"Seen": Филм за дигиталната комуникация без реплики

Късометражният филм има заявки за участия в над 45 международни фестивала
Обновена: 13 юни 2019 16:48 | 13 юни 2019 10:41,
0

Режисьорите Николай Драганов и Петър Бояджиев са поели предизвикателството да създадат късометражния 27-минутен филм "Seen", в който е изразена дигиталната комуникация без почти никакви реплики.

"Има страшно много реплики, но те не се изричат. Произнасят се 2 или 3 изречения. Най-ценното е пътят да стигнеш до филма", посочи режисьорът Петър Бояджиев.

Двамата режисьори са се заели с проекта преди година, осъзнавайки, че ще им бъде много трудно, но с идеята филмът да остави траен отпечатък у зрителите. По техни думи филмът не е комерсиален, но създаден така, че всеки да може да се припознае в него.

"Надяваме се филмът да говори много повече от това, което реално ще се чуе. Идеята на комуникацията в днешно време е едновременно и в дигиталното пространство. Надявам се филмът да не осъжда, а да показква начина, по който комуникираме", обясни другият автор на лентата - Николай Драганов.

"В изкуството винаги съществуват рискове, това ни зарежда. Беше ми интересно да направя това, без текст е малко по-различно", сподели актьорът Владимир Зомбори пред Bulgaria ON AIR.

За него няма съмнение, че технологиите улесняват нашето ежедневие. Проблемът е, когато започнем да прекаляваме с тях и човешкият фактор бива изместен от технологията, смята Зомбори.

Драганов и Бояджиев вярват, че "Seen" може да се развие в пълнометражен филм, сериал или нещо, което да е още по-близко до крайния потребител.

Филмът обикаля всички фестивали за късометражно кино у нас, а вече има заявки за участие в над 45 международни фестивала.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


0
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари