Намериха останките на разбилия се Ан-148, оцелели – няма

На борда е имало 65 пътници и 6 души екипаж
11 фев 2018 15:42,
233
Намериха останките на разбилия се Ан-148, оцелели – няма
Снимка: архив Reuters

Намерени бяха отломките от самолета Ан-148 на руската авиокомпания "Саратов", който изчезна от радарите 10 минути след излитането от летище Домодедово в Москва, предаде ТАСС, като се позова на източник от руските службите за управление на извънредните ситуации.

Отломките са намерени в Раменския район в Подмосковието. В самолета е имало 65 пътници и 6 души екипаж. Оцелели не са намерени, казва източникът.

Още по темата

Машината е изпълнявала полет за град Орск в Урал. Според руски агенции очевидци са видели самолета, обхванат от пламъци, да пада в района на село Аргуново, югоизточно от Москва, предадават Франс прес и БТА.

Самолетът Ан-148 е произведен от украинския авиоконструктор "Антонов". Първият полет на този модел бе през 2004 г. В такъв модел самолет могат да пътуват до 80 души. Той може да лети на разстояние от 3600 километра, припомня Франс прес.

От влизането му в експлоатация, е имало най-малко пет инцидента с този тип самолети. Те са били свързани с колесниците, електрическата система и системата за управление.

По случая с днешната катастрофа е образувано производство за нарушение на правилата на полетите, предаде ТАСС, като цитира Светлана Петренко, говорителката на Следствения комитет на Руската федерация.

На мястото на катастрофата са пристигнали следствено-оперативни групи, както и губернаторът на Московска област Андрей Воробьов.

Застрахователната компания "АлфаСтрахование" съобщи, че пътниците и екипажът на разбилия се самолет, са били застраховани от нея. Компанията вече се е свързала с авиопревозвача и участва в изясняване на обстоятелствата около катастрофата, предаде ТАСС.

Московката междурегионална транспортна прокуратура и Южната транспортна прокуратура са започнали проверка във връзка с падането на самолета. Проверката касае работата на диспечерите и обслужването на разбилата се машина, предаде ТАСС.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


233
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
119
2
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Проблемът на руснаците е, че винаги са се опитвали да се мерят с развитите държави, а това няма да е възможно в близките поне 50 години. Производството им е смехотворно, не че и произвеждат кой знае какво. За сега оцеляват благодарение на хищно изпомпване и износ на природните си богатства, но това ще е до време.
118
6
 
4
 
! Отговори
Боби преди 6 години
До мухахах 122Умнико продължаваш да даваш оценки като подобни оценки може да даде само авиационен специалист1. Ту-144 е с 4 двигателя МОНОБЛОК още при първия полет прегряват и да в сравнение с Конкорд е един прототип пълен с недостатъци и детски болестиНО ЛЕТИ ПРЕДИ КОНКОРД И ДОСТИГА СВРЪХЗВУКОВА СКОРОСТ СЪЩО2. Ту-144Д вече е практически различен самолет - двигателите са два по два в мотогондоли, лети на 6500км и има ПХО за по-лесно и по-бавно кацанеНО ДОРИ ТОЗИ САМОЛЕТ Е НЕРЕНТАБИЛЕН ТОЧКА
117
1
 
5
 
! Отговори
бяха наказани преди 6 години
Ту 144 падна защото френцузите са знаели че руснаците ги шпионират и им пробутват неверни тестове за обтекаемост на фюззелажа.
116
6
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Самолетът Ан-148 е произведен от украинския авиоконструктор "Антонов"Авиоконструкторите конструират, а не произвеждат самолети. Гениалният създател на едноименното бюро Олег Антонов е чист руснак, роден в Подмосковието. По онези времена хората не се деляха на руснаци и украинци.Когато е създаден Ан-148, О.Антонов е вече покойник. Къде е произведен този самолет не зная - правеха го и в Украйна, и в Русия. Западните благодетели закриха "Бюро Антонов" и голяма част от работещите преминаха в Русия.
115
2
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Руски авиокомпании и сега возят хора до и от България, но не с боклучавите руски самолети. Забранено им е и много правилно.
114
5
 
11
 
! Отговори
До 119 преди 6 години
Това отдавна е направено. Руските ковчези НЕ ЛЕТЯТ до дестинации в ЕС. Точно по тази причина Аерофлот използват само западни самолети по тези дестинации.
113
4
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен 119 На руските самолети/като производство/ отдавна е забранено да летят за европейски летища. За това "великия" Аерофлот на "великата" Русия е само с Боинг и Аербъс.
112
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Европейския съюз трябва сериозно да вземе мерки и да забрани на всички руски авиокомпании да летят над съюза, застрашават живота на хората тук като ни летят над главите.
111
3
 
13
 
! Отговори
мухахах преди 6 години
Първото фиаско на Ту-144 разбира се е в Париж. В стремежа си да впечатли публиката руския пилот надценява възможностите на машината/а те не са велики/ и самолета просто се разпада във въздуха. Има го филмирано-всеки може да го види. Впрочем "Бурже" е злокобно място за *** при демонстрации. И МиГ-29 и Су-30 но това е друга тема. После се оказва, че Ту-144 е абсолютно опасен и нерентабилен. Няколко показни полета и.........проекта е закрит!!! А Конкорд летя почти 30 г. безаварийно.
110
0
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
За 13 години 5 инцидента! Не е ли малко множко?
109
1
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Колкото и да се напъвате, статистиката е черна и тъжна.В България за 35 години летенне с руски и съветски ковчези имаме:Ли2 1 катастрофа.Ил14-2 катастрофи.Ил18-5 катастрофи.Ту134-3 катастрофи.Ту154-2 катастрофи.Ан24-2 катастрофи.Як40-1 катастрофа.Избити са над 500 човека и над 1000 са ранени и осакатени. ЗА ЩАСТИЕ, ОТ 30 ГОДИНИ В БЪЛГАРИЯ СЕ ЛЕТИ СЪС ЗАПАДНИ САМОЛЕТИ. РАВНОСМЕТКАТА-НИТО ЕДНА КАТАСТРОФА И НИТО ЕДИН ЗАГИНАЛ!!!
108
9
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
А Крим все още не е украински.......
107
1
 
15
 
! Отговори
мухахах преди 6 години
Да се сравнява Конкорд с Ту-144 е повече от смешно. това може да го направи само руската пропаганда и жалките и ***. Да, руснаците се сдобиват с някой от чертежите на Конкорд/те винаги са крали/ и започват бясна надпревара кой първи ще вдигне във въздуха свръхзвуков лайнер. Въпроса е чисто политически и руснаците успяват. Първи са!! Недовършено недоносче, абсолютно непригодно за работа излита ....първо!! Молодци!!! Следва ...........фиаско по всички линии......ужасно фиаско......
106
1
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Jalko za horata...Za blizkite..
105
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Съобщиха по телевизията, че този модел не бил подходящ за превоз на пътници.Е, тогава за какво е - транспортен ли. Ако е така, какво означава - неправилно разположение на пасажерите ли.
104
0
 
7
 
! Отговори
До 105 преди 6 години
И къде тогава е летял "великия" Тъ144. Ако не е летял в СССР значи не е летял никъде.
103
2
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Да се сравнява Ту144 с Конкорд е като да се сравнява Лада Нива с Land Rover. Не ставайте смешни. Конкорд служи над 25 години в две от най-големите авиокомпании в света. Превози над 2 милиона души през океана за 3.5 часа.Руското менте летя няколко пъти по вътрешни линииза пропаганда и се пенсионира. Същото стана и с руската совалка. Един полет без хора за два часа, колкото да се запишем и толкова.
102
0
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен 103И защото Конкорд бяха "нерентабилни" затова ли летяха 30 години???? 30 г. 14 самолета летяха с редовни презокеански полети!!
101
2
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
Жалко за загиналите и още по-жалко, че нищо няма да се промени. В русия немърливостта и неуважението към човешкия живот са национална черта.
100
4
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 6 години
До Анонимен 98Ту 144 НИКОГА не е летял по вътрешни линии!!! НИКОГА!!!