Катастрофиралият Ан-148 имал сертификат за летене до 1 юни

При последната проверка самолетът не е имал проблеми
11 фев 2018 22:39,
65
Катастрофиралият Ан-148 имал сертификат за летене до 1 юни
Снимка: Reuters

Сертификатът за летателна годност на катастрофиралия Ан-148, който катастрофира днес близо до Москва, е бил до 1 юни 2018 година, съобщи заместник-транспортният прокурор на Саратовска област Станислав Прохоров, цитиран от ТАСС.

Прохоров уточни, че този сертификат е бил издаден на самолета на 2 юни 2016 година.

Още по темата

За последен път самолетът е преминал техническа проверка в град Пенза, при което не е имало забележки за неговото състояние, подчерта заместник-прокурорът.

Руският пътнически самолет Ан-148 на руската авиокомпания "Саратов", изпълняващ полет от Москва до Орск, изчезна от радарите няколко минути след излитането от летище Домодедово в Москва. Отломките й бяха намерени в Раменския район в Подмосковието, на около 40 километра от руската столица. По последни данни при трагедията са загинали 71 души.

Самолетната катастрофа на руския Ан-148 представлява втората в света по численост на жертвите от този тип инцидент, предава ТАСС.

Първото място в черната статистика се държи от самолета Ту-154, който се разби край Сочи на 25 декември 2016 г. при което загинаха 92 души.

В превозното средство, летящо от московското летище Домодедово към Орск, са се намирали 65 пътници и шест души екипаж, чиято смърт бе потвърдена от властите.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


65
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
18
4
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Вътрешните им линии наистина са ппд всякаква критика, айде тия дългите дестинации са горе долу добре поне екипажите са от по опитни пилоти, ама тия на средни и къси разстояния са жива трагедия, даже градския транспорт в София е по приятен, нямате си и идея за каква мизерия иде реч, имаче самолетите АН са относително надеждни, не са комфортни, шумни са, но са надеждни или поне доста по-надеждни от друите творения на СССР-ТУполев, ЯКовлев и ИЛюшин
17
8
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен 16Путин матира единствено себе си. Що се отнася до това дали е ***, еднозначно ти казвам че е изключително ***. Ако беше малко по-умен нямаше да набута Русия в днешната изолация и да я постави в положението на световен несредник подложен на санкции. Освен че е *** Путин е и мърляч, ащото произхожда от мърляшки тайни служби провалящи се на всяка крачка. Нали знаеш:Мърляч е моя татко,мърляч ще съм и аз.Ех само да порасна,пък вижте ме тогаз.Путин порасна до президент.
16
6
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
"Ако имаш предвид че Русия е по-мъдра от СССР жестоко се заблуждаваш"Затова ли Путин матира САЩ и в Украйна, и в Сирия? Щото е по-***?
15
5
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен 13Ако имаш предвид че Русия е по-мъдра от СССР жестоко се заблуждаваш.
14
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До 7 Много е вероятно ,самолета ,да е произведен във Воронеж,където се произвеждат такъв тип самолети по лиценз от Украйна!
13
1
 
10
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Самата авиокомпания,,Саратовски авиолинии"в последните години има проблем с лицензирането и техническата подръжка!По едно време им е забранено да леъяъ в чужбина.В Русия май,само ,,Аерофлот"са на ниво,другите компании са съмнителни,повечето частни!Явно се плаща на който трябва и за да нямат проблеми ,но рано или късно истината лъсва!
12
2
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
"Не ми казвай че не си наследил нищо от майка си и баща си. Това е валидно и за авиацията в Русия."Не ми казвай, че не си пораснал и помъдрял от момента на раждането си до днес. За период от 30 години много неща търпят развитие.
11
5
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен 10Не ми казвай че не си наследил нищо от майка си и баща си. Това е валидно и за авиацията в Русия.
10
9
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
"Пътувал съм по вътрешните линии на СССР Москва-Сивтивкар 1989г, наистина нещата бяха доста смущаващи."Годината е 2018-та. Освен ако нямаш някакви по-пресни преживявания, е безсмислено да ни занимаваш с истории отпреди 30 години.
9
3
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Самолета не може ей така да се саморазпадне във въздуха, сигурно някой е помогнал.
8
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До 5Билетите са вече купени....
7
6
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Самолета е паднал защото е произведен в Украйна. Ако беше произведен в Русия или особено в СССР щеше да лети вечно или поне до второто пришествие на Исус Христос.
6
6
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Пътувал съм по вътрешните линии на СССР Москва-Сивтивкар 1989г, наистина нещата бяха доста смущаващи. В самолета имаше над 10 пътници без седящи места (което предполагаше че самолета със сигурност е претоварен) те се разположиха просто на пътеката между двата реда седалки, извадиха водката и някакви мазни салами завити във вестник Правда и се освиниха до Сивтивкар. Пътят към тоалетната беше блокиран през цялото време и за да стигнеш до там буквално трябваше да надкрачваш пътниците без места.
5
4
 
14
 
! Отговори
До 3 преди 6 години
Абе ме те съветвам да ползваш вътрешните им лини, специално до Уфа има директни полети от Истанбул на турскоте авиолинии, далеч по-сигурен а и евтин вариант от този, който си избрал
4
9
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Вътрешните лиии в Русия са под всякаква критика, даже в повечето африкансйи страни ситуацията не е толкова зле
3
2
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Изпадам в паника вече. В началото на май част от семейството ще летят до Москва и от там до Уфа и след това обратно. Дано да не стане някой сакатлък!
2
2
 
12
 
! Отговори
Грешка в превода? преди 6 години
"Самолетната катастрофа на руския Ан-148 представлява втората в света по численост на жертвите от този тип инцидент..."Как трябва да се разбира това? Може би за период от година?
1
0
 
28
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
По принцип всеки катастрофирал самолет по света е имал годен сертификат за летене.