БДЖ ще пуска влакове до балканските столици

За 3 месеца: Холдингът двойно намалил закъсненията
Обновена: 20 мар 2019 18:37 | 20 мар 2019 18:30, Анисия Иванова
12
БДЖ ще пуска влакове до балканските столици
Архив: Булфото

БДЖ ще развива международни линии, които да бъдат използвани до близките балкански столици, каза Григори Григоров, председател на Съвета на директорите на Холдинга на изслушването си в Комисията по транспорт и информационни технологии и съобщения.

"В момента обаче вагоните не могат да бъдат използвани, тъй като са само за вътрешна употреба. Възнамеряваме в най-близко време да започнем процедура по закупуване на нови вагони“, заяви той.

БДЖ планира да инвестира над 64 млн. лв. тази година в ремонти на подвижния състав, каза изпълнителният директор  инж. Никола Василев.

По думите му БДЖ акцентира върху три основни пункта. На първо място е пътникът, осигуряване на възможно най-добри условия за пътуване - удобно, чисто, комфортно. "Второто е да подобрим експлоатационния състав, с който разполагаме и да положим максимални грижи да го ремонтираме, реновираме до такава степен, който да е максимално близка до неговия оригинален вид“, обясни Василев и допълни, че третата точка, върху която се акцентира, са условията на труд в компанията.

Холдингът е в стабилно финансово състояние, за първи път тази година дълговете на "Товарни превози" ще намалеят с 10 млн. лв., допълни Григори Григоров, председател на Съвета на директорите.

За последните три месеца 3000 пътници повече на ден пристигат навреме там, закъдето са тръгнали, каза Григоров.

"През декември средното дневно закъснение е близо 1900 минути, а през март то е вече около 970 минути. Планът докрая на годината е да падне под 500 минути на ден“, обяви той, цитиран от "Фокус".


12
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
12
0
 
1
 
! Отговори
м дааа преди 2 месеца
Трябват нови(или рециклирани от други държави) , но сегашните вагони трябва да ги изринат един по един.
В Западна европа крайградските влакчета са леки, общ салон, ниска платформа , широки врати - за да става бързо и лесно.
11
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
До
150 км/ч не е лошо...
10
0
 
1
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Йееееее..... 40 години по-късно ;)
9
0
 
11
 
! Отговори
Сандо преди 2 месеца
Някой разправя вицове - вътрешните ни линии са трагедия те за международни говорят
8
0
 
7
 
! Отговори
До 6 преди 2 месеца
Ам брат то ако се движат със 100-150кмч ще е доста добре ама по нашите трасета няма как и толкова
7
0
 
9
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
А до Скопие ще пускат ли? Мисля , че това ще стане след 20 години
6
3
 
7
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
То и да пуснат линиите ще са мизерните 100-150км/час макс и ще е бавно и хората пак ще трябва да измислят нещо друго ако искат да стигат някъде за по-малко от седмица. Всичко се прави нарочно не се залъгвайте
5
4
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Важното е до Горна Оряховица да има влакове. И има не е като да няма!
4
0
 
10
 
! Отговори
Лудост преди 2 месеца
Да бе ако искаха да пуснат читави линии до съседните държави щяха да го направят за 20 години. Щеше да е лесно да се ходи от Пловдив до Солун и т.н
Ако искаха щеше и Пловдивското летище да се развие но поради някаква причина ВСЕ НЕЩО и се точат десетилетията.

Те сега почвали. Реално кога ще работят линиите? Залагам 2030-2035-та
3
1
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Te по българските градове не могат да пуснат, пък дават заявка за балканските столици, ахахахагхахахаха!!!!!! :) :) :D LOOOLLL!!!
2
0
 
14
 
! Отговори
Анонимен преди 2 месеца
Къде са ви локомотивите. Къде са ви вагоните. С какво ще возите пътниците. Цяла година няма с какво да пътуваме. По 2 влака на ден. На всичкото отгоре единият се строши а другият се запали. По онова недоносено соц.време влаковете бяха през 1 час по тях си сверяхваме часовниците. БДЖ-то се превърна в БГЖ. Български Грабежни Железници.
1
5
 
8
 
! Отговори
Ами така е.. преди 2 месеца
София--Скопие Тирана и обратно!
София--Атина и обратно!
Само ГЕРБ и ЕС!