Рекламният ефект на Тръмп и Ким: Ползите за Сингапур

Отразяването на срещата се равнява на рекламна кампания за $270 млн.
17 юни 2018 10:20, Елена Кирилова
6
Рекламният ефект на Тръмп и Ким: Ползите за Сингапур
Снимкa: Reuters, архив

След като снимки на лидера на Северна Корея Ким Чен Ун как се разхожда из бар на покрива през нощта преди безпрецедентната среща с президента на САЩ Доналд Тръмп се появиха из социалните мрежи, американски граждани започнаха да питат: "Къде е Сингапур?".

"Сингапур" , малкият град-държава в Югоизточна Азия, който изигра ролята на домакин на преговорите за денуклеаризация по-рано тази седмица, беше най-търсеното нещо в интернет търсачката на Google в САЩ в понеделник – над 2 млн. пъти.

Още по темата

Свързаните търсения в рамките на тези 24 часа бяха: "Къде е Сингапур", "среща в Сингапур" и "време в Сингапур".

Сингапур твърди, че е похарчил 15 млн. долара за срещата – данни, които разгневиха някои граждани. Въпреки това маркетинг експерти твърдят, че медийното отразяване на събитието може да струва над 10 пъти повече.

"Тя позиционира Сингапур на картата за международната публика", коментира Оливър Чонг, изпълнителен директор Комуникации и маркетинг в Турисическия борд на Сингапур.

Туризмът носи около 4% от БВП на Сингапур годишно. Посещенията от туристи са достигнали рекордните 17,4 млн. миналата година, насърчени от Китай (неговият топ пазар) и Индия.

Само преди няколко месеца лайфстайл списанието Time Out класира Сингапур сред най-невълнуващите градове в света.

Андрю Дарлинг, главен изпълнителен директор и основател на комуникационната агенция West Pier Ventures, заяви, че генерирането на такава публичност, каквато Сингапур получи от домакинството на срещата, би струвало над 200 млн. сингапурски долара.

Компанията за медийни анализи Meltwater заяви, че отразяването в рамките на трите дни около срещата се равнява на реклама за около 270 млн. долара.

Онлайн туристическата агенция Expedia заяви, че нейните данни показват търсенето на пътувания до Сингапур от клиенти от цял свят е нараснало с 58% в периода 10-11 юни, в сравнение със същите дни през 2017 г. Скокът на търсенето от страна на базирани в САЩ клиенти е 220%.

Още анализи четете в сайта на Investor.bg


6
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
6
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
До Анонимен 4

То пък много им трябва да знаят къде се намират държавите...
5
1
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
А нашите чуг ун-и се бяха притеснили кой ще плати сметката. Тръмп рийш ли толкоз се уплашил от прасчо че щял да плати :)
4
1
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Хаха, е те повечето американски граждани сигурно знаят къде се намират държавите. Виж, за щатските кравари не съм убеден.
3
6
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Бил съм в Сингапур. Наистина е много скучно освен скъпо и горещо.
2
3
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Ама те нашите русофили ще искат Ким Чуг ун да каним нали е братски диктатор
1
0
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 месеца
Да го поканим в България Тръмп, Бойко какво чака, да поиграе голф до морето