Катастрофиралият Ан-148 имал сертификат за летене до 1 юни

При последната проверка самолетът не е имал проблеми
11 фев 2018 22:39,
65
Катастрофиралият Ан-148 имал сертификат за летене до 1 юни
Снимка: Reuters

Сертификатът за летателна годност на катастрофиралия Ан-148, който катастрофира днес близо до Москва, е бил до 1 юни 2018 година, съобщи заместник-транспортният прокурор на Саратовска област Станислав Прохоров, цитиран от ТАСС.

Прохоров уточни, че този сертификат е бил издаден на самолета на 2 юни 2016 година.

Още по темата

За последен път самолетът е преминал техническа проверка в град Пенза, при което не е имало забележки за неговото състояние, подчерта заместник-прокурорът.

Руският пътнически самолет Ан-148 на руската авиокомпания "Саратов", изпълняващ полет от Москва до Орск, изчезна от радарите няколко минути след излитането от летище Домодедово в Москва. Отломките й бяха намерени в Раменския район в Подмосковието, на около 40 километра от руската столица. По последни данни при трагедията са загинали 71 души.

Самолетната катастрофа на руския Ан-148 представлява втората в света по численост на жертвите от този тип инцидент, предава ТАСС.

Първото място в черната статистика се държи от самолета Ту-154, който се разби край Сочи на 25 декември 2016 г. при което загинаха 92 души.

В превозното средство, летящо от московското летище Домодедово към Орск, са се намирали 65 пътници и шест души екипаж, чиято смърт бе потвърдена от властите.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


65
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
58
0
 
0
 
! Отговори
Боби преди 6 години
Последни новини1. Двигателите са работили до последния момент Самолета цял се е забил в земята и е последвал взрив2. Установена е аномалия - няколко пъти рязко е намалявана скоростта на полета при набиране на височина3. Установен е втора аномалия - самолета започва да пада към земята но скоростта не се увеличаваЗа сега има една хипотеза обясняваща тези аномалии - неизправност в системата на реверс на двигателяРеверса се е включил в полет и самолета е паднал като камък поради липса на тяга
57
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Бобиголям свинарник е бил тази АН
56
0
 
1
 
! Отговори
Боби преди 6 години
До Крим не е руски 58В предвид на ситуацията това е НАЙ-ГАДНОТО и НАЙ-СВИНСКО изказване във Форума Имаш ли поне малко достойнство?Специалистите гледат записите Аудио и Видео за по-новите самолети на последно място. Човек реагира на събитие от 0.5 до 2 дори 3 секундиПример Самолет се движи с 500км/ч или 138м/с Ан-148 е дълъг 30м това означава че за една секунда самолета изминава почти 5 пъти дължината си и това е при скорост наполовина на възможностите на самолетаКакво ще направиш за 1сек
55
4
 
3
 
! Отговори
Крим не е руски преди 6 години
На откритите черни кутии се е чувало само грухтене и цвилене на прасета ....както на Коледа..ха.ха
54
3
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен 37Много ти се радвам - ти си жив пример, как днешните младоци не могат и да допуснат, че НРБ е била нормална държава с развито стопанство, с въздушен транспорт, селскостопанска авиация, "Метеори" от Видин до Силистра, по морето. Че билетите струваха смешно малко пари и не летяха онези, които ги беше страх от летенето. че турците имаха вестници и членове на ЦК на БКП, джипситата не крадяха (е, съвсем малко, да не страдат гените!), поработваха даже. Имаше и много трески за дялане!
53
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен 42Да не би да послъгваш? По това време Ил-14 вече не летяха. Имахме турбовитлови Ил-18 - прекрасна стабилна машина, която работи много дълго. Летях с него до Москвапрез 1962 г. С едно кацане Киев, Бориспол. Тогава бяха едноетажни бараки.
52
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До ЖоСъобщиха, че са намерени остнки от хеликоптер. За мен е съмнително -хеликоптерите рядко се вдигат на голяма височина - повечето не могат. За мен е терористичен акт - мястото е избрано много специално! Раменское - огромно летище, емблематично за съвременната руска авиация. До него е г. Жуковски. Има нещо съмнително - самолет от такава класа не пада така - първо взрив във въздуха и след това круто падане с голяма скорост. Самолетът си е много добър и е на служба от 2011 г. - нов!
51
0
 
0
 
! Отговори
Берлин преди 6 години
Ужас!
50
0
 
0
 
! Отговори
Боби преди 6 години
До Анонимен 43Ил-14 е купен за военните още през 50 години на миналия век и то в парашутен вариант и по-късно е префасониран в "пътнически"
49
0
 
2
 
! Отговори
Боби преди 6 години
До ЖоКолега самолета е бил НАПЪЛНО зареден с Гориво и като се е ударил в земята с около 400-500км/ч тези десетки тонове гориво са се взривили - има го на видео от охранителна камера на някаква вила в района и след този взрив разни части и обломки са разхвърляни на огромна площ.
48
0
 
1
 
! Отговори
Боби преди 6 години
До Анонимен 41Ано ОРАКОЛЕ Ракетата ще стартира Утре 13.02.2018 не вчера 11.02.2018А въпросния пушек може да е от някой от тестовете.
47
0
 
8
 
! Отговори
Жо преди 6 години
СУТРИНТА по Бтв един авиационен спец каза:Когато пада самолет, той образува кратер в земята. Но когато отломките са се пръснали в радиус от един километър, това означава взрив във въздуха. Като причина посочи старо масло, което е предизвикало пожар в турбината, над която, пък, се намира крилото пълно с тонове керосин. Това е една от версиите, според него. Другата е бомбен антентат.
46
1
 
8
 
! Отговори
П.Петров преди 6 години
До такива трагедии води корупцията и липсата на държавност, но на комунистическата мутро-олигархия така и е добре, защото забогатява!Това естествено не се отнася само до Русия, а и за нас, и за бившите съветски републики, но в Русия мащабът винаги е бил по-голям, дори и в трагедиите...Бог да ги прости жертвите ...
45
1
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Повече от половината авиокатастрофи за съжаление предизвикват трицифрено число жертви. Ето как не-EU сръбски журналисти представят фактите, а не като нашите лиз.льо.вци.https://blic.rs/vesti/svet/tuzna-hronologija-ovo-su-najsmrtonosniji-padovi-aviona-tokom-poslednje-decenije/p13qsbx
44
4
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Не е препоръчително да се лети на руски и украински самолети.Не случайно не ги допускат в небето над Европа.
43
2
 
4
 
! Отговори
рускиня до 45 преди 6 години
предполагам,че тебе имал предвид Проф.Христов ,когато говорил за ***.и.И както вярно каза колега от форума - най-непрежалимото,че *** не ползвала контрацептиви. И позволила да пръкне генно увреден индивид
42
0
 
7
 
! Отговори
Кон Дьо преди 6 години
Поредната заблудена мома,която тук се учи, как се пише статия!Днес БеГе- училище за журналисти!От къде си взимате кадрите?На улицата ли ги хващате!?Или са роднини на собственика...
41
1
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Борянкееееее, три пъти провери преди да пишеш за най-голямите катастрофи, момееееее!!!Язък за хората. От тук нататък-ОБЕАЗОВАЙТЕ СЕ БЕ, ДРАСКАЧИИИ!!!Я веднага да си поправиш статията, че и още хора ще я четат! И ще е смЕеееехх.
40
12
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен 42През 1977 година пътувах от Варна до София с БГА Балкан. Па кошмарно пътуване със самолет не съм имал. Линията се поддържаше със самолет Ил-14, по-загубен от този самолет едва ли има. Шума в салона е над 120 децибела, освен непоносимия шум от време на време от някъде влизаха и изгорели газове. От тогава не съм ползвал вътрешни линии.
39
2
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До 38 БГА ,,Балкан " е подържала редовни авиолинии от и до София,Варна,Бургас,Русе,Търговище,Силистра,Г.Оряховица,Видин и в определени периоди до Пловдив и Стара Загора и хеликоптерна линия до Кърджали!