След проверка: Откриха пукнатини в 13 самолета Boeing 737 NG

Дефектите са открити сред 150 самолета в Южна Корея
26 ное 2019 11:00, Красимир Ангелов
11
След проверка: Откриха пукнатини в 13 самолета Boeing 737 NG
Снимка: Reuters

Властите на Република Корея приключиха проверка на парка от самолети Boeing 737 NG, чиито
полети бяха спрени през октомври.

Още по темата
При инспекцията на 150 самолета са откри пукнатини във фюзелажите на 13 от тях, съобщи телевизионният канал Кей Би Ес, позовавайки се на данни на министерството на държавната територията, инфраструктурата и транспорта.

Тези самолети принадлежат на четири южнокорейски авиокомпания - Korean Air, Jin Air, Jeju Air и Eastar Jet, съобщава БТА.

В най-скоро време дефектните възли ще бъдат ремонтирани или заменени с нови.

Южнокорейските власти започнаха проверка, след като в началото на октомври Федералното авиационно управление на САЩ даде указание на операторите, използващи самолети от модела 737 NG, да ги проверят за проблеми в конструкцията.

Boeing 737 NG е трето поколение самолети от семейството 737. След тях се появи моделът Boeing 737 MAX, с който също възникнаха сериозни проблеми, довели до 2 тежки катастрофи с много загинали, припомня ТАСС.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


11
Още по темата: Южна КореяBoeing 737Boeing 737 NG
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
9
0
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До ЖоНе е съвсем така. Днешните самолети имат малко метал и много композтни материали в крилата и фюзелажа. Новият руски средномагистрален МС-21 е построен от композити, излети по нова технология и са много големи детайли, на които спецовете от Боинг са гледали с невярващи очи в Иркутск. Казвам го за тези, които постоянно каканижат, че руснаците нямали технологии, крадели, копирали.
8
8
 
13
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Да бяха си купил Ил Ту и Ан тези съветски самолети не само бяха здрави но и катастрофи нямаше. Тези самолети се управляваха от истински пилоти а не от компютри които да им навират носа на самолета в земята.
7
6
 
5
 
! Отговори
ИЛЮШИН преди 4 години
В мойте самолети що нямаше пукнатини?
6
2
 
15
 
! Отговори
Жо преди 4 години
ЗА ПУКНАТИНИТЕ има допустими и недопустими размери и норми.Всеки метал при отливането му, валцоването или коването му и допълнителните обработки, има микропукнатини с размери по-малки от 1/1000 от милиметъра.Няма метал без микропукнатини.Вследствие на вибрации, тези микропукнатини започват да растат и от един момент нататък те могат да се наблюдават чрез периодичните дефектоскопски проверки.Когато преминат допустимите норми, съответния възел се подменя с нов или се бракува цялата машина.
5
5
 
16
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Боинг 737 падат като круши. Най-често дефектиращите самолети.
4
1
 
25
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Пукнатини във фюзелажа на 13 самолета на няколко компании само в една държава. Това звучи като дефект в дизайна на самолетите, систематично пропукване в определени части на корпуса. Още лоши новини за Боинг.
3
14
 
15
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
До РепликаТочно обратното. На база летателни часове/ катастрофи Ту 134 е най опасния самолет.
2
11
 
14
 
! Отговори
Реплика преди 4 години
До Анонимен 1Ами Ту-134 бяха и са едни от най-сигурните самолети, видно от статистиката на катастрофите. Пък ти си прави евтини шеги.
1
10
 
6
 
! Отговори
Анонимен преди 4 години
Мдаааааааа, и сега корейците ще ги заменят с Ту 134 :)