Версиите за катастрофата: Човешка грешка, лошо време?

Разпитани са диспечерите на летището
11 фев 2018 20:08, Боряна Павлова
50
Версиите за катастрофата: Човешка грешка, лошо време?
Снимка: Reuters

Следствието разглежда няколко версии за катастрофата със самолета Ан-148, летял от руската столица за град Орск в Урал и паднал в района на Москва, предаде ТАСС, като се позова на Светлана Петренко, говорителката на Следствения комитет на Руската федерация.

Сред версиите са човешки фактор, лошо време и неизправност. Разглеждат се и други възможни варианти, посочва БТА.

Следователите разпитват и сътрудниците на летище Домодедово, откъдето излетя самолетът, които са подготвяли машината за предстоящия полет.

Разпитвани са и диспечерите на летището.

Още по темата

Руското министерство на извънредните ситуации публикува на сайта си списъка на жертвите на катастрофата. В района на катастрофата бяха открити вече два трупа. В самолета е имало 71 души. Оцелели няма.

Заради трагедията руският президент Владимир Путин отмени работното си посещение в Сочи, планирано за утре, предаде ТАСС, като се позова на говорителя на Кремъл Дмитрий Песков.

Утре Путин трябваше да приеме в Сочи палестинският президент Махмуд Абас. Сега срещата ще бъде в Москва.

Отломките на самолета Ан-148 на руската авиокомпания "Саратов" бяха намерени в Раменския район в Подмосковието, на около 40 километра от столицата.

Машината е изпълнявала полет за град Орск в Урал. Според руски агенции очевидци са видели самолета, обхванат от пламъци, да пада в района на село Аргуново, югоизточно от Москва, предаде Франс прес.

Самолетът Ан-148 е произведен от украинския авиоконструктор "Антонов". Първият полет на този модел бе през 2004 г. В такъв модел самолет могат да пътуват до 80 души. Той може да лети на разстояние от 3600 километра, припомня Франс прес.

От влизането му в експлоатация, е имало най-малко пет инцидента с този тип самолети. Те са били свързани с колесниците, електрическата система и системата за управление.
 


50
Още от
Напиши коментар Коментари
41
0
 
0
 
! Отговори
Боби преди 3 месеца
Последни новини
1. Двигателите са работили до последния момент Самолета цял се е забил в земята и е последвал взрив
2. Установена е аномалия - няколко пъти рязко е намалявана скоростта на полета при набиране на височина
3. Установен е втора аномалия - самолета започва да пада към земята но скоростта не се увеличава

За сега има една хипотеза обясняваща тези аномалии - неизправност в системата на реверс на двигателя
Реверса се е включил в полет и самолета е паднал като камък поради липса на тяга
40
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
До Анонимен 34
Жалко, че не те е полял с него и ха-ха-ха! Тъпунгел, става дума за загинали хора! Ни срама, ни очи! Отвращаваш ме!
39
1
 
0
 
! Отговори
Боби преди 3 месеца
До До 32
Ту-154 има една Ахилесова пета - задна центровка - тоест опашката е по-тежка от носа. Ако това не се отчете при натоварването на самолета разбирай просиш си неприятности.

Вероятно това е станало с Ту-154 над Сочи докато са чакали с часове хората са легнали кой където може по струпания на купчини багаж в салона и са променили центровката. За съжаление това е довело до катастрофа.
38
0
 
2
 
! Отговори
Боби преди 3 месеца
До Интелект
Изчезна версията за хеликоптер защото никой 24ч вече не е съобщил че е загубил хеликоптер, Намерени са 2 двигателя колкото са на Ан-148 не 3 или 4бр
Освен това в подобни Метео условия Хеликоптери летят само при абсолютна необходимост Представете си бяло поле, сиво бели облаци надвиснали над вас на 600-1500м и средно силен снеговалеж Практически не се вижда хоризонт отенък на светлосиво граничи със отенък на светлосиви облаци - как смятате лесно ли се лети и ориентира в подобни услови
37
0
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
До шматка - Начало эксплуатации - 2 июня 2009 года, как ги сметна 15 години?
36
3
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Последните думи записани в черната кутия са били "ти мен сига уважаваш ли мъ?"
35
0
 
2
 
! Отговори
Интелект преди 3 месеца
Аман от кухи лейки ... Ви само хейтвате а изобщо не мислите. В първите часове от нещастието съобщиха за намерени части и от хеликоптер ... после всичко изчезна по това съобщение ... защо не се замислите за това !!!!
34
7
 
2
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Руснак изпил горивото и паднали..ха.ха
33
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Аз мислех че руснаците са най-добри в колесниците, а то имало инцидент с колесник. Боби разясни !
32
5
 
9
 
! Отговори
До 32 преди 3 месеца
Слаби са ти опорните точки. Довчера твърдяхте, че въобще нямало такава държаваУкрайна, че са измислени, че това са руснаци, говорещи на диалект и т.н. Сега изведнъж почнахте да подчертавате “огромните” разлики между тези две “напълно различни” държави. А хор “Александров”, дето до един загинаха по най-идиотски начин, и то пак веднага след старта - и там ли украинците са виновни?! Мий кeнeфитe на “Позитано” и гледай да не те гепят, докато търкаляш поредната пита краден кашкавал.
31
1
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
шикс
30
7
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
До Апел до USA и EU
Ан са УКРАИНСКИ самолети бе, многомалоумник!
А разни руски авиокомпании купуват и Боинги, и Еърбаси. Тази година "Аэрофлот" ще купии 50 от новите МС-21 - един модерен самолет за средни дистанции. След 3 години руско-китайският голям далекомогистрален CR-929 ще подпали задниците на директорите и на Боинг, и на Еърбас!
29
3
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
До Анонимен 3
Самолетът не е съветски - първи полет - декември 2004 г. Това е украинско-руски проект, произвежда се в Украйна, но и в Русия, където производството му е спряно до
появата на купувачи. Това е единственият фатален инцидент. Провери какви инциденти е имало с БАЕ, Бомбардие, Ембраер, Дорние - самолети от същата класа!
И не се радвай на чуждото нещастие - утре друг ще изпищи! Големият Счетоводител, Всевишният, Справедливият скоро ще гътне друга пешка от таблата!
28
4
 
4
 
! Отговори
Боби преди 3 месеца
До СатаНАТО 25
5000 часа ако летиш на презокеански полет от 12 часа или 25 часа седмично(4 полета) сещаш се за колко време се правят? 2000 се правят за една година

Но ако летиш Москва Воронеж и всеки полет ти е 1.5 часа и 5 дена да летиш седмично 25 часа на презокеанските ще ги гледаш през крив макарон
27
14
 
17
 
! Отговори
Апел до USA и EU преди 3 месеца
Западът да прояви човещина и великодушие: дайте им на тия окаяни рашки Боинги и Еърбъси, че ще си затрият народа, там стана ежедневие да им падат самолетите. Жалко за хората, за близките, аман от тая руска мужищина! XXI век стана, Хъбъл засне Вселената, Кюриосити праща снимки от Марс, електромобил кръжи в земната орбита, тия глупаци ни кола, ни граждански самолет могат да направят като хората, само приказките им големи, ама то се виждат голите им задници! Помогнете на хората в Русия!
26
11
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Добре, че тези самальоти нямат разрешение да летят над Европа. По далеко от русия, по близо до цивилизацията.
25
7
 
7
 
! Отговори
СатаНАТО преди 3 месеца
В конкретния случай командирът е бил 52-годишен с 5000 часа нальот, което ме навежда на мисълта, че е почнал да лети доста късно.
5000 часа нормално се навъртат за 6-7 години.
24
9
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Допреди няколко гдини руснаците имаха огромен недостиг на пилоти, но не искаха да взимат чужденци.
Напънаха се и обучиха за пилоти щурмани, бординженери, дори радисти.
Само че на 40+ е трудно да станеш пилот като хората.
И се случиха куп аварии поради пилотски грешки, вкл. В Казан един такъв екипаж заби боинга перпендикулярно с носа надолу в пистата.
23
3
 
8
 
! Отговори
СатаНАТО преди 3 месеца
Самолетът е конструиран в бюро “Антонов”, но лиценз за производство имат и руснаците и го сглобяват във Воронеж.
22
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
До 20
Пилотът, то е ясно!