Верижна катастрофа стана на "Цариградско шосе" в София

39-годишен мъж е пострадал леко при катастрофата
26 юли 2018 11:55, Анисия Иванова
12
Верижна катастрофа стана на "Цариградско шосе" в София
Архив: Булфото

Верижна катастрофа е станала на столичния булевард "Цариградско шосе".

Мъж на 39 години е приет в СО на УМБАЛ "Св. Анна" - София АД, след като е пострадал леко при инцидента, съобщиха от пресцентъра на болничното заведение.

Мъжът няма да бъде хоспитализиран.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


12
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
12
2
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Безопасната скорост при проектирането на Цариградско шосе беше 140 км/час, сега е около 160 км/час, заради по-новите коли. В България хората, които определят каква да е максимално разрешената скорост по даден път, както и повечето хора, не могат да разберат, че колкото повече отдалечават максимално разрешената скорост под безопасната скорост, толкова повече катастрофите се увеличават. Затова по света тези неща се решават от експерти, но в България експерти по пътна безопасност няма.
11
4
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Най-добре да сложат в цяла София ограничение на скоростта от 10 км/час и да се чудят защо на всяка минута стават по 10 катастрофи.
10
3
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
В България експерти по пътна безопасност няма и се робува на мантрата, че колкото е по-висока разрешената скорост, толкова повече били катастрофите, което по света отдавна е отречена, ако въобще някой се е подлъгал по тази мантра. На практика повече българи са убедени, че по-високата разрешена скорост води до повече катастрофи, затова разрешената скорост се намалява и се чудят защо катастрофите стават повече. Пак намаляват разрешената скорост и катастрофите пак се увеличават.
9
0
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Интересно как ли ще изглеждат улиците на София, когато личните коли станат 2-3 пъти повече от сега - все пак България, вкл. и София, изостава в пъти по брой лични коли на човек от населението в сравнение с държавите от ЕС. Когато стигнем сегашното средно ниво, средното ниво за ЕС ще бъде доста по-високо. ==Официалната статистика лъже за броя на колите в България, като сравнява ябълки с круши - личните леки коли по света с всички автомобили в България, вкл. нечастните и автобуси,камиони,влекачи
8
7
 
6
 
! Отговори
Стар софиянец преди 5 години
Сега колите по Цариградско шосе се движат с значително по-ниска скорост от разрешената, когато има задръствания, а това е през повечето време през деня. Резултатът е, че средната скорост е примерно 55 км/час и за единица време минават по една лента 2 пъти по-малко коли в сравнение с времето, когато беше разрешено движението с 110 км/час. Сега са две ленти плюс бус лента, по-рано и трите ленти бяха достъпни. Резултатът е, че сега за единица време минават 3 пъти по-малко коли в сравнение с преди и
7
9
 
6
 
! Отговори
Стар софиянец преди 5 години
От 80-те години на миналия век шофирам, вкл. и по Цариградско шосе, но там стана ад откакто намалиха разрешената скорост от 110 кмч/ас, на сегашните 80 км/час, вместо да я увеличат на 120 км/час, защото новите коли спират по-добре от старите. Още да я намалят - 50 км/час да я направят и катастрофите там ще се увеличат десеторно.
6
2
 
8
 
! Отговори
Факт преди 5 години
90% от катастрофите в в София са в резултат на задръстванията заради все по-лошата организация на движението. В подобни на София градове в Европа, при значително по-голяма гъстота на населението, има много по-малко задръствания и съответно и по-малко катастрофи при поне 2-3 пъти повече коли на улиците в сравнение с София.
5
4
 
11
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
При изгрев слънце, когато се движиш в посока запад и слънцето ти свети в гърба, е нормално тези които се движат зад теб, да не забележат светлината от стоповете, когато спираш,особено при автомобили с две светлини в една секция. Защото така или иначе габаритите си светят, благодарение на лобисткото законче за фаровете на банкянския еднокнижник. Но клецаки кисяков, този невиждан капацитет и експерт каза, че фаровете ще спасят света от гибел.
4
4
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Най-елементарния начин да няма катастрофи по Цариградско шосе е да се увеличи пропускателната му способност. Съвсем ясно е как става това.
3
0
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Където има задръствания, там стават верижни катастрифи. Премахнете задръстванията и няма да има верижни катастрифи.
2
13
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
Нормално е да стават верижни катастрофи на Цариградско шосе при тази ниска разрешена скорост от 80 км/час, създаваща задръствания и колони от коли на малка дистанция една от друга. Ако се върне старата разрешена скорост от 110 км/час, верижните катастрофи ще намалеят няколко пъти. Когато разрешената скорост беше 110 км/час, катастрофите бяха много по-малко и не бих казал, че колите бяха по-малко и то коли без серво на спирачки и волан.
1
2
 
12
 
! Отговори
Анонимен преди 5 години
"По публикацията работи ..." Публикация от ТРИ изречения, от която общо взето нищо не разбрах.