Boeing свиква пилоти и експерти: Ще върнат ли 737 във въздуха?

Компанията – готова със софтуерен ъпдейт?
25 мар 2019 14:35, Боряна Павлова
12
Boeing свиква пилоти и експерти: Ще върнат ли 737 във въздуха?
Снимка: Reuters, архив

Oт Boeing съобщиха, че ще поканят над 200 пилоти, технически експерти и регулатори от целия свят в сряда, когато ще обсъдят възстановяването на полетите на самолети 737 MAX, съобщи Reuters.

Срещата е заявка, че Boeing е близо до приключването на корекциите в софтуера, които са нужни, за да се възстановят полетите на приземените самолети. Компанията обаче има нужда от одобрението на регулаторите.

Още по темата

Междувременно Ethiopiran Airlines заявиха, че имат доверие в самолетостроителите, въпреки скорошната катастрофа.

През уикенда ръководители от Еthiopian Airlines попитаха дали Boeing е предоставил достатъчна информация на пилотите за "агресивния" софтуер, който избута надолу носа на самолета.

Това е в центъра на разследването на смъртоносната катастрофа в Етиопия този месец, която доведе до спирането на самолетите 737 MAX в целия свят.

Планираната за сряда информационна среща ще се проведе в Рентън, Вашингтон и е част от плана на Boeing да се свърже с всички сегашни и много бъдещи компании, които оперират със 737 MAX, както и с местните регулатори, за да обсъдят софтуерните и обучителни актуализации на самолета, се посочва в комюникето.

Говорител на Boeing съобщи, че срещата е част от поредица информационни сесии лице в лице.

"Планирахме и ще продължим да организираме допълнителни срещи, за да комуникираме с всички текущи и бъдещи клиенти и оператори на 737 MAX", заяви представител на компанията.
 


12
Още от Страната
Община Хасково харчи 100 бона за минерална вода
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
10
3
 
3
 
! Отговори
Моше преди 4 седмици
Бойнг номер едно клоуни САЩ са супер образователната им система е на топ ниво.Европа само гл.паци и тарамбуки ЕС няма шанс белият европеец пътува към гробищата Сащ са лидери.Ауфвидерзеен неща.ници!
9
0
 
3
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
Фундаментално наси**не си е това, особено след като се знаеше причината, още след първата катастрофа.
8
0
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
И който не се съгласи го арестуват като шефката на Huawei. За шпионаж и не знам си какво, което нарушава американските интереси. А това, че Боинг са нарушили всички норми, като са представили новата система като несъществена и че заради това пилотите не са били подготвени и има стотици жертви, няма значение. За тях правилата не важат. Но си мисля, че самите пътници ще отказват да се возят на точно тия самолети. Аз ако знам, че е 737 мах 8 или 9, ще сменя полета ако е възможно. Ей така напук.
7
21
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
АБЕ КОЛКО РУСКИ КОЧИНИ ПАДНАХА ЗА ПОЛОВИН Г. НЕ СЪМ ЧУЛ ДА ГИ СПРАТ ОТ ПОЛЕТИ - ЩОТО МУЖИШКИЯ ЖИВОТ НЕ СТРУВА НИЩО!
6
15
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
СПОКО БЕ, НЯМА ДА МИНЕМ НА ТУ! ЩЕ СЕ ОПРАВЯТ ХОРАТА - МЕРЦЕДЕСА НА САМОЛЕТИТЕ! ВСЕКИ ПРАВИ ГРЕШКИ! И НАЙ- ДОБРИТЕ - ТОЙОТА, ВОЛКСВАГЕН ИМАТ ИЗДЪНКИ, НО ПАК СА НОМЕР 1 И 2, А ЛАЯЧИТЕ ТУК СРЕЩУ ЖАЛКИ РУБЛИ СА НЕСРЕТНИ КОМПЛЕКСАРИ И МИЖИТУРКИ!!
5
2
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
До Анонимен 4

Разбира се за виновни за "агресивния софтуер" няма и намек. Ще му направят един ъпдейт ХКМ109480949 и готово. Иначе АйТи-тата са връхтъ. Те никога не грешат, но кърпят постоянно. Важното е първо да се продаде пък после ще му мислим за ъпгрейди ъпдейти и т.н. ъпове.
4
6
 
17
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
Абе тия срам и съвест нямат ли. Егати краварите безочливи. Само за 4 месеца 2 самолета се сринаха и убиха стотици невинни. Какво по очевадно че тези щайги са за брак още от завода. Как може да направят така че щайгата им да неможе да се комтролира и да прави какво и е кеф. Къде има такъв самолет който да не се подчинява на пилотите. Какъв е този софтуер който си прави майтап с живота на стотици пасажери. Марш от небето на краварските щайги. Всички за претопяване и никога повече да не се виждат.
3
2
 
19
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
Не месец. При промяна на летателните харектиристики на самолет по правило се преминава цялата тестова програма на ново: как тази система се проявява при различни конфигурации на задкрилки, щопър, различни стойности на страничен вятър, различни центрове на теглото, симулации на други отказващи системи... около 2 години е обикновено програмата за комерсиален самолет.

Поне такива са правилата за частните авио-строители. За Боинг и Локхийд разбирасе правилата неважат.
2
2
 
15
 
! Отговори
анонимен преди 4 седмици
Тези бетер се превърнаха на Майкрософт, влез излез, направи поредния ъпдейт, а добър ден пак син екран, ама при Бойнг-а вместо син екрай - пак забучил носЪ у бетона. Точно са си жива индийска гаражна конфекция. Язък за Боинг, хубава марка бяха.
1
1
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 4 седмици
С новия софтуер може носа на самолета да се бута нагоре...

Първо да повозят един месец техническите експерти със самолета и после да го пускат в експлоатация..