Руски космически кораб с тричленен екипаж се скачи с МКС

На 29 март две жени за пръв път излизат в открития космос
15 мар 2019 07:50, Елка Василева
Руски космически кораб с тричленен екипаж се скачи с МКС
Снимка: Reuters

Пилотираният руски космически кораб "Съюз МС-12" с нов екипаж на борда се скачи в автоматичен режим с Международната космическа станция (МКС), предадоха ТАСС и Асошиейтед прес.

Корабът докара на МКС руския космонавт Алексей Овчинин и астронавтите от НАСА Ник Хейг и Кристина Кох, които ще останат на орбиталната станция 204 денонощия. Те се присъединяват към Ан Макклейн от НАСА, Олег Кононенко от Роскосмос и представителя на Канада Давид Сен-Жак.

Космонавтите ще проведат стотици експерименти в областта на биологията, биотехнологиите, физическите и природните науки.

На 29 март трябва за първи път в историята две жени да излязат в открития космос - това ще бъдат Кох и Макклейн.

Руснаците до сега припечелвахапо някой долар като таксиметрови шофьори на американските космонавти, но няма да е за дълго !

До Внимавайте с WC-то!Американците пробили били дупчица в МКС-то.Абе кукувицо куха, дупката я откриха не в модулите а в кораба "Съюз" който по това време беше закачен на дока към руската част. Какво ще го дири американец в руската част и то в кораба им като навсякъде има камери и всичко се следи?Разследването, както очевидно не знаеш (каква изненада) е засекретено. Защото е очевиден саботаж. И нормално, инженер в Роскосмос - 800 лв заплата, филолог Рогозин - 7 пъти колкото шефа на НАСА.

До Ха ха"В момента държавата тъпче Мъск с пари" На това ли ви учат в курсовете по тролене? Колкото по-нагла лъжа, толкоз по-добре. Честно, тези измислици само показват колко е ниско нивото на русофилите.

Много *** кефите как говорите пълни глупости с някакво задоволение, че сте компетентни :))))

До 28То вече има :) ама ти кажи защо руснаците ползват една и съща кога вече 60 години а всичките им нови разработки са прекратени...

Руски космически кораб с тричленен екипаж.............*************************************************американски кораби Няма .. няма ... ще ... ще ... скоро ... скоро ...

Внимавайте с WC-то! преди 5 години
МКС е разделена на сектори, според това чий са модулите-US,RU или...Астронавтите им се запушила тоалетната и в знак на погнуса, че руската работи, пробили дупчица в МКС,малка, но опасна.Дано сега всичко е наред, особено при две(2) жени на борда!Дано двете успеят ЗАЕДНО да изпълнят и мисията в открития космос!Всъщност Тръмп е прав, говорейки за ефективността на простите неща и опасността от сложните.Пример Боинг и Съюз.Само се чудя руси ли ще изстрелвaт "космическите войски" на US?

До Ха хачовек вземи се запознай малко с материята...

Ха ха преди 5 години
Ако съм на мястото на тоя пияница Рогозин ще им закача на американските астронавти пътуващи с руски кораби по едно червено знаменце точно до емблемата на НАСА и ще ги науча да викат "вечна дружба" на правилен руски на път за МКС . Малко да се позабавляват двамата с Путин докато броят американските долари .

До Козяксмаортфоните ги правят в банановите държави, примерно в такава където ти живееш

Ха ха преди 5 години
Частната инициатива на Илон Мъск която летяла в космоса ........ хахахах ща умра от смях . Тая "частна инициатива" УМИРА в секундата в която НАСА и Пентагона спрат финанисирането . В момента държавата тъпче Мъск с пари като дебел тираджия мург*ава ку*** на магистралата . Само си направете труд да му видите загубите на тоя "иноватор" .

До 4Ето дами и господа какви коментари се пишат когато човек няма никаква идея от материята.

Коментарите както винаги пълна пародия :) чакайте да пусна едно кафе, че да се позабавлявам с душевно болните ви излиания.

И с какви пари според теб е създадена Спейс Х? След като с частни инвестиции показват че могат да правят ракети, НАСА им плаща за ракети, много по малко пари от колкото на всеки друг или сами ако си ги правят

До 15На мен по ми прилича на показване на мускули. Поне за него време де. ....

Спейс Х вече имат повече полети годишно от велика Русия, ама няма нужда от притеснение, водка като има всичко е наред

интересно преди 5 години
Вярно мериканите тази година ще пратят първи човек в космоса,а през 2028 щели да стъпят на Луната с помощта на Холивууд!?

Още няколко договорени полета имат с американците до МКС и после денги нет щото батко ти Илон Мъск показа кой е шефа и как се правят нещата. За пореден път се видя разликата между частната инициатива и държавното предприятие