанбул". Тук камъните падат от небето и официална дреха - анцунг с мобифон, ценят те по размера на врътлето, менте са и ракия и закон.
74
1
 
5
 
! Отговори
Един от Северозапада преди 6 години
До Анонимен69 Приятелю, рядко си позволявам такива коментари, но ще ти го кажа, с една поговорка:" Да е нещо друго-да ти го набие човек, а то -акъл...."
73
5
 
5
 
! Отговори
skunka до интересно преди 6 години
Казах ти, че си ***. Какво ми даваш за пример Елин Пелин?Едно градче ли е,село ли е,не знам, не може да олицетворява статуквото в цялата страна.Защото извън Софето бизнес НЯМА.Няма икономика.Нито частна,нито държавна.Малко от малко Бургас, Пловдив е все по-зле,за Варна - същото.В Русе - същото.Плевен от над 100000 град са останали 50.А ти ми говориш за Елин Пелин.Проучи чия е тази фирма или както искаш го наречи.Тогава ще разбереш защо именно тя зарежда тези вериги.Малко "извън кутията" мисли
72
10
 
7
 
! Отговори
До 81 преди 6 години
Не се изсилвай. Преди 1989-та се чакаше само за Лада, а останалите ги купува с първата доставка, която може да е след ден-два, а може и след 2-3 месеца - Шкода, Застава, Вартбург, Трабант, Москвич, Запорожец, ... тях ги купуваш вднага. Аз чаках 1 месец след вноската за една от тези коли през 1986 година. И не сравнявай возила от преди 60 години с сегашните! Що не сравниш Пежи от сега с Пежо от 1960-та и не напрвиш умното заключение, че тогава французите не са карали нормални коли?!
71
4
 
8
 
! Отговори
До 74 преди 6 години
Става дума за коли бе юнак иВ нета всеки може да си пише каквото си иска ,а дали е истина е друго нещо.По цял свят хората карат коли според доходите и разбиранията си .Липсата 45 години на нормални коли и чакане на ред в ,,Мототехника" за ...Жигули ни докара до тук.Ако бяхме като другите държави без соц.сега нямаше да спорим Виж как е в Куба с колите.А много от богатите и средната сласа карат среден клас или по-стари коли.Предимно парвенюта,футболисти и ,,блондинки "карат огромни,,бижута"в града
70
0
 
5
 
! Отговори
До 76 преди 6 години
Щом ще пракираш RAV4 в гараж, обърни внимание как се отваря багажника и дали ще искаш да го отваряш в гаража. Имам познат с точно такъв RAV4 и багажника се отваря настрани и иска доста място.
69
0
 
6
 
! Отговори
До 76 преди 6 години
Щом гаража ти е малък, ще трябва да го опразниш, особено ако няма място отстрани. Аз така по принуда опразних една гаражна клетка, за да вкарвам вътре малък джип с размерите на RAV4. Паркирах по диагонал, за да мога да си отворя шофьорската врата и да изляза. Не рискувай да оставиш нещо, в което може да удариш колата - по-широка е от Голф например. Старите коли са по-тесни от по-новите.
68
0
 
6
 
! Отговори
Голф преди 6 години
На 15.07.2016 по данни на КАТ, в България е имало 518033 Фоксвагена, от които 485679 леки коли. Колко са Голфовете не знам, но са може би около 300 хиляди. Едва ли всички Голфове са в Перник. Огромната част от Фолксвагените са стари 55.5% са били над 20 годишни и 29% са били на възраст 15-20 години. като видове коли, това включва леки, товарни, специални, автобуси и влекачи, има и 4 пътнически мототриколки!!!
67
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен 70За Тойота рав 4 какво ви е мнението? Имам предвид 2001-2005 година производство?Страшно здрава машина.
66
4
 
11
 
! Отговори
до 73 преди 6 години
Младеж..баща ти сигурно е някой активист-герберунгел на местно ниво и с държавна заплата
65
7
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
В нашето семейство сменяме на всеки 3 години колите си- само Мазда нови караме, връщаме старата и взимаме нова. Аз имам 6 комби 4х4, 175к.с. 2017та модел, жена ми има Мазда 2. Не ни тежат на бюджета кой знае колко- 10% от заплатите си даваме за вноска на месец. Към момента нито един път не сме имали какъвто и да било проблем с тях. Фен съм на спортните автомобили и имам Селика 2003та модел, Йамаха мотор с лек тунинг 210 конски сили на 1000кг.. 350 000км е направила няма никакви проблеми.
64
3
 
10
 
! Отговори
До 70 преди 6 години
RAV4 2000-2005 беше много хубава като модел, но ... това е вече 13-18 годишна кола и ще започнат да се проявяват разни работи. Ако е на 13 години по-добре, но ако е на 17-18 години, ще я купиш, след 2-3 години ще направи 20 и за колко ще я продадеш след това. То за нашите пътища наистина трябва джип, например малък джип като RAV4.
63
4
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Ако някой иска да ограничава старите коли от екологични съображения, то тогава трябва да говори не за възраст на колите, а за наличие или отсъствие на определен евростандарт. Ограничение от екологични съображения за България са напълно безмислени, защото колите в България са малко, по-малко от средното за ЕС и замърсяват малко. Доказателството е, че наднормено замърсяване от колите в България няма, вкл. и в София. Единственото наднормено замърсяване е това с ФПЧ от отоплението с твърдо гориво.
62
1
 
6
 
! Отговори
Реалист преди 6 години
Преди години имаше някакъв малък смисъл да се ограничават старите коли от екологични съображения, но сега това е безмислено. Старите коли в една или друга степен вече също са екологични. Евро 1 е от 1992/1994 години и колите в България, които нямат поне Евро 1 са много малко и се изпозлват много по-малко от по-новите. Грубо казано, от километрите изминати в България от колите, под половин процент се пада на коли от преди Евро 1. До 5-10 години няма да има движещи се коли без поне Евро 3.
61
7
 
8
 
! Отговори
Шоп преди 6 години
До Един от СеверозападаНе сме комплексирани, а имаме пари за по-хубави коли от вашите.Ама ние от 2007 г ядем асфалт.Вие едва сега узрявате за идеята.По-скоро комплексираните сте вие.Бедните мразят богатите без значиние с колко умения и труд са си спечелили парите.
60
5
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До пенсионерА пък пък бившия ми работодател кара само нови Тойоти и такива филми с пътна помощ не е гледал никога.Трябва да помислиш какво купуваш.Един приятел купи чисто нова Фиат Типо 1.4Т с газов инжекцион монтиран направо на поточната линия.Две години и 80000км откак го купи и няма никакви проблеми.Служебните Пасати 2.0TDI до един(14броя)минаха за гаранционна смяна на водна помпа.Има ново и ново.Един така се хвалеше с Реиндж Роувър и като му писна от ремонти сега е с Хюндай и няма проблеми
59
3
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Няма никакво смислено основание да се ограничават по някакъв начин старите коли. Е, всеки иска по-нова кола, но и старта върши същата работа, а в много случаи даже и по-добре я върши.
58
2
 
18
 
! Отговори
Фен на старите коли преди 6 години
Напротив старата кола е необходимост. Има места, където няма автобус. Старата кола те вози без да придиря много много.Майстора ти е доволен, бензинджията те поздравява, като оставиш 2 лв. бакшиш,че ти е заредил газ. Това са все пари за реални българи. А новата какво 400 лв. смяна на масло. И то излизат в чужбина, не се разпределят по персонала, който затова е и откровено некадърен.
57
6
 
7
 
! Отговори
Един от Северозапада преди 6 години
До Анонимен38 Пак питам, къде в по-долните ми постове, съм казал нещо за комунизъм?Приятел, имам чувството, че и под статия за Ким Кардашиян, ако я публикуват тук, ще пишеш против комунизма, и колко сме мързеливи в Северозапада.Ти , приятелю, колко години си живял тук, и от каква позиция съдиш? Защото аз имам поглед ивърху Северозапада, и върху Благоевградско, и върху Пловдивско, Ямболско, Сливенско,а и върху Шопландия.Много сте комплексарите там, в Шопландия.Всичките сте с Бентлита и поне прогр
56
2
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Колата трябва да е технически изправна, а на каква възраст да е колата зависи от собственика, според доходи, според предпочитания, точно както е навсякъде по света. И в Германия хората с "български доходи", карат стари коли, а не по-нови.