6 здравословни цели, които да следвате през 2019-а

Здравето е свързано с много неща – повече движение, хранене...
11 яну 2019 09:45, Михаела Лазарова
7
6 здравословни цели, които да следвате през 2019-а
Снимка: istock

В края на всяка година и в началото на следващата неминуемо повечето от нас си правят равносметка за нещата, които са постигнали, променили или за онези, които не са успели да добавят в списъка с успехи в личен, професионален и здравословен план.

За да бъдете успешни в която и да е от изброените сфери най-важното е да сте здрави, за да съумеете да положите необходимите усилия за всичко останало.

Здравето е свързано с много неща – повече движение, добра физическа форма, спорт, правилно хранене, добра поза по време на работа. Всичко това има значение за това как ще се чувства нашият организъм и дали ще функционира правилно.

Ако през изминалата година не сте успели да се погрижите за здравето си, опитайте да направите всичко по силите си през новата 2019 година.

Направете някои малки промени, за да се радвате на добро здраве. Сега е чудесен момент да започнете.

Променете десертите в диетата си

Искате да свалите няколко килограма от доста време насам, но все не успявате? Опитайте да направите една малка промяна, която ще ви се отрази добре. Преосмислете десертите, сладкишите и изобщо всички въглехидрати, които приемате. Заменете ги с някои по-здравословни, като плодовете и ядките например. Една такава малка промяна ще се отрази много добре на талията ви без да се подлагате на огромни лишения.

Седете по различен начин

Едно от най-вредните и най-малко забележими неща в нашето ежедневие е погрешната поза на тялото. Това важи особено за професиите, изискващи продължително неколкочасово седене, причиняващо изкривявания на гръбнака и нарушаващо нормалната циркулация на кръвта.

За да подобрите здравословното си състояние, направете опити да коригирате позата си по време на работа. Нека това е едно от здравословните ви обещания през тази година.

Повече по темата може да прочетете в Az-jenata.bg


7
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
7
0
 
1
 
! Отговори
Тровят басейните преди 1 месец
Секретни проби да се вземат редовно от всички басейни с топла минерална вода.МАсови убиiци ги отравят редовно с хлор токсични и други спец препарати.
Преди години водата се сменяше редовно.Сега собствениците на басейни са принудени чрез глоби да отравят всички измамени да се потопят клиенти
Отравянето става за броени минути .Отровите проникват през кожата трайно в телата на жертвите.Терористи контролират отравянията през камери
6
0
 
1
 
! Отговори
Тровят с ХЛОР преди 1 месец
засега най тежка диверсия срещу народа БЪлгарски се провежда чрез отравяне на питейната вода с хлор токсични канцерогенни разтвори по препоръка на РЗИ от ВиК.

МВР спец службите и кметовете да обезпечат НЕЗАВИСИМИ секретни проби на качества на питейната вода във всяко населено място.Да се вземат извънредни мерки заради използване на химически канцерогенни оръжия за масово отравяне на милиони БЪлгари и туристи
5
0
 
2
 
! Отговори
Сит преди 1 месец
До До 1

Не изяждат толкова плодове, ама удрят по половин кило фреш. :Р Затова да си броят калориите щото иначе ще си останат с тумбаците
"Малко упражнения" не ми се връзват с разбирането за интервално кардио :) , ама щом казваш, че това са имали предвид авторите - ок, така да е.
4
1
 
3
 
! Отговори
До 1 преди 1 месец
Колкото до упражненията, съветът също е правилен и добър, само че не уточнява.
С 10-20 минути на ден ХИИТ тренировки ще изгориш повече калории отколкото с висене във фитнеса и льохкане на пътеката.
С 8 минути цикъл, ама аз да ти го нарпавя, мога да ти гарантирам, че ще изгориш калории, които с 1 час свински тръс в парка можеш само да мечтаеш да изгориш, ама едва ли след 8-мата минута ще можеш да си кажеш името...ако не си припаднал...
Простичко е, хората ги мързи и нямат воля.
3
1
 
2
 
! Отговори
До 1 преди 1 месец
Нали точно това са казали - заменете празните въглехидрати с плодове. Ядките са грешно дадени като идея, в случая, защото са основно мазнини и протеини. Но ако замениш пасти, торти, вафли, бонбони, шоколад и т.н с плодове, веднага ще се усети промяната. Няма какво да броиш. Никой не яде толкова много плодове, освен ако не е целенасочено, че да прекали с калориите от тях. Не изяждаш по половин кило фурми, нали? А и 5 ябълки (малко вероятно) да изадеш, калориите са смешно количество.
2
0
 
3
 
! Отговори
х преди 1 месец
едни и същи съвети навсякъде, но хората не са глупави, просто им харесва да си правят кеф на душата
1
2
 
4
 
! Отговори
Гладен Сит преди 1 месец
"Променете десертите" - не стига, ако не си броите калориите и от къде ги набавяте
"Упражнявайте се няколко минути" - 5 мин? 10 мин?! И нищо няма да постигнете/промените