Автомобилната камара – камък на раздора в бранша

Създаването й раздели превозвачите – едни са за, други против
Обновена: 5 юли 2018 10:11 | 5 юли 2018 10:06, Боряна Павлова
9

2067 гледания   |  Още видео

Разделението на превозвачите продължава. След протестите, които се проведоха в цялата страна срещу създаването на Българска автомобилна камара, този път на улицата излязоха фирмите, които са в подкрепа на проектозакона за създаването на такава организация, която ще контролира бранша.

По думите на Васил Пиронков от Национално сдружение на автобусните превозвачи създаването на автомобилна камара е крайно необходимо.

Още по темата

"С протеста искахме да покажем, че транспортният бранш не е само това, което излиза на улицата и се изказва против създаването на камарата. Трябва да се чуят и двете страни и да се намерят допирни точки. Това не е война или разделение в бранша", уточни Пиронков в "България сутрин".

Според него европейските норми и правила задължават държавата да създаде един независим орган, който да контролира сектора.

Магдалена Милтенова от Браншовия съюз за стопанска инициатива в транспорта е на точно противоположното мнение - според нея създаването на автомобилната камара още повече ще раздели сектора и ще направи така, че конкуренти да се регулират.

"Ред в системата има. Работим по европейски правила. Не е ясно за какви правила колегите, които искат създаването на камарата, говорят. Изпълнителната агенция "Автомобилна администрация" е независимия орган, който осъществява контрола в сектора. Ако на тази агенция ѝ трябват реформи, то нека се извършат, а да не се създава нова организация. Няма как независимият орган да бъде изграден от конкурентни фирми", твърди Милтенова пред Bulgaria ON AIR.

Тя е категорична, че разделението в сектора идва оттам, че едни хора искат да наложат насила мнението си на други.


9
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
9
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Войната между разбойническите главатари Борисов и Цветанов се разгаря.
8
2
 
2
 
! Отговори
ЗАЩО преди 5 месеца
Защо една кола в България колкото по стара става ГРАЖДАНСКАТА ЗАСТРАХОВКА става по висока Това го няма никъде по света
7
0
 
0
 
! Отговори
Ванев преди 5 месеца
В България всички камари са безполезни, те имат място в наистина демократични страни.
6
5
 
0
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Това червените са най-долните същества дето само повтарят как човека убил детето си и колко хубаво било едно време като са избивали хората в Белене дето казали нещо против "народната власт".
5
0
 
3
 
! Отговори
Пипи преди 5 месеца
Протестиращите да направят камарата и ако тя е читава другите сами ще влязат в нея. Да ама не. Искат да я вкарат със закон за да я ползват за определени играчи. Българска простотия.
4
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Финансова и правна свобода за всички частни превозвачи.
3
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 месеца
Цараров дали знае, че оня пловдивския хилядокамионник, с чиято моторна шейна, министера уби детето си, е оборудвал сто процента от камионите си за международни превози , с устройства за манипулация на тахографа? Този същият е за автомобилната камара. Тоест мошеник ще въдворява ред и създава правила.
2
2
 
2
 
! Отговори
До Оруел преди 5 месеца
Той Бойко върна законопроекта за да се разберат какво искат ама плювачите плюят щото друго не могат и не знаят какво искат
1
0
 
12
 
! Отговори
Оруел преди 5 месеца
Тоест няколко големи компании близки до ГЕрб да управляват транспорта и да рекетират после конкуренцията за разрешителни!