Трима мъртви, един ранен в адска катастрофа на "Тракия"

Кола, спряла в аварийната лента, била пометена от друга
Обновена: 12 апр 2018 10:50 | 12 апр 2018 10:49, Камелия Цветанова
80
Трима мъртви, един ранен в адска катастрофа на "Тракия"
Снимка: Булфото, архив

Трима души са загинали, а един е ранен при катастрофа на автомагистрала "Тракия", съобщиха от сливенската полиция.

Тежкият инцидент е станал около 2:30 часа тази нощ.

До него се е стигнало, след като лека кола "Рено", спряла в аварийната лента, е била ударена от "Ауди".

Инцидентът е станал на 267 километър от автомагистралата в посока град София.


80
Още от
Напиши коментар Коментари
72
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Всички пишат какво е трябвало да се направи, в случай на авария и защо загиналите не са го направили. Питам - кой беше там, за да види, че не са го направили. Загиналите за млада майка с бебе и шофьорът и се е наложило да режат колата, за да извадят загиналите. В други сайтове има и снимки на колата - на хармоника е. Децата се превозват в столчета с колани, чието разкопчаване отнема време, триъгълника радко е под шофьорската седалка по мои наблюдения, а аварийната лента, НЕ е за изпреварване!
71
0
 
11
 
! Отговори
До 70 преди 3 месеца
Ти рабираш ли какво предлагаш?! Движиш се с арзрешената скорост от 120-140 км/час по магистралата и по някаква причина трябва веднага да спреш в аварийната. Според теб, трябва да намалиш скоростта до да кажем 10-20 км/час и чак тогава да отбиеш вдясно в аварийната лента, което означава в теб да се нанижат няколко коли каращи зад теб. Аварийната лента е за аварийно спиране, а не за легнали полицаи, които да направят опасно това спиране.
70
8
 
8
 
! Отговори
Професор Тюхчеф преди 3 месеца
Крайно време е пътната администрация да вземе мерки срещу коли движещи се в аварийната лента.
Най-лесно и ползотворно ще е да сложат "легнали полицаи" на всеки 100метра и който иска да кара със 150км/ч да заповядат.
69
4
 
2
 
! Отговори
До 65 БС преди 3 месеца
Максимално разрешената скорост по магистралите в България за леките коли е 140 км/час. За останалите е най-много 100 км/час. С колко е шофирал шофьора на аудито не го пише, но през нощта едва ли е било с 200 км/час, а предполагам най-много с 130-140 км/час.
68
0
 
1
 
! Отговори
cinik преди 3 месеца
Колите с зелени, жълти или сиви стикери са били ? Много е важно да са били лицензирани за катастрофи. От догодина тея с зелените стикери ще са супер пупер и нямат право да правят катастрофи.
67
0
 
10
 
! Отговори
Факт преди 3 месеца
До БС
Драконовските мерки никъде по света не са дали резултат. Друго се иска - неизбежност на санкцията за всяко нарушение, а това не са драконовски мерки. Сега има свръхвисоки санкции за нарушителите, е ефект няма и няма да има, докато КАТ глобява за 1 на 100 хиляди нарушения, а не за всяко нарушение. Как е по добре, 1 глоба за 1000 или 10000 лева, както е сега или 100 хиляди глоби по 100 лева, както е в нормалните държави? За това става въпрос.
66
2
 
4
 
! Отговори
БС преди 3 месеца
До Факт

Да, за съжаление вече няма друг начин. Тоягата трябва да играе и то много по-силно.
Така наречените Драконовския Мерки трябва да влязат в сила, бързо и доста по-силно. Бойко не го ли вижда, или го е страх да ги въведе, това е вече Национална Катастрофа.
65
5
 
7
 
! Отговори
БС преди 3 месеца
До НЕ СПИРАЙ В АВАРИЙНА
До 61

До колкото знам, максималната разрешена скорост в БГ на магистрала е 120 км в час.
Така, че аз не одобрявам каране с 200 км. Младите хора в случая са загинали и 90% от вината е тяхна. Аз където живея (в Западна Европа) ако ме хванат да карам с 200 км в час, сигурно ще получа около 1000 лв глоба и отнемане на книжката за 3 или 6 месеца. Ако има и други пострадали от моето шофиране ще отида и на съд. Просто няма компромиси, и за съжаление тоягата трябва да играе.
64
2
 
7
 
! Отговори
авариината е затова преди 3 месеца
До НЕ СПИРАЙ В АВАРИЙНА
Какво прави идиота в авариината лента тя е затова за спрели а не за *** дето там си карат
63
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Докато КАТ не заработи все така ще бъде - всеки ден десетки и стотици милиони нарушения водещи до много катастрофи, ранени и загинали. Няма друг известен по света начин да се спрат нарушителите, освен санкция за всяко нарушение, като размера на санкцията е несъществен, важна е неизбежността на санкцията. Този с аудито е карал в аварийната защото е убеден, че КАТ няма да го санкционира. Ако кара някъде извън България, където техният КАТ санкционира за всяко нарушение, ще си кара най-примерно.
62
1
 
11
 
! Отговори
Факт преди 3 месеца
Всичко опира до контрол и неизбежни санкции при всяко нарушение, както е в нормалните държави. Празните приказки за манталитет, възпитание, култура и т.н. само увеличават проблемите.
61
4
 
6
 
! Отговори
НЕ СПИРАЙ В АВАРИЙНА преди 3 месеца
ПРЕДИ ГОДИНИ НА ,,ТРАКИЯ,,ВНИМАВАЙТЕ:
СЕДИ СИ ШОФЬОРА В КАБИНАТА КАМИОН,,ИФА,,И ЯДЕ.СПРЯЛ В АВАРИЙНАТА.БЕЗ СИГНАЛИЦАЦИЯ.13.00Ч СЛЕДОБЕД.ПОСОКА ПЛОВДИВ.БМВ С ОКОЛО 200 СЕ ОПИТВА ДА ЗАДМИНЕ КАМИОН.В ЛЯВО ГО ЗАСИЧА ДРУГА КОЛА И БЕЗ ДОСТАТЪЧНА ВИДИМОСТ БМВ-ТО ТРЪГВА ДА ЗАДМИНАВА ОТВЪТРЕ............
НАБИВА СЕ ПОД КАМИОНА.В КОЛАТА СА БИЛИ МОМЧЕ И МОМИЧЕ,КЪМ 25-26ГОДИШНИ.РАЗБИРА СЕ БЕЗ ГЛАВИ-ТЕ СЕ ТЪРКАЛЯХА ОТСТРАНИ.ПОЗНАВАХ ШОФЬОРА.КАЗА ЧЕ ОТ УДАРА КАМИОНА Е ПОДСКОЧИЛ И СЕ Е ПРЕМЕСТИЛ 3-4МЕТРА ВСТРАНИ
60
8
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Ауди е безличен автомобил.
В основата и е Ауто Юнион - обединение на изпадащи от класацията немски производители на коли, които по този начин са се спасили от фалит.
Нищо общо с Мерцедес или Хонда.
59
4
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Всичко е в главата на човека.Вярно е че пътищата са лоши...колите са трошляк.....кофтито е че се качил хса на бмв или ауди и напъва като гладен на ср..е.Преди така изброените факти ТИ...трябва да имаш нужната Култура на движение..всичко друго е празни приказки.Докато на всеки от нас не узрее в главата да стане Изряден водач на МПС...ще четем за жалост такива кофти новини...
58
1
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
До Анонимен 55

Такива хора обикновено трябва да отиват в затвора. За някои видове пътно транспортни произшествия трябва да има и затвор и то процес по бързата процедура. Такива хора са опасни за другите, ако са навън.
57
3
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
До Учителя
Да та е...... у учителя !
56
4
 
27
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Ай стига сте давали акъли!
Работата е ясна,причините комплексни:
1.Българинът е калпав,изключително прост без грам култура и уважение към останалите!
2.Автопаркът ни на 90 % трошляк и половина!
3.Такива пътища няма никъде по света! Язък дето Боко се бие в гърдите!
55
1
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
До БС
Онзи ден дрогиран отнесе аварирала кола и спрялата при нея патрулка. В България.
54
3
 
18
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Някои така и не разбраха, че в аварийната лента не се кара. Няма да се учудя, ако е карал с 200 и е решил да изпревари отдясно. Няма друг начин. Сутринта гледам по НОВА на раковска в София, един излиза от подземен гараж и тръгва с *** газ наляво, след като има непрекъсната лента там. В същото време друг го чака да излезе от паркинга и завива наляво да влезе той в паркинга. Споменах непрекъсната лента. Велоалеята била виновна.
53
1
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 3 месеца
Според Закона за движение по пътищата
*
Чл. 58. При движение по автомагистрала на водача е забранено:
3. да се движи или спира в лентата за принудително спиране, освен при повреда на пътното превозно средство, както и при здравословни проблеми на водача или пътниците в превозното средство;
*
Това е, просто е, но трябва да се контролира изпълнението му от КАТ, а КАТ не го прави. Шофьорите няма да нарушават закона, ако КАТ контролира спазването му, както правят в нормалните държави.