Човечеството с първи опити да колонизира Марс

Това ще стане сравнително скоро, обясни специалист
13 апр 2020 23:41, Петя Славова
Човечеството с първи опити да колонизира Марс
Снимка: БГНЕС

Човечеството ще направи първите опити да колонизира Марс сравнително скоро, но заселването на Червената планета от хората е въпрос на много далечно бъдеще. Това заяви Максим Литвак, ръководител на лабораторията за неутронна и гама спектроскопия в отдела за ядрена планетология към Института за космически изследвания на Руската академия на науките.

"Вероятно хората ще направят първите си опити да колонизират Марс сравнително скоро. Но приспособяването на Марс за живот от страна на човешката раса е в много далечното бъдеще. Със съществуващите технологии това е невъзможно по принцип, така че сега можем само да фантазираме по този въпрос", каза той, цитиран от БГНЕС.

Ученият обаче смята, че е време човечеството да излезе от своята "черупка". "В крайна сметка е важно да разберем колко дълго можем да живеем и да се развиваме извън "люлката си" – Земята и дали човечеството е в състояние да се адаптира към всички условия", каза той.

Според Литвак човечеството трябва да "тренира", за да живее на други планети на Луната. "Шедьовърът на руската лунна програма ще бъде построяването на постоянна база на лунната повърхност. На междинните етапи трябва да работим много добре с автоматични станции и роботи, за да създадем всички условия за това", обясни той.

Е да ама преди 4 години
Само да не забравяме, че тепърва правителствата по света ще режат бюджети и ще пренасочват пари към по-важни сфери, та тези агенции и институции както в Щатите, така и в Русия и Китай ще бъдат доста оптимизирани, а да не кажа замразени за следващите 10-20 години.

Истината преди 4 години
Това са приказки за пред простосмъртните балъци. Фактите са , че още 50-те години има кацания на Марс и са открити условия за живот сходни с тия на Земята. Друг е въпроса , какво ще правят на мъртва планета , след като явно това е била бившата планета на човечеството , преди да я унищожат.

Асана преди 4 години
Дрона е мой ша *** извиняваш...

Додо преди 4 години
Нито някога, някой е кацал и карал бъгита на Луната, нито никой, някога ще отиде на Марс. Невъзможно е.. Това е Истината. Другото са лъжи и заблуди.

Аз съм там вече бе, оуууууууИдеално е!

До 37Интересното е, че ти си мислиш, че си на нивото, да даваш акъли на астрофизици, инженери, математици и редица други ...

м...да преди 4 години
Интересно защо заобикаляте Луната, направете първо една база там и после хуквайте към Марс

Стоян преди 4 години
Те от земен вирус паднаха покосени като есенни листа, представям си на друга планета какво ще е...

До МарсЕанецЕ така на простия човек, му дай да се наплюска и напие днес, той за утре няма капацитет да помисли. Но има едни хора които мислят и работят за да осъществят мечтите си, такива хора откриха огьня, колелото, печатната машина, самолета и т.н., за да може плиткоумници като теб да ползват и живеят безгрижно.

Нийл Армстронг преди 4 години
Извънземните дето ми забраниха да стъпвам повече на Луната , вчера ми се обадиха и казаха че и на Марс е забранено да се ходи. - Не излизайте ...... от Земята , в карантина сте . Ми казаха те с гласа на генерал Мутафчийски .

МарсЕанец преди 4 години
Те още се молят да не вали дъжд и да няма вятър когато изстелват ракетите си за да отидат до МКС пък за Марс се замечтали ....Един вирус срина икономиките дори и на най-развитите икономически страни , фалираха толкова фирми по цял свят и стана причина хората да се крият по домовете си вече повече от месец . Гордите бъдещи завоеватели на Марс . хахаха .

Обективен преди 4 години
Дори и да успеем да се преселим на марс, как ще издържаме без веществен секс? Как ще се размножаваме? По принцип в такъв случай вариант е кибер секса, ама той далеч не е толкова ефикасен.Там ще трябва да се пращат евентуално само пенсионери, кастрирани и импотентни. Е, и политици може ;)

Ще трябва да ви разочаровам - колонизация няма да има. Никой няма нужда от това. Кукловодите вече имат пълен контрол и ще си останат на най-хубавата планета.

Това че ще колозираме други планети е повече от ясно, това е просто еволюция. Това е човека, любопитен, изследовател, алчен, смел, търсещ нови и нови предизвикателства и възможност за развитие, това ни прави най-висшия вид на Земята. Никой не може да спре естествения ни път на прогрес и развитие, историята много ясно е доказала това. Тук единствения въпрос е кога ще стъпим на Марс, а не дали.

Пепи преди 4 години
Пращат се и машини и се почва с експерименти да почнат да се правят там панелите.Ток има,остава да се открие начин,как да се правят на място панелите.Големи халета и постепенно да се прави атмосфера.На място ще е далеч по лесно.

Световният елит дава мило и драго да се махне по скоро от Земята.Планетата която унищожиха с безмерната си алчност.

Пепи преди 4 години
Ако се концентрират всички пари първо към луната и после към Марс е въпрос на време.За начало се почва с транспортни станции - готови панели и стъклопакети.После изолация и да се нанесат хора.При една критична маса,колонията ще почне сама да се увеличава.Имаме и ядрена технология.Тъй че не виждам проблеми.

Преди да колонизират марс, първо ще го напълнят с негодни за ползване буклуци, както вече стана с луната.

Напротив технология има, но тя е изпитана, кое я прави податлива дефекти, което може да е фатално когато говорим за космическо пътуване, с много ограничени възможности за ремонт. Истината е че първите самолетни полети, също са били много опасни, хиляди пилоти от ПСВ губят живота си при приземяване, но днес технологията е масова, изпитана и доста безопастна. Първия пилотиран полет до Марс ще бъде безумно опасен, това е повече от ясно, но с всеки следващ риска ще е все по-малък.

-Тате има ли разумни същества във вселената? -Има сине-Еми защо не се срещнат с хората -Защото са разумни мойто момче!