Мамят ни с лоши услуги, премятат ни със стоки менте

75% от жалбите са след покупки в интернет
Обновена: 19 фев 2019 20:13 | 19 фев 2019 20:13, Камелия Цветанова
7

2074 гледания   |  Още видео
Най-често жалбите в Европейския потребителски център са свързани с лошо предоставени услуги - за транспорт, за хотел или за дрехи и обувки с лошо качество.

Според директора на ЕПЦ Игнат Арсенов близо 75% от жалбите са след покупки в интернет.
Една част от тях са осъществени през социалните мрежи или от маркетплейсове.
Ето защо е добре всеки потребител добре да проучи търговеца, посъветва Арсенов в предаването "Дирeктно“ на Bulgaria ON AIR.

Той се обяви за въвеждането на финансово ограмотяване на учениците и подкрепи инициативата на Висшето училище по застраховане и финанси, което започна безплатна финансова академия за ученици между 10 и 12 клас.
 


7
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
3
0
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Достатъчно е да се разходят из големите молове в София и при желание от страна на контроните органи магазините ще се изпразнят, 99% от предлаганите чужди стоки са ментета.
2
0
 
8
 
! Отговори
потребител преди 1 месец
казал съм НЕ на бг мутро-търговците, пазарувам само по Интернет от ЕС на тънки цени, не съм загубил и стотинка, това са платени статии от бг мутро-търговците!!
1
5
 
4
 
! Отговори
Анонимен преди 1 месец
Старите хора са казали. Око да види ръка да пипне така са пазарували. Не са имали интернет през който да ги премятат през глава.