Гражданската авицаия в България става на 71 години

Щурман с 14 000 летателни часа разказва в Авиошоу
Обновена: 1 юли 2018 07:28 | 30 юни 2018 21:24, Екип на Bulgaria On Air
17

На 29 юни се навършиха 71 години от първия редовен пътнически полет в България. На 29 юни 1947 година JU-52 дава старта с полет Бургас-София, разказва Авиошоу на Bulgaria ON AIR.

Предаването дава думата на щурман Цоло Цолов - с 14000 летателни часа, започнал от военноморската авиация, кап. Иван Вълчинов от селскостопанска авиация, с внука на пилота Андрей Тимев, Андрей Иванов за книгата за дядо му "20000 часа в полет" и с Виктор Веселинов от 9 кл. в професионална гимназия по транспорт Макгахан, получил почетна грамота от Асоциацията на ветераните в българската гражданска авиация и Асоциацията на българските авиокомпании - съорганизатори на събитието.

Във втората част на епизода Александър Богоявленски показва как минава един ден на симулатора. Обучението се провежда в Sofia Flight Training Center в северната част на летище София. Богоявленски "каца" на летище Варна в поредицата Стани пилот.

Гледайте целия епизод във видеото

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


17
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
12
0
 
0
 
! Отговори
Цветан Караилиев преди 5 години
До Анонимен 9 Може би и да има по-кретенско писание от Вашето,но аз не се сещам за такова!С часове мога да Ви разказвам,опирайки се на документи,за творчеството на проф.Цветан Лазаров,и кой от съветските другарчета е уредил България да няма самолетостроене!А Вие си сменете алкохола,вземайте си лекарствата редовно,и ако Ви остане мозъчен ресурс(едва ли)прочетете поне историята на българското самолетостроене.Нали сте ходил на училище поне до 8-ми клас,макар че не личи
11
1
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
A ZASHTO IVAN KOSTOV NE E V ZATVORA?
10
0
 
0
 
! Отговори
Батко преди 5 години
Номенклатура. Знам от първо лице.
9
0
 
3
 
! Отговори
Pencho преди 5 години
Авицаия-та в заглавието втори ден си стои.
8
1
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До АнонименЕййй,освен самолети имахме и имоти в цял свят в комплект с авиацията и "Балкан",на най-добри места,всичко окрадоха,кой ги открадна?Дрисль овци!
7
2
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
А НЯКОГА ПРОИЗВЕЖДАХМЕ СОБСТВЕНИ САМОЛЕТИ И ЧАСТИ ЗА РАКЕТИТЕ В КОСМОСА,а сега сме девета дупка на кавала и произвежаме грънци,а цецомобилите ни "пазят".Мдааа
6
0
 
6
 
! Отговори
Пламен преди 5 години
По-долу "виждам" 6 мнения "анонимен"?? Г-да, другари, фелдмаршали, майсторе, или кой както се самоопределя, "анонимен мнение няма"! Не'с па?(френски)Добре, че са Уиз еър и Изи джет да могат да се придвижват българските гастербайтери - нашите синове и дъщери до работните си места. Ако ги забранят или ограничат - един вайбър и скайп ще ни останат.
5
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Пдти номер, за такъв като тебе е бил големия банан и явно си го получил.
4
11
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Костов продаде онова което така или иначе не струваше нищо. Печелившите отрасли си ги запазиха по-равните другари.
3
10
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен"Ама искахте банани и ви дадоха, е един голям банан май накрая......"Ей, ***. Аз нищо не съм искал. Тея, дето бяха на власт преди, останаха на власт след, без да питта искаш или не искаш. Когато тръгнаха да искат, един заплаши с танковете, затова трбява да ти е ясно, колко става с искане. Мен никога, никой, за нищо не ме е питал, какво искам. Ако беше, каквото аз исках, щеше да е рай на Земята, а не адската дупка, която е сега.
2
1
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
До Анонимен 2Ние не я заменихме. Замениха я хората на Ваньо Костов, за няколко стотин милиона, в техните джобове, ест., когато цялата работа струваше поне два тогавашни милиарда.
1
3
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
По-голямата част от авиационната ни техника също навърши 71 години...