Кои са най-скъпите световни марки?

Apple, Google, Microsoft - технологичните гиганти са на върха
29 юли 2020 17:15,
4
Кои са най-скъпите световни марки?
Снимка: БГНЕС

Стойността на марката на американската корпорация Netflix, която предоставя стрийминг услуги, нарасна със 72% през годината до 26,7 милиарда долара, според класацията на Forbes за най-скъпите марки в света, публикувана във вторник.

Още по темата

На първите места в списъка, както и през предходната година, са съответно марките Apple, на стойност 241,2 милиарда долара, Google (207,5 милиарда долара), Microsoft (162,9 милиарда долара), Amazon (135,4 милиарда долара) и Facebook (70,3 милиарда долара) ). Следват Coca-Cola, Disney, Samsung, Louis Vuitton и McDonald's. Година по-рано Toyota също беше в челната десетка, но тази година, като загуби 7% от стойността си, тя зае едва 11-то място. Louis Vuitton, който по-рано не беше включен в десетте най-скъпи марки, се покачи с 20%, като по този начин зае деветата позиция.

От първите десет лидери само Facebook и Samsung загубиха съответно 21% и 5%
, докато други марки станаха по-скъпи. Netflix, който показа най-голям ръст за една година от 72%, е на 26-о място. Chanel (увеличение с 42%), Amazon (40%), Microsoft (30%), Paypal (24%) също значително добавят стойност.

Общата стойност на 100-те най-скъпи марки беше 2,54 трилиона долара. Повече от 50 от тях принадлежат на американски компании, 10 марки са от Германия, девет са от Франция, Япония и Швейцария, съответно шест и пет. Най-представените в списъка са марки на технологични компании: в списъка има 20. 14 марки принадлежат на фирми за финансови услуги, 11 принадлежат на автомобилния сектор, а осем принадлежат на сектора на продажбите.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase


4
Още от
Спонсорирано съдържание
Напиши коментар Коментари
2
2
 
5
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
Фек нюз, Лада е най скъпата марка, струва много милиарди рубли.
1
7
 
8
 
! Отговори
Анонимен преди 3 години
В чекмеждето на тулупа има достатъчно за да се купи от всяка марка по нещо.